Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg fant ut at han tiltrekkes av småbarn


Anbefalte innlegg

 

Jeg henger meg opp i det fordi jeg synes det er drøyt å kalle en 13-åring for et småbarn. Det som vanligvis kalles småbarn er barn i alderen 2-5 år, mens en 13-åring er på grensa mellom store barn og ungdom.

 

Å være tiltrukket av småbarn er mye verre enn å være tiltrukket av en fysisk moden 13-åring, så jeg synes det er greit å ha definisjonene sine i orden på dette punktet.

En jente på 13 år er langt ifra fysisk moden. Hadde du også sett henne hadde du forstått hva jeg mener. Det her skal på ingen måter forsvares!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns dere henger litt for mye i min definisjon av småbarn. 13 åring er et barn. 5 åring er også et barn. Det er jo ikke det som er poenget og spørsmålet mitt i det hele tatt!

0-12 åring er et barn, veldig individuelt men dette er generelt så går vi videre ->

 

12-15 åring er en tenåring..

 

16-20 åring er en ungdom..

 

21+ åring er voksen..

 

Husker jenter på 14år som alt hadde hatt sex 4-5ganger når jeg var yngre ikke noe uvanlig på noe som helst måte, husker faktisk flere..

 

Var 3 som jeg husker, vidt forskjellig jenter med total forskjellig bakgrunn..

 

Er bare sex, ja en 13åring skal ikke ha sex med en 20åring, er jo derfor vi har en lov på plass slik at voksne ikke skal kunne manipulerer yngre til sex..

 

Men om en 13åring har sex med en på 16år ser jeg det som totalt normalt..

 

Hadde det stått kvinne på 20år og gutt på 13år hadde de fleste av moralistene her holdt kjeft..

Endret av DaniNichi
  • Liker 5
Lenke til kommentar

En jente på 13 år er langt ifra fysisk moden. Hadde du også sett henne hadde du forstått hva jeg mener. Det her skal på ingen måter forsvares!

 

Husk at vi ikke har sett denne jenta og at du har mer bakgrunnsinfo enn oss andre.

 

Når det er sagt, så forsvarer jeg ingenting - og jeg har ikke inntrykk at noen andre her gjør det heller. Men jeg er enig med det flere hinter til, at en moden 13-åring ikke nødvendigvis er et småbarn lenger. En 13-år gammel jente i dag vet nok mer enn du selv skulle tro. Selv kan jeg ha vanskeligheter med å se forskjell på en 13-åring og en 17-åring nå til dags - spesielt under alle lag med sminke og produkter enkelte av de benytter seg av.

 

Jeg ville uansett rådet deg til dette: OM din ekskjæreste ønsker hjelp med "problemet" sitt, still opp og hjelp han med det. Om han egentlig ikke ønsker hjelp, fortell han hva du mener - og deretter la saken ligge. Da får han ordne opp selv.

 

Tror det ordner seg av seg selv, jeg. Om hun er så umoden som du peker til har hun vel kanskje en ny kjæreste innen året er omme allikevel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

0-12 åring er et barn, veldig individuelt men dette er generelt så går vi videre ->

 

12-15 åring er en tenåring..

 

16-20 åring er en ungdom..

 

21+ åring er voksen..

 

Husker jenter på 14år som alt hadde hatt sex 4-5ganger når jeg var yngre ikke noe uvanlig på noe som helst måte, husker faktisk flere..

 

Var 3 som jeg husker, vidt forskjellig jenter med total forskjellig bakgrunn..

 

Er bare sex, ja en 13åring skal ikke ha sex med en 20åring, er jo derfor vi har en lov på plass slik at voksne ikke skal kunne manipulerer yngre til sex..

 

Men om en 13åring har sex med en på 16år ser jeg det som totalt normalt..

 

Hadde det stått kvinne på 20år og gutt på 13år hadde de fleste av moralistene her holdt kjeft..

Men dette blir jo helt å spore av.

 

De har ikke hatt sex. jeg beklager VELDIG for at jeg kalte henne et småbarn. Men for meg så er hun et småbarn når hun både ser yngre ut og når han også er såpass gammel. Det er motbydelig. Og for meg så virker det som om dere ser på handlingene hans så harmløst. Hadde han vært 16 år og hatt sex med en 13 åring, så er det faktisk en helt annen sak når han er godt voksen og har planer med sex (les; planer, ikke fysisk, fordi jeg fant om det tidlig nok) så er det en helt annen tema.

 

Det er helt idiotisk å sitte her og diskutere hva som er hva. Det er ikke det jeg opprettet innlegget for. Jeg vil forstå hva som foregår oppi hodet på sånne folk. Jeg vil bare ha svar.

Lenke til kommentar

Det er helt idiotisk å sitte her og diskutere hva som er hva. Det er ikke det jeg opprettet innlegget for. Jeg vil forstå hva som foregår oppi hodet på sånne folk. Jeg vil bare ha svar.

 

Nå er det jo slik at dette er et diskusjonsforum, da :) Men jeg er enig. Definisjon av alder og barn/småbarn/tenåring har ingen betydning. En 13 år gammel jente er nettopp det, 13 år.

 

Om du vil ha svar på hva som foregår i hodet til "sånne folk" - så må du nok spørre et annet sted enn her. Selv synes jeg du har fått gode råd, la saken ligge om det ikke er prekære ting som gjør at du må gripe inn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Husk at vi ikke har sett denne jenta og at du har mer bakgrunnsinfo enn oss andre.

 

Når det er sagt, så forsvarer jeg ingenting - og jeg har ikke inntrykk at noen andre her gjør det heller. Men jeg er enig med det flere hinter til, at en moden 13-åring ikke nødvendigvis er et småbarn lenger. En 13-år gammel jente i dag vet nok mer enn du selv skulle tro. Selv kan jeg ha vanskeligheter med å se forskjell på en 13-åring og en 17-åring nå til dags - spesielt under alle lag med sminke og produkter enkelte av de benytter seg av.

 

Jeg ville uansett rådet deg til dette: OM din ekskjæreste ønsker hjelp med "problemet" sitt, still opp og hjelp han med det. Om han egentlig ikke ønsker hjelp, fortell han hva du mener - og deretter la saken ligge. Da får han ordne opp selv.

 

Tror det ordner seg av seg selv, jeg. Om hun er så umoden som du peker til har hun vel kanskje en ny kjæreste innen året er omme allikevel?

Jeg kan GARANTERE deg at du hadde gjettet noe mellom 10 og 12 år. Hun ser IKKE ut som en 17 åring. Da hadde jeg hatt forståelse. Tro meg.

 

Han ønsker hjelp. Han sier han setter pris på at jeg er der for han. For han har åpnet øynene sine og sett hva som er hva. Dette er ordene hans. Men jeg vet jo ikke om jeg skal tro på det. Jeg vet ikke om han bare prøver å være min venn så jeg bare kan holde kjeft og ikke fortelle familien.

 

Jeg har funnet ut at min eks ikke er den eneste mannen hun har sendt slike bilder med. Hun har også hatt en 40+ åring som har utgitt seg for å være 20, og dermed har hun en rettsak gående allerede.

 

Jeg vil ikke bare la det her ligge. Jeg vil ha han ute av livet mitt. Det her påvirker meg mer enn han. Han er ute nå og koser seg han, han tenker ikke på noe av han har gjort. Han som var så ødelagt. Jeg vil bare fortelle hans foreldre siden de bor i samme by, så de kan ta seg av han. For jeg vil ikke lenger være innblandet. Jeg vet han aldri kommer til å skaffe seg den hjelpen han har sagt til meg han kommer til å gjøre. Det virker langt ifra sånn.

Lenke til kommentar

Det kan være. Det går sikkert andre veien også! At hun allerede har en rettsak gående sier vel kanskje mer om jenta enn om din ekskjæreste, men for alle parter er det nok best om du skygger banen som du selv sier.

 

Viktigst av alt er jo at du har kommet til en løsning som fungerer for deg. Og for DEG er det en avslutning på denne historien. Om han selv sier han har åpnet øynene er det jo greit. Om det viser seg å være løgn er det fortsatt hans problem.

Lenke til kommentar

Det kan være. Det går sikkert andre veien også! At hun allerede har en rettsak gående sier vel kanskje mer om jenta enn om din ekskjæreste, men for alle parter er det nok best om du skygger banen som du selv sier.

 

Viktigst av alt er jo at du har kommet til en løsning som fungerer for deg. Og for DEG er det en avslutning på denne historien. Om han selv sier han har åpnet øynene er det jo greit. Om det viser seg å være løgn er det fortsatt hans problem.

Ja, jeg er helt enig med deg at denne jenta ikke er god i hodet. Men hun er tross alt et barn! UANSETT hvordan situasjonen er så er det han som er den eldre og som burde tatt ansvar og holdt avstand. Var ikke slik at hun tvang ham bildene. Han spurte aktivt etter de. I samtalene var det blant annet ''nå var jeg i dusjen. skulle ønske du kunne være med'', ''jeg har så lyst til å sprute på deg'', ''send flere bilder da''. Det er virkelig ikke normalt. Eller er det jeg som overdriver?

 

Men den løsningen som fungerer for meg er jeg redd blir destruktivt for han. Om jeg bare glemmer det hele OG kutter han ut, kommer jeg til å ha dette på samvittigheten. Om han senere ødelegger en liten jentes framtid i fremtiden så står alt på MEG fordi JEG ikke har gjort noe med det. Derfor så kan jeg ikke bare la det gå. Foreldrene hans mÅ varsles, slik at jeg vet at det er noen som tar hånd om saken. Eller er det veldig egoistisk av meg?

 

La oss si du var hans forelder. Hadde du likt å visst om det?

Lenke til kommentar

Nei, jeg er faktisk ikke sikker på om jeg ville likt å få vite om det. Han har jo ikke gjort noe galt rent fysisk, bare "skitne" tanker/handlinger - og de er jeg ikke helt sikker på om jeg som forelder vil vite om.

 

Jeg tror egentlig at du trekker konklusjoner ut av noe som ikke har skjedd ennå. Han har jo ikke ødelagt livet til jenta. Han synes sikkert hun er pen, og har tanker han ikke burde hatt - men det i seg selv er jo ikke ødeleggene for denne jenta. Hun liker tydligvis eldre menn, og tar neppe skade av det.

 

Og: Selv om han skriver med en jente på nett betyr ikke det med klar sikkerhet at de noen gang vil møtes. Har du sett sjargongen og samtaler som foregår på disse (nå vil jeg høres ut som jeg er 80 år - men jeg er bare 28, altså) "nymotens" appene rettet mot ungdom, som Kik Messenger, Whatsapp, Snapchat osv? I mange av dem, spesielt førstnevnte, er det jo nesten forventet at man har sexsamtaler. At det fører til møter mellom fremmede tror jeg nesten jeg kan påstå at skjer i mindre enn 0,1% av tilfellene - uten at jeg kan støtte opp om den påstanden med fakta. Mellom de som kjenner hverandre utenfor disse nettverkene er det selvfølgelig annerledes.

 

Slik jeg ser det har du 4 muligheter:

 

1: Snakk med foreldrene hans, og kanskje ødelegge forholdet dem i mellom.

2: Snakk med foreldrene til jenta, og risikere at hele hans fremtid blir ødelagt og ryktesatt.

3: Snakke med ekskjæresten din, fortelle hva du mener, for så å trekke deg tilbake.

4: Trekke deg tilbake nå, og glemme hele saken.

 

Jeg ville stemt for 3 eller 4, alt ettersom hva som føles mest rett.

Endret av magnusalex
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, jeg er faktisk ikke sikker på om jeg ville likt å få vite om det. Han har jo ikke gjort noe galt rent fysisk, bare "skitne" tanker/handlinger - og de er jeg ikke helt sikker på om jeg som forelder vil vite om.

 

Jeg tror egentlig at du trekker konklusjoner ut av noe som ikke har skjedd ennå. Han har jo ikke ødelagt livet til jenta. Han synes sikkert hun er pen, og har tanker han ikke burde hatt - men det i seg selv jo ikke ødeleggene for denne jenta. Hun liker tydligvis eldre menn, og tar neppe skade av det.

 

Og: Selv om han skriver med en jente på nett betyr ikke det at de noen gang vil møtes. Har du sett sjargongen og samtaler som foregår på disse (nå vil jeg høres ut som jeg er 80 år - men jeg er bare 28, altså) "nymotens" appene rettet mot ungdom, som Kik Messenger, Whatsapp, Snapchat osv? I mange av dem, spesielt førstnevnte, er det jo nesten forventet at man har sexsamtaler. At det fører til møter tror jeg nesten jeg kan påstå at skjer i mindre enn 0,1% av tilfellene - uten at jeg kan støtte opp om den påstanden med fakta.

 

Slik jeg ser det har du 4 muligheter:

 

1: Snakk med foreldrene hans, og kanskje ødelegge forholdet dem i mellom.

2: Snakk med foreldrene til jenta, og risikere at hele hans fremtid blir ødelagt og ryktesatt.

3: Snakke med ekskjæresten din, fortelle hva du mener, for så å trekke deg tilbake.

4: Trekke deg tilbake nå, og glemme hele saken.

 

Jeg ville stemt for 3 eller 4, alt ettersom hva som føles mest rett.

Det han har sagt til meg ''jeg vet ikke hva jeg tenkte. hun er hverken pen, eller kul, eller noe. hun er ingenting.''.

 

Jeg sier på ingen måter at han har ødelagt livet til denne jenta. Men jeg sier at det kan være fare for at han er hebefil og ikke bare holder med kun denne ene jenta, og at han i fremtiden kan skade andre fysisk. man kan aldri garantere slikt. det er selvfølgelig ikke sikkert det skjer. Men det er ikke sikkert at det ikke skjer heller.

 

Jeg vil jo ikke ødelgge livet hans heller. Det er derfor det er så vanskelig å ta saken videre. Men jeg klarer ikke bare la det gå. Jeg føler meg altfor innblandet. Og jeg føler jeg svikter han, for nå har jeg lovt å være her for han.

Lenke til kommentar

Det han har sagt til meg ''jeg vet ikke hva jeg tenkte. hun er hverken pen, eller kul, eller noe. hun er ingenting.''.

 

Jeg sier på ingen måter at han har ødelagt livet til denne jenta. Men jeg sier at det kan være fare for at han er hebefil og ikke bare holder med kun denne ene jenta, og at han i fremtiden kan skade andre fysisk. man kan aldri garantere slikt. det er selvfølgelig ikke sikkert det skjer. Men det er ikke sikkert at det ikke skjer heller.

 

Jeg vil jo ikke ødelgge livet hans heller. Det er derfor det er så vanskelig å ta saken videre. Men jeg klarer ikke bare la det gå. Jeg føler meg altfor innblandet. Og jeg føler jeg svikter han, for nå har jeg lovt å være her for han.

 

Den ytringen, dersom den er sann - betyr jo at han ikke føler noe for henne lenger. Om det er en fare for at han er hebefil - så er det vel realistisk sett ikke noe du kan gjøre med det. Er han det, så er han det. Han er ikke en overgriper av den grunn - som nevnt av en annen på forrige side.

 

Ønsker han hjelp ut over den støtten du kan gi, er terapi en mulig løsning - men selv ikke det hjelper mot alle problemer.

 

Sidekommentar: Jeg tror egentlig at en kommentar som "nå var jeg i dusjen. skulle ønske du kunne være med" er mer en beskrivende handling av noe man tenker, og ytrer i affekt av en tiltrekning til vedkommende - og helt vanlig i slike samtalenettverk. Det er ikke noe man inviterer til. Da ville setningen vært "nå skal jeg i dusjen. vil du være med" i stedet.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Sidekommentar: Jeg tror egentlig at en kommentar som "nå var jeg i dusjen. skulle ønske du kunne være med" er mer en beskrivende handling av noe man tenker, og ytrer i affekt av en tiltrekning til vedkommende - og helt vanlig i slike samtalenettverk. Det er ikke noe man inviterer til. Da ville setningen vært "nå skal jeg i dusjen. vil du være med" i stedet.

Det var noe i den duren. Hvis du ønsker kan jeg finne fram samtalen. For jeg har lagret det på pc'n. I tilfelle jeg skal snakke med foreldrene hans, for de vil sikkert ha bevis. Men han inviterte henne direkte til dusjen. Det kan jeg påstå. Og han la ike skjul på at han har hatt seksuelle tanker om denne jenta.

 

Enten så er det folk på forumet som mildgjører handlingene hans, ellers er det jeg som overdriver. For meg så er det i ytterste grad unormalt at en 20+ åring skulle ha hatt slike samtaler med et barn. som SER ut som et barn.

Lenke til kommentar

Enten så er det folk på forumet som mildgjører handlingene hans, ellers er det jeg som overdriver.

 

Verken jeg eller noen andre kan vite om du overdriver, men jeg har ikke inntrykket av det. Du forteller det jo slik du oppfatter det. Men når det gjelder sitater, er det viktig å få de rett. :)

 

Du trenger ikke å finne frem teksten. Ingen her trenger å vite alle detaljer. Det vi kan bidra med er generelle råd.

 

For meg så er det i ytterste grad unormalt at en 20+ åring skulle ha hatt slike samtaler med et barn. som SER ut som et barn.

 

Det er jeg enig i! Og det er dumt for alle involverte og "pårørende", om vi skal kalle det det. Og det virker det jo egentlig som ekskjæresten din har innsett også. Og det er nok derfor det blir litt formildende, for... ingen skade skjedd, sant?

 

Har de fortsatt kontakt på samme plan nå, eller er de "ferdige"?

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Men dette blir jo helt å spore av.

 

De har ikke hatt sex. jeg beklager VELDIG for at jeg kalte henne et småbarn. Men for meg så er hun et småbarn når hun både ser yngre ut og når han også er såpass gammel. Det er motbydelig. Og for meg så virker det som om dere ser på handlingene hans så harmløst. Hadde han vært 16 år og hatt sex med en 13 åring, så er det faktisk en helt annen sak når han er godt voksen og har planer med sex (les; planer, ikke fysisk, fordi jeg fant om det tidlig nok) så er det en helt annen tema.

 

Det er helt idiotisk å sitte her og diskutere hva som er hva. Det er ikke det jeg opprettet innlegget for. Jeg vil forstå hva som foregår oppi hodet på sånne folk. Jeg vil bare ha svar.

 

Jeg ser det ikke som harmløst i det helle tatt..

En på 20+år har IKKE noe med å oppsøke en jente på 13år, men er det motsatt at hun oppsøker seksuell kontakt med han må jeg ærlig si at jeg ikke kan noe standpunkt, jeg hater være moralist kan være så mye ting i bildet som man må se på, som eks kan jenta være som en 16åring i både utsende og holdning når hun er 13år, eller hun kan være som en 10åring, er derfor vi har denne loven for å beskytte unge mennesker mot manipulasjon fra eldre og at man ikke kan ta seg den friheten å tyde slikt selv..

 

Er du 20+år og har sex med en på 13år som du oppsøker kontakt med eller motsatt, om det er gutt eller jente så er du i farlig vann, finnes utallige eks på unge mennesker som har forelsket seg i eldre eller motsatt så får den eldre part svi med både fengsel og erstatning/bøter så det svir i mange år.

 

Måten du framla dette på er hva du for pepper for her inne..

Endret av DaniNichi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil ikke bare la det her ligge. Jeg vil ha han ute av livet mitt. Det her påvirker meg mer enn han. Han er ute nå og koser seg han, han tenker ikke på noe av han har gjort. Han som var så ødelagt. Jeg vil bare fortelle hans foreldre siden de bor i samme by, så de kan ta seg av han. For jeg vil ikke lenger være innblandet. Jeg vet han aldri kommer til å skaffe seg den hjelpen han har sagt til meg han kommer til å gjøre. Det virker langt ifra sånn..

 

Så du har ikke kommet over eksen din som du sa tidligere og du er sjalu, som den kontrollfreaken du er skal du nå ha hevn.

 

Bare velg alternativ 3 eller 4 som magnusalex la frem og la han være i fred, så får også du fred.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

TS fremstår for meg som en hevngjerrig såret og sjalu person som ikke har annet mål enn å sverte sin eks. Hvis du skal gå til noen så gå til politiet, han er gammel nok til å ha rett på taushetsplikt for handlinger han har gjort så det å gå til foreldre vil være kun for sjalu bitterhetsk hevngjerrighet. Deal with it, han var keen på en 13 åring, noen av dem ser kriminelt deilige ut (get it?). Når 13 åringer får tidlig rumpe og pupper ligger det i menns instinkt å bli tiltrukket, sorry men det bare er sånn. Mener du han har gjort noe kriminelt så gå til politiet. Hvis han ikke har det så la det ligge.



Anonymous poster hash: 627b9...c18
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvis han jobber med seg selv så er det jo ikke noe mer å gjøre? Da går det jo tross alt rette vegen?

 

Så lenge han ikke tar en Rune Øygard og innleder ett seksuelt forhold til jenta men lar det være som det er så gjør han ikke noe galt.

Kan være han har gått på en smell etter at det ble slutt og/eller har en periode hvor han er keen på jentunger.

Hvis ting han fantaserer om plager deg så kanskje du burde la han være. Du har en ny mann, fokuser på han. Plutselig smeller det og han anklager deg for å fremdeles ha følelser for X'en din osv og da rakner det under beina på deg igjen.

Du har ett liv, X'en din har ett liv, og 13 åringen har ett liv. Hun er kanskje bare tretten og synes det er spennende med en fyr i 20 årene som er intressert i henne, men hun (i likhet med jenta Øygard hang med) vet godt hva hun holder på med og vet godt at det er galt. 13 åringer i dag vet hva sex er, hva sexuell lavalder er og de skjønner godt at de ikke skal rote rundt med menn som er så mye eldre enn seg. Men noen kan bli snakket rundt til det likevel.

Hun er bare 13, men er jente og mest trolig som jenter flest. Hun som alle nyter nok oppmerksomheten hun får. Hun syns kanskje det er morsomt å flørte, men oddsen at hun går all the way og møter X'en din og gir han en BJ eller noe er vel heller liten.

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...


TS, jeg er helt enig med deg.

Jeg kjenner jeg ble kvalm av å høre om vedkommende, på tross av at jeg ikke kjenner han.

En 13 åring ER ett barn ja, uansett hvor mye man prøver å vri og vende på det. Herregud.

Og til de øvrige som prøver seg på morsomheter....... ja jøss. veldig morsomt.

TS, utrolig bra at du fant ut av det ihvertfall. Ønsker deg lykke til videre, og at du finner deg en ordentlig mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

TS, jeg er helt enig med deg.

 

Jeg kjenner jeg ble kvalm av å høre om vedkommende, på tross av at jeg ikke kjenner han.

 

En 13 åring ER ett barn ja, uansett hvor mye man prøver å vri og vende på det. Herregud.

 

Og til de øvrige som prøver seg på morsomheter....... ja jøss. veldig morsomt.

 

TS, utrolig bra at du fant ut av det ihvertfall. Ønsker deg lykke til videre, og at du finner deg en ordentlig mann!

Folk som deg er de som skaper overgripere. Hold fordommene dine for deg selv, og prøv å forstå at denne personen er en person på lik linje som deg og meg.

 

Det angripet du kommer med, dytter han bare vekk fra samfunnet, og inn i sin egen mørke verden med stigma, hat og umenneskelighet. Tror du at noen som hellst et tjent med dette?

 

Bare fordømming, og du har ikke møtt personen enda....

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

TS, jeg er helt enig med deg.

 

Jeg kjenner jeg ble kvalm av å høre om vedkommende, på tross av at jeg ikke kjenner han.

 

En 13 åring ER ett barn ja, uansett hvor mye man prøver å vri og vende på det. Herregud.

 

Og til de øvrige som prøver seg på morsomheter....... ja jøss. veldig morsomt.

 

TS, utrolig bra at du fant ut av det ihvertfall. Ønsker deg lykke til videre, og at du finner deg en ordentlig mann!

Folk som deg er de som skaper overgripere. Hold fordommene dine for deg selv, og prøv å forstå at denne personen er en person på lik linje som deg og meg.

 

Det angripet du kommer med, dytter han bare vekk fra samfunnet, og inn i sin egen mørke verden med stigma, hat og umenneskelighet. Tror du at noen som hellst et tjent med dette?

 

Bare fordømming, og du har ikke møtt personen enda....

 

 

Er du seriøs ?

"fordommene" du kaller det, detter ikke ned ifra lufta her kjære deg.

TS skriver bl.a " man går ikke og skaffer bilder av 13 åringer og runker til de når man er i depresjon."

 

TRENGER du egentlig mer enn dette ?

 

Jeg driter vel langt i "følelsene" hans, eller hva han "innerst inne" tenker , eller hvorfor han i det hele tatt gjør det han gjør.

Når man som en voksen mann på 20+ ber om og skaffer bilder av en 13 år gammel jente (og runker til dem som TS over her skrev) ja da driter jeg i HVORFOR du gjør det.

 

Jeg var MILD når jeg sa at jeg ble kvalm av vedkommende. Slike mennesker bør holdes unna barn, og jeg vet ihvertfall veeeeldig godt hva jeg selv hadde gjort med vedkommende om det var MITT barn han hadde prøvd å få bilder av til slike formål (er ikke noe logikk i å ha bilder av en 13 årig jente når du er en voksen mann i åra 20+, med mindre du er en lærer og det er du som har fått i oppgave å lage årboka) eller min lillesøster for den saksskyld.

Det at han holdt det skjult, og skammer seg over det sier sitt (!!!) , og er ett stort varseltegn i seg selv. På tross av at han kan nekte for diverse i etterkant.

 

Er lei folk som skal tenke jaaaammen "hva hvis", "tenk om" , "kanskje bare" osv osv. NEI.

Det er ingenting som er riktig eller rett av en voksen mann å be om og også RUNKE (?) til bilder av ei 13 år gammel jente, som han også vil møte!

 

Våkn opp litt her, og ta å skjerp deg. Kommentarer som "det er deg som skaper overgriperne" kan du prøve deg på noen andre. Du kommer absolutt ingen vei med det her hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...