Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke rette tråden, men hvordan kan jeg fikse dette med 'user posted image'?

Vet jeg så det i en eller annen post for ikke såå lenge siden...

Skrevet
Kanskje ikke rette tråden, men hvordan kan jeg fikse dette med 'user posted image'?

Vet jeg så det i en eller annen post for ikke såå lenge siden...

6295327[/snapback]

Tatt fra babethreaden:

Am3k:

Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.

* For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

* For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging

* En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den.

(fra o-haavard)

Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over wink.gif

Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon.

Skrevet

Isbilen: Sikkert noen som har hatt det gøy med bildemanipulering. Jeg har noen tilsvarende bilder av meg selv og noen kamerater. Det haler alltid frem en god latter når jeg viser det frem.

Gjest Slettet+1242
Skrevet

høhøh. fikk en link av en kompis.. ganske tidi

6126.gif

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...