Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avstandsforelskelse // Hvor bekreftende er slike blikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett deg med han på bussen du

Godt tenkt, skal absolutt prøve på det!

Likevel er det litt vanskelig å vite hvor han sitter dersom jeg ikke får øyekontakt med han.. Jeg må bare forte meg og finne meg en plass nemlig. Andre ganger er setet ved siden av opptatt...

 

Egentlig har jeg ikke guts til å gjøre det heller, men jeg skal prøve mitt ytterste!

 

Takk, Macklemore! :)

Endret av ceau
Lenke til kommentar

Om han ser på deg med lange blikk som du sier har det ikke noe å si om han smiler eller ikke. Gutter stirrer ikke gjentatte ganger eller lenge på jenter vi ikke kjenner om vi ikke liker hva vi ser, eller er fryktelig irritert da. Men han er ikke det.

 

Nei, jeg vil ikke si at vi er gode til å tolke smil eller blikk. Du må isåfall gjøre det veldig tydelig. Det kan likegodt være et høflighets smil, et "han der trenger sikkert et smil", eller "nervøst hvorfor ser du sånn på meg smil".

 

 

Så, nei, det er ikke tilfeldig at han stirrer på deg, og ja han liker deg og vil sikkert snakke med deg.

Lenke til kommentar

 

 

Sett deg med han på bussen du

Godt tenkt, skal absolutt prøve på det!

 

Tror vi akkurat bevitnet fremgang i menneskets sosiale aspekt.

 

Haha... Moroklump, du! :)

Vel, det handler vel egentlig om at jeg ikke har guts til å gjøre det. Var på nippen til å gjøre det før jeg skrev innlegget, men turte ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...