Gå til innhold

[Løst] Verdivurdering av PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt at salgsprisen på brukte varer er at du må ta -30% av full pris så må du ta -30% av den nye prisen etter hvor mange år den er. F.eks. Ny pc = 15000. Skal selge den som brukt: 15000-30% = 10500 . Pcen er 2 år gammel : 10500-30%=7350. 7350-30%=5145. Er noe ca der selvom jeg synes det hørtes ganske lite ut da. Vet ikke helt om det stemmer men var et eller annet med de prosentene vet jeg.

 

EDIT: Men synes selv den du har der ser ut som en god deal siden du får med skjerm , mekanisk tastatur og headset.Ville selv ha skrevet hvilken skjerm modell det var og hvilken modell tastatur og headsette er.

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Jeg ønsker også en prisvurdering på min Macbook Pro mid 2010 med følgende innmat:

 

- 4GB DDR3 RAM

- 2,4GHz i5 prosessor

- 320GB HDD

 

Hva tror dere jeg kan få for den? Har fått bud på 1,500 ,- men det syns jeg er litt vel lite. Ny mid 2010 går for 7,000.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker også en prisvurdering på min Macbook Pro mid 2010 med følgende innmat:

 

- 4GB DDR3 RAM

- 2,4GHz i5 prosessor

- 320GB HDD

 

Hva tror dere jeg kan få for den? Har fått bud på 1,500 ,- men det syns jeg er litt vel lite. Ny mid 2010 går for 7,000.

 

Folk har lagt ut denne på finn til 4500 kr. Du kan fint prøve å legge ut til 3-4000 kr på Finn, men de folka der kommer til å prute.

 

Man vet egentlig aldri hva en slik maskin er verdt, fordi man vet aldri hvor mye en idiot er villig til å betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...