Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et klassisk eksempel på hvordan journalister vrir og vender på ting. The Guardian som står for denne historien siterer Mourinho:

 

“I don’t want to comment. I’ve not even given my opinion to Ashley Cole because I don’t have to. It was his free day, his free night. The next morning we didn’t train. We only trained in the afternoon, so I have no right to make a comment. I won’t. I just have my opinion.”

 

But when asked where that leaves Cole for Monday, he responded: “On the bench or at home.”

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/10530873/Ashley-Cole-dropped-by-Jose-Mourinho-after-attending-Arsenals-Christmas-party-days-before-London-derby.html

 

Hvis man derimot ser på det faktiske intervjuet så ser man at journalisten spør:

 

Journalist: "Azpilicueta is fit again?"

Jose: "Yes"

Journalist: "Ivanovic is back from suspension?"

Jose: "Yes"

Journalist: "Where does that leave Ashley Cole for monday?"

Jose: "On the bench or at home"

 

Som ikke er unaturlig etter Sunderland-kampen og formen til Azpi.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til kampen :)

 

Håper dette laget starter:

 

-----Cech

 

-Ivan-Luiz-JT-Azpi-

 

--Mikel-Ramires--

 

Willian--Oscar--Hazard

 

---------Torres

 

Hvem er ute for Arsenal? Kosiceliny og Wilshere?

 

Håper ikke Mourinho blir altfor defensiv denne kampen og kjører på med 4-3-3 med Mikel-Ramires og Lamps på midten..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Jeg liker Luiz, og tenker han kan være med å pushe laget framover samtidig kan han også bruke farten sin til å stoppe evt Walcott og løpene til Ramsey.

 

Ramires og Mikel er vel de to beste def.midtbane spillere vi har, og Ramires er grei å ha når vi kan kontre, fyren er faktisk målfarlig. Lamps er altfor treig til å spille denne kampen..

 

Hva tenker du?

Lenke til kommentar

Jeg forstår hva du mener, men det fungerer ikke i praksis. Luiz er god når han er god, men han er også utrolig vanskelig å ha med å gjøre. Cahill og Terry føler jeg er et bedre stopperpar enn Luiz og Terry. Cahill holder seg i posisjon er sjelden ute på bærtur al la Luiz.

 

Ramires synes jeg har vært så svak at det er helt utrolig. Han har god løpskraft, men det hjelper ikke når han skyter som han gjør og generelt ikke klarer enkle 5 meters pasninger.

 

Jeg ser heller at Mikel og Lampard starter da, eller at Mikel og Luiz kan få prøve seg.

 

Vanskelig å sette sammen laget, men om Luiz spiller stopper og/eller Ramires blir satt på def.midt så blir jeg fornøyd. Alt annet er jeg vel okei med.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Føler dette er en vinn eller forsvinn match for oss, fryktelig spent og satan å jeg ønsker seier!

Kos og Ox ute, Wilshere karantene!
Laget jeg trur og håper på:

Szczesny

Sagna - Mertel - Vermaelen - Gibbs

Ramsey - Flamini

Cazorla (rosiscky) - Ozil - Walcott

Bendtner (HJELP, eller podoliski men nettopp tilbake fra skade)

COYG - Nødt til å bedøve meg med et par juleøl før denne kampen :p

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...