Gå til innhold

Sony Z1 Compact


Anbefalte innlegg

Er vel ikke så mange som bruker MMS lenger ;) Jeg bruker det fortsatt og lurer på en ting. Når jeg sender et bilde med tekst så viser dette i meldingstråden når det er sendt. Men visst jeg sender 2 bilder og legger ved tekst, så syner ikke teksten i meldingstråden når mms er sendt. (viser hos mottaker) Noe jeg kan gjør for at teksten kan vises i meldingstråden?

Bruker du hangouts eller meldingsappen? Ville prøvd med hangouts og evt, kan hende det bare er en bug/ feature i meldingsappen :)

 

Evt. er "Chomp SMS" en god sms/mms-app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.p1.chompsms

Evt "Evolve": https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klinker.android.evolve_sms

Endret av o-l-a-v
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og noen som vet om en Call Recorder som virker for denne? Har forsøkt 2 stykker fra Google Play. Der hører jeg bare min egen stemme og litt skurring.

 

Virker som at jeg har funnet en som tilsynelatende funker.

Ikke la det teite navnet "Total Recall" lure deg...

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.killermobile.totalrecall

Har valgt "AMR" som lydformat (finnes flere valg, har ikke forsøkt de ennå).

Første forsøk gikk i dass, så jeg hadde egentlig avskrevet denne app'en, men glemte å avinstallere og når jeg nå plutselig gikk inn i den og så den hadde tatt opp samtaler jevnt og trutt, så hørte jeg også at ihvertfall de siste 3 samtalene var tatt opp med lyd fra begge parter.

Lenke til kommentar

 

 

og noen som vet om en Call Recorder som virker for denne? Har forsøkt 2 stykker fra Google Play. Der hører jeg bare min egen stemme og litt skurring.

Virker som at jeg har funnet en som tilsynelatende funker.

Ikke la det teite navnet "Total Recall" lure deg...

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.killermobile.totalrecall

Har valgt "AMR" som lydformat (finnes flere valg, har ikke forsøkt de ennå).

Første forsøk gikk i dass, så jeg hadde egentlig avskrevet denne app'en, men glemte å avinstallere og når jeg nå plutselig gikk inn i den og så den hadde tatt opp samtaler jevnt og trutt, så hørte jeg også at ihvertfall de siste 3 samtalene var tatt opp med lyd fra begge parter.

Hvorfor vil folk ta opp samtalene? :p Endret av Daniel.h
Lenke til kommentar

Når skal noen driste seg til å prise telefonen under 4500?

La meg formulere meg mer tydelig:

"Når skal noen driste seg til å prise telefonen signifikant under 4500?"

 

De aller fleste butikker later til å selge denne til omtrent 4500 for øyeblikket, noen dyrere.

 

Grunnen til at jeg spør er at prishistorikken på prisguiden ligger flatt på 4490, selv om denne tråden viser at cyberphoto har solgt telefonen med 500,- rabatt (koden fungerer ikke lengre).

https://prisguiden.no/produkt/sony-xperia-z1-compact-200350/prishistorikk

 

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar

Litt vel optimistisk å tro at noen kommer til å prise telefonen signifikant under 4500 bare to uker etter at den kom i salg?

Ikke mer enn at denne tråden dokumenterer på første side at så har skjedd.

For å få 500 kroner i avslag så legger du mobilen i handelvognen på cyberfoto.no og i etterkant før du bekrefter kjøptet så legger du inn rabattkoden XZ1CL.

-k

Endret av knutinh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elkjøp kjører kampanje. Bytt gammel mobil, og få avslag på Z1 compact.

Ved innbytte av:

iPhone 4/5: 1500,-

Smart telefon <2år: 700,-

Andre telefoner: 200,-

Kampanjen nevnes her:

http://www.elkjop.no/cms/s-01GsGQVt_csAAAEyLiNek_dl/ukens-kundeavis-uke-06?intcid=int1316

 

Det er uklart for meg om dette gjelder Z1 compact uten abbonnement, eller om det bare gjelder med telenor? Hvis jeg får 700,- i avslag på 44xx,- for min haltende smart-telefon så er det en grei deal.

Lenke til kommentar

Heisann

Tilbudet vårt gjelder både ved kjøp av abonnement og uten, så rabatt får du uansett hvilken måte du kjøper telefonen på:)

Derimot er det bestemte mobiltelefoner vi gir rabatter 700 og 1500 i rabatt på, du kan se eksempler på telefoner vi gir rabatter på ved å gå inn på www.elkjop.no/buyback vi vil oppdatere komplett liste innen noen timer.

Om det er spesielle telefoner du lurer på om i mellomtiden er det bare å sende med en PM


Christian
Telecom
Elkjøp Norge

Lenke til kommentar

Heisann

 

Tilbudet vårt gjelder både ved kjøp av abonnement og uten, så rabatt får du uansett hvilken måte du kjøper telefonen på:)

 

Derimot er det bestemte mobiltelefoner vi gir rabatter 700 og 1500 i rabatt på, du kan se eksempler på telefoner vi gir rabatter på ved å gå inn på www.elkjop.no/buyback vi vil oppdatere komplett liste innen noen timer.

 

Om det er spesielle telefoner du lurer på om i mellomtiden er det bare å sende med en PM

 

 

Christian

Telecom

Elkjøp Norge

Hva kan jeg få igjen for galaxy s2 da?

Lenke til kommentar

 

Heisann

 

Tilbudet vårt gjelder både ved kjøp av abonnement og uten, så rabatt får du uansett hvilken måte du kjøper telefonen på :)

 

Derimot er det bestemte mobiltelefoner vi gir rabatter 700 og 1500 i rabatt på, du kan se eksempler på telefoner vi gir rabatter på ved å gå inn på www.elkjop.no/buyback vi vil oppdatere komplett liste innen noen timer.

 

Om det er spesielle telefoner du lurer på om i mellomtiden er det bare å sende med en PM

 

 

Christian

Telecom

Elkjøp Norge

Hva kan jeg få igjen for galaxy s2 da?

 

700 i innbytte:)

Lenke til kommentar

 

 

Heisann

 

Tilbudet vårt gjelder både ved kjøp av abonnement og uten, så rabatt får du uansett hvilken måte du kjøper telefonen på :)

 

Derimot er det bestemte mobiltelefoner vi gir rabatter 700 og 1500 i rabatt på, du kan se eksempler på telefoner vi gir rabatter på ved å gå inn på www.elkjop.no/buyback vi vil oppdatere komplett liste innen noen timer.

 

Om det er spesielle telefoner du lurer på om i mellomtiden er det bare å sende med en PM

 

 

Christian

Telecom

Elkjøp Norge

Hva kan jeg få igjen for galaxy s2 da?

 

700 i innbytte:)

 

Jeg venter å få en sony Z (ser den står til 1500 kr) som er ubrukt (knuste den gamle og får ny via forsikring) men er nok enda en uke eller to før dette skjer. Men har ikke mobil nå og tenkte å ryke på z1 compact. Går det an å betale hele summen så legge til en notat at når jeg kommer med z1 så får jeg trukket dette fra hovedprisen i etterkant?

 

Har du btw mulighet å sjekke når white versjonen kommer inn? :) Står tvetydig på hjemmesidene deres.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

 

 

 

Heisann

 

Tilbudet vårt gjelder både ved kjøp av abonnement og uten, så rabatt får du uansett hvilken måte du kjøper telefonen på :)

 

Derimot er det bestemte mobiltelefoner vi gir rabatter 700 og 1500 i rabatt på, du kan se eksempler på telefoner vi gir rabatter på ved å gå inn på www.elkjop.no/buyback vi vil oppdatere komplett liste innen noen timer.

 

Om det er spesielle telefoner du lurer på om i mellomtiden er det bare å sende med en PM

 

 

Christian

Telecom

Elkjøp Norge

Hva kan jeg få igjen for galaxy s2 da?

700 i innbytte:)

Ah såpass ja, det e jo ganske bra :-) hvor lenge varer kampanjen da?

Lenke til kommentar

 

 

 

Heisann

 

Tilbudet vårt gjelder både ved kjøp av abonnement og uten, så rabatt får du uansett hvilken måte du kjøper telefonen på :)

 

Derimot er det bestemte mobiltelefoner vi gir rabatter 700 og 1500 i rabatt på, du kan se eksempler på telefoner vi gir rabatter på ved å gå inn på www.elkjop.no/buyback vi vil oppdatere komplett liste innen noen timer.

 

Om det er spesielle telefoner du lurer på om i mellomtiden er det bare å sende med en PM

 

 

Christian

Telecom

Elkjøp Norge

Hva kan jeg få igjen for galaxy s2 da?

700 i innbytte:)

Ah såpass ja, det e jo ganske bra :-) hvor lenge varer kampanjen da?

 

Heisann, er ikke sikker på hvor lenge denne kampanjen blir kjørt. Men et par uker til iallefall:)

Lenke til kommentar

 

Er vel ikke så mange som bruker MMS lenger ;) Jeg bruker det fortsatt og lurer på en ting. Når jeg sender et bilde med tekst så viser dette i meldingstråden når det er sendt. Men visst jeg sender 2 bilder og legger ved tekst, så syner ikke teksten i meldingstråden når mms er sendt. (viser hos mottaker) Noe jeg kan gjør for at teksten kan vises i meldingstråden?

Bruker du hangouts eller meldingsappen? Ville prøvd med hangouts og evt, kan hende det bare er en bug/ feature i meldingsappen :)

 

Evt. er "Chomp SMS" en god sms/mms-app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.p1.chompsms

Evt "Evolve": https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klinker.android.evolve_sms

 

Bruker meldingsappen. Visst det er en bug, hvor lenge må en da regne med det går før det kommer en oppdatering?

Har og en litt irriterande ting med at spesielle ord kommer med stor bokstav midt inni en setning i tekstmelding. (f.eks Eg og Ikkje) Flere som opplever dette? Eventuelt noe jeg kan gjør med det?

 

Fekk forresten ladekrybben i går :) Var herlig å lade uten å måtte åpne luken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...