Gå til innhold

Banished-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wiiheii.. Gleder meg. Laster ned nå. Kjøpte igjennom Humble Bundle.

 

Venter til jeg kan kjøpe det på steam, Vil se banished på top sellers :p

Må du gi deg. Publisheren får da mer penger om du kjøper rett fra nettsiden? Tror jeg da :roll:
Endret av G27
Lenke til kommentar

 

Wiiheii.. Gleder meg. Laster ned nå. Kjøpte igjennom Humble Bundle.

 

Venter til jeg kan kjøpe det på steam, Vil se banished på top sellers :p

Må du gi deg. Publisheren får da mer penger om du kjøper rett fra nettsiden? Tror jeg da :roll:

 

 

 

Det er nok riktig, men tenkte at flere folk oppdager spillet og kjøper det hvis det kommer på top sellers, Ergo mer penger :p

 

Men er bare meg som tenker litt for mye :p

Lenke til kommentar

Ja da har jeg ihvertfall kommet meg helskinnet igjennom første vintern :) Syntes det virker kult selv om det er mye som gjenstår å finne ut av som hvorfor fishermen drasser rundt på stein i andre enden av byen, virker som at folk med andre professions enn labors tar i ett tak når og der det trengs? Og er bærplukkere/jegere låst på øya uten en bro? Må også finne ut av mange ting som hvor mange woodcutters i forhold til mengde skog og treplantere kontra befolkning og etterspørsel etter firewood etc. Kunsten er vel å klare å justere riktig hele veien. Har uansett merket meg at en viss befolkning virker i overkant glad i å besøke denne herbalizern for å røyke urter i tide og utide :p

Lenke til kommentar

Da har jeg fått brukt noen timer på Banished også. Veldig bra spill og ikke funnet noen bugs ennå. Eneste som irriterer meg er at ikke innbyggeren klarer å ordne mer mat selv. Bygde 2 hus for mye, og da sulta alle ihjel. Sitter nå igjen med 5 innbyggere og 1 unge. Virker som det tar lang tid før inn avlinga starter =P Så kommer til å ta lang tid til jeg er like mange innbyggere igjen. Var 56..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...