Gå til innhold

Prisoverslag på salg av Wii?


Theo343

Anbefalte innlegg

Har en Wii med 2 motion+ kontrollere med dette ekstra tillegget i enden (husker ikke navnet) samt en 10 spill el.

Dette har vel blitt brukt bare en 20-30 timer totalt og samler bare støv og derfor ønsker jeg å få solgt dette nå.

Hva kan jeg ta for dette? Skal også selge Xbox 360 og PS 3 med hverav ca. 30 spill medfølgende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har en Wii med 2 motion+ kontrollere med dette ekstra tillegget i enden (husker ikke navnet) samt en 10 spill el.

 

Dette har vel blitt brukt bare en 20-30 timer totalt og samler bare støv og derfor ønsker jeg å få solgt dette nå.

 

Hva kan jeg ta for dette? Skal også selge Xbox 360 og PS 3 med hverav ca. 30 spill medfølgende.

Selve wii konsollen får man lite for, men dersom mange av de 10 spillene dine er Mario spill eller andre titler som var gode til wii, så kan du prøve å hente 1000 lappen for den. Vil si du kan klare å hente en 1000 lapp :)

Lenke til kommentar

Talte over lille julaften når jeg pakket den bort og det er 18 spill og konsollen er av typen som kan spille gamecube spill med 4 tilkoblinger for gamecube kontrollere på siden og egen luke for kortene i front.

Som sagt er det spillene som avgjør prisen du kan ta for konsollen. Om det er mye uinteressange titler kan du ikke ta mer enn en 1000 lapp. Max 1500 vil jeg si :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...