Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er oralsex egentlig så godt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har selv slikket noen damer jeg har vært sammen med, og synes det ikke har vært så givende.

Synes det mer mer opphissende å kysse de rett ved, men akkurat å ni-sleike inni hølet vet jeg ikke helt hva jeg synes om.

 

Spesielt når man tenker på alle de andre manlige kjønnsorganene som ofte har vært inni der før, det hjelper ikke på lysta.

Lenke til kommentar

Men å kysse dama på munnen er helt alright, til tross for at hun sikkert har sugd en pikk eller tre i sitt liv.

sant nok. Sånn har jeg ikke tenkt når jeg kliner.

 

Får være grenser også da. Da kan man jo heller ikke håndhilse på folk, fordi folk tørker seg i ræva hver dag.

Folk har vel bare forskjellig oppfatning av å sleike damer da. må jo være lov.

Lenke til kommentar

 

akkurat å ni-sleike inni hølet vet jeg ikke helt hva jeg synes om.

Spesielt når man tenker på alle de andre manlige kjønnsorganene som ofte har vært inni der før, det hjelper ikke på lysta.

 

Det er jo det samme som at vi damer ikke vil suge fordi vi tenker på alle fittene dere har stukket pikken i?

Sånn kan man ikke gå å tenke.. ;)

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

 

akkurat å ni-sleike inni hølet vet jeg ikke helt hva jeg synes om.

Spesielt når man tenker på alle de andre manlige kjønnsorganene som ofte har vært inni der før, det hjelper ikke på lysta.

 

Det er jo det samme som at vi damer ikke vil suge fordi vi tenker på alle fittene dere har stukket pikken i?

Sånn kan man ikke gå å tenke.. ;)

sant. Befinner meg i den gruppen som (foreløpig) ikke har hatt så mye nytelse av å slikke.

Synes det er deiligere å stryke og ta på innsiden av lårene, ta på rumpa, massere/ ta på pupper, suge på puppene, sleike/kysse henne inni øret, nakken og den slags.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

Så lenge jenta er nydusjet å ren så har jeg ikke noe i mot med å gi oral sex.

Er allergisk mot lukt nedentil så visst det lukter funky der nede, så står jeg glatt over sexen også, uansett hvor hot jenta måtte være.

Hvis du først har fått luktet der nede er det vel kanskje litt for sent å snu? Isåfall er jeg spendt på å høre hvordan du kommer deg unna uten at du sårer/at det blir kleint.

 

Selv er jeg ikke veldig glad i å gi oralsex, men elsker å få selv.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...