Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Fulham FC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det mest begredelige jeg har sett i år. Vi står og pumper inn innlegg i boks på hjemmebane mot bunnlaget i Premier League i elendig form. Fulham hadde alltid minst seks-sju spillere i boksen til enhver tid. Helt håpeløst det vi driver på med.

 

Utrolig hvordan det går an å få så mange gode fotballspillere se så elendig ut. Helt ufattelig.

Lenke til kommentar

Latterlig svak klarering av Vidic som straffer oss så til de grader. Fullt forståelig at vi ikke kjører på (som flere her inne mener, trenger jeg minne på hvordan mål 1 kom i mot samt sjangsen til Richardson?) - men vi straffes igjen av håpløse individuelle feil. Hjerneblødning deluxe.

Lenke til kommentar

Latterlig svak klarering av Vidic som straffer oss så til de grader. Fullt forståelig at vi ikke kjører på (som flere her inne mener, trenger jeg minne på hvordan mål 1 kom i mot samt sjangsen til Richardson?) - men vi straffes igjen av håpløse individuelle feil. Hjerneblødning deluxe.

Er litt uenig med deg her. Vi har tapt mange poeng i år når vi skal safe inn en ledelse på 1 mål. Kjører vi på, dominerer vi. Dårlig individuell prestasjon var det også.

Lenke til kommentar

Artig hvordan man kan gå fra et synspunkt til et annet på 2x45.min;

 

 

Vi har vel klaget over laget vårt vi også. I allefall vi som heier på Liverpool. Det er ikke det jeg mener.

 

Jeg sikter til de som mener at man skal boikotte sitt eget lag og de som sier at de ønsker at Fulham skal vinne. Det er ikke å være supporter i mine øyne :)

 

Enig der.

Man boikotter ikke eget lag. Da drar man heller til kamper med plakater med #MoyesOut.

Og man håper ihvertfall ikke på tap.

Moyes kan se til helvete og få se ut av klubben. Hvis Glazers har baller, så gir de fyken til Moyes nå! Det er faen meg ikke mulig å spille uavgjort mot et lag som tapte hele 6-0 mot Sunderland og 3-0 mot Southampton. De hadde heller ikke scoret et jævla mål på en måned, og nå scorer de jammen meg to! FUCK MOYES. JÆVLA DRITTMANAGER!

RollsRoys... Du forandrer mening fort?

Dette er ikke å ta med en "Moyes Out plakat", men veldig likt :-)

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

SERIØST????????????????????????????

 

NÅ er det på huet ut Moyes. Dette har eg ikke tolmodighet til lengre. INGEN plan. INGEN plan B. INGENTING!

 

Det skal ikke være mulig å være så mye dårligere manager enn SAF at du kan ta laget så langt ned i sørpa som du gjør nå.

 

Patetisk!

Lenke til kommentar

Vidic sin klarering på slutten den var faktisk begredelig. Helt utrolig dårlig egentlig.

 

Jepp, hodeløst. Det er sånne individuelle feil som det der som har gått igjen hele denne sesongen. Fletcher i første er også så satans begredelig at han hadde blitt hudflettet på et g14 lag.

 

Nei fyfaen, nå blir det ikke noe CL til neste år.

Lenke til kommentar

Artig hvordan man kan gå fra et synspunkt til et annet på 2x45.min;

 

 

Vi har vel klaget over laget vårt vi også. I allefall vi som heier på Liverpool. Det er ikke det jeg mener.

 

Jeg sikter til de som mener at man skal boikotte sitt eget lag og de som sier at de ønsker at Fulham skal vinne. Det er ikke å være supporter i mine øyne :)

Enig der.

Man boikotter ikke eget lag. Da drar man heller til kamper med plakater med #MoyesOut.

Og man håper ihvertfall ikke på tap.

Moyes kan se til helvete og få se ut av klubben. Hvis Glazers har baller, så gir de fyken til Moyes nå! Det er faen meg ikke mulig å spille uavgjort mot et lag som tapte hele 6-0 mot Sunderland og 3-0 mot Southampton. De hadde heller ikke scoret et jævla mål på en måned, og nå scorer de jammen meg to! FUCK MOYES. JÆVLA DRITTMANAGER!

RollsRoys... Du forandrer mening fort?

Dette er ikke å ta med en "Moyes Out plakat", men veldig likt :-)

 

Hva babler du om? Jeg boikotter da ikke United. Jeg håper heller ikke på tap.

Lenke til kommentar

SERIØST????????????????????????????

 

NÅ er det på huet ut Moyes. Dette har eg ikke tolmodighet til lengre. INGEN plan. INGEN plan B. INGENTING!

 

Det skal ikke være mulig å være så mye dårligere manager enn SAF at du kan ta laget så langt ned i sørpa som du gjør nå.

 

Patetisk!

 

Så sint da Jotun. Er ikke slik jeg husker deg fra tidligere :/

Lenke til kommentar

 

Artig hvordan man kan gå fra et synspunkt til et annet på 2x45.min;

 

 

 

Vi har vel klaget over laget vårt vi også. I allefall vi som heier på Liverpool. Det er ikke det jeg mener. Jeg sikter til de som mener at man skal boikotte sitt eget lag og de som sier at de ønsker at Fulham skal vinne.

 

Enig der.

Man boikotter ikke eget lag. Da drar man heller til kamper med plakater med #MoyesOut.

Og man håper ihvertfall ikke på tap.

Moyes kan se til helvete og få se ut av klubben. ... FUCK MOYES. JÆVLA DRITTMANAGER!

 

RollsRoys... Du forandrer mening fort?

Dette er ikke å ta med en "Moyes Out plakat", men veldig likt :-)

Hva babler du om? Jeg boikotter da ikke United. Jeg håper heller ikke på tap.

LOL, du skriver at man ikke skal ha med Moyes out plakater, nå har du Moyes Out avatar ! Alt dette med 2x45.min tidsramme. Ser du ikke ironien i dette?

Endret av YNWA32
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...