Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg fant ut at han tiltrekkes av småbarn


Anbefalte innlegg

Så du vet altså akkurat hva som er rett og galt med andre ord?

Man behøver ikke å være ingeniørutdannet for å vite hva som rett og galt. ;)

 

 

Samt de innsatte, som også gjerne vil ha klørne i deg om de vet hva du sitter inne for ;)

Blir man satt inn sammen med andre fanger etter å tukla med unger etc, skal man nok ikke bøye seg og plukke opp såpa fra gulvet om man mister den i dusjen....hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er greit å stoppe å argumentere her, ingen kommer noen vei i en diskusjon som ser sånn her ut:

 

 

Spørsmål: Argument.
Svar: Person angrep og antydninger.

Spørsmål: Argument.
Svar: Person angrep og antydninger.

Spørsmål: Argument.
Svar: Person angrep og antydninger.

Spørsmål: Argument.
Svar: Person angrep og antydninger.

Spørsmål: Argument.
Svar: Person angrep og antydninger.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan ta seg 5 minutter til å legge fra seg hva som de opprinnelig ser som rett eller galt, også diskutere de tingene man kan observere varierer fra kultur til kultur og stat til stat.

Endret av Malvado
Fjernet quoterings pyramide
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

snip

snip

snip

snip

Du har rett, skal slutte å synke ned i det nivået igjen.

 

Det virker som de rett å slett ikke forstår argumentene. Ingen her som antyder at hva personen trådstarter omtaler har gjort, ikke bryter med norsklovverk. Men lovverket er satt for å beskytte de personene samfunnet ser som ikke modne til å ta rett avgjørelser om sin egen kropp. Når denne loven viker så mye fra andre stater så må det gå an å føre en diskusjon på hvorfor. F.esk Canada mener de kan gjøre rett avgjørelser om sin egen kropp på en alder av 14, mens i USA greier de ikke det før en alder av 18. Men det virker som argumentet vi blir møtt med er noen antydninger om våres personlighet og hvordan de selv mener det er unormalt og ekkelt.

 

Personlig har jeg ikke engang uttalt meg om mitt synspunkt ang. rett alder for seksuell lavalder, men greier å se at det kan foreligge en diskusjon. På samme måte som man kan diskutere kriminell lavalder, aldersgrense for bil sertifikat/alkohol/sprit/moped. Har heller ikke kommet med uttalelser på om jeg syntes det er ekkelt, eller unormalt, da iforhold til et evt. lovverk er dette irrelevant. Forsatt blir vi kun møtt med person angrep og skamfulle antydninger som ikke har noen plass på forumet og gjøre.

Endret av Ares NOR
  • Liker 5
Lenke til kommentar

God post Ares NOR.

 

Det er jo blitt sakt flere ganger at det ikke har vært snakk om at folk har støttet oppunder hva personen i OP gjør. Alikavell så går folk mot person og tillegger meninger personen aldri har hatt ved at h*n forstår at folk faktisk kan tenne på dette, på samme måte som at folk tenner på å drikke urin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Be om å få saken skilt ut i egen tråd, og start med blenke ark - lag gjerne en avgrensing, så blir det kanskje mer ryddighet i debatten

 

Jeg leser foreløpig, mest fordi klimaet er litt småvarmt her for tiden .. :p

 

Interessant tema, forøvrig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...