Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea - Man United


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, visste ikke at Mourinho var en røver på løpebanen!

Peker du på mitt bruk av 'raskeste'? Hvordan ellers skulle jeg ordlagt det?

 

 

Chelsea lite fryktinngytende. Eto'o tilbake til sitt egentlige seg neste kamp. Blir en vals for Arsenal.

Gjør du ikke noe annet enn å bedrive med flame-bait? Virker som de fleste brukerne starter å bli litt lei nå. (men om det er ditt mål så gratulerer)

Vi får respektere de litt mer yngre og umodne brukerne her på forumet. Det kommer nok til å slå tilbake til slutt, men inntil videre får vi akseptere at noen andre har forskjellige meninger. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Jøss, visste ikke at Mourinho var en røver på løpebanen!

Peker du på mitt bruk av 'raskeste'? Hvordan ellers skulle jeg ordlagt det?

 

 

Chelsea lite fryktinngytende. Eto'o tilbake til sitt egentlige seg neste kamp. Blir en vals for Arsenal.

Gjør du ikke noe annet enn å bedrive med flame-bait? Virker som de fleste brukerne starter å bli litt lei nå. (men om det er ditt mål så gratulerer)
Vi får respektere de litt mer yngre og umodne brukerne her på forumet. Det kommer nok til å slå tilbake til slutt, men inntil videre får vi akseptere at noen andre har forskjellige meninger. :)

Var jo bare mulighet for en tørr vits som jeg tok tak i, ikke ment som kritikk på noen som helst måte :)

 

..men siden du spør, kunne du vel sagt at han er manageren som har oppnådd 100 seiere på kortest tid eller noe slikt.

 

Siden du spurte :p

Lenke til kommentar

United startet forrykende. Ut av startblokken i et langt høyere tempo enn jeg hadde forventet. Etter 5 minutt tenkte jeg "dette ender som i CL-finalen mot Barcelona". Vi fortsatte og hadde kampen i 10 minutt. Så scorer Chelsea på sin første skikkelige sjanse, og den skaper Eto'o ut av "ingenting".

 

Ellers så skjer det lite. Sjansen til Welbeck og brassen til Oscar er vel omtrent like store sjanser. Ekstremt sjeldent slike sitter uansett (om man ikke heter Zlatan eller Berbatov..). Så bang - kontring, mål. 2-0.

Egentlig en grei omgang av United. Vi ligger under 2-0 etter en av de bedre førsteomgangene vi har spilt i PL i år.

 

2. omgangen er en historie på alt Moyes gjør galt for min del. Ingen bytter i pausen er for så vidt greit, men Smalling inn for en skadet Evra er feigt. Inn med alle andre enn Smalling og Lindegaard, og flytt Valencia ned (som SAF gjorde gang på gang!).

 

Young ut, Chicha inn er bra, kunne med fordel vært gjort fra start, eller i det minste fra pausen...

 

Så gjør han ikke flere bytter. Moyes har gitt opp. Januzaj spiller seg tydelig tom, og er dårlig de siste 20. Chicharito, Valencia, Smalling, Welbeck, står på, men Moyes rikker ikke en finger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Ligger under 3-0 og eier fortsatt tribunen. Plastikk Chelsea rentboy fans.

Har vel spart opp litt sangstemme nå. Mtp hvor stille det har vært på Old Trafford denne sesongen.

 

Det, eller så kan han ikke klage på spillerne våre som tydelig er bedre enn deres, så da må han ta det ut på publikumet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...