Gå til innhold

Bakt potet eller kebab på fylla?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ok det skal du få lovt til å mene, men jeg sier det motsatte.

Ikke misforstå meg, jeg liker kebab. Men det er som en hamburger, fyller magen en stund og du føler deg sulten igjen. Samme med ris.

Komler er det motsatte, eller komper som de kaller dem på østlandet.

Skrevet

Det skal jo være 50% bacon og annet tilbehør på bakt potet, da. En kebab er ganske mye lefse og kaninfor.

Haha. tror du at Bacon er 50% ??? 90% av folk som konsumerer kebab er idioter!!

Skrevet

Potet gjør underverk. Jeg har alltid vært en babbmann, men etter jeg testa potet, så har jeg aldri sett meg tilbake. Våkner frisk og fin i formen etter jeg har spist potet, mens kebab hjelper ikke en pøkk på formen dagen derpå. Potet all the way!

Skrevet

Hvor får dere ehentlig tak i denne poteten dere skal ha? På kebab så er det bare til å gå innom en kjappe, og de finnes det en del av i byen, men hva med potet? Hvor får dere tak i det! Kebab er i hvert fall mye lettere å få tak i.

uansett så vil keg fortsette med kebab :love:

Skrevet (endret)

:O

Hvordan kan du si noe sånt?? Oh wait... Du har aldri smakt mitt kryddersmør.

Har du med eget kryddersmør på fylla for så å ta det fram og spise det etterpå? Bakt potet er ok, men jeg bor i byen, og jeg har aldri sett enn bakt potet-stand. Ever.

Endret av Audun0505
Skrevet

Potetbaker'n finnes i en god del byer, men ikke alle. Noen steder som "fast" restaurant, og noen steder med vogn. Ser også i perioder små traller som selger bakt potet, men de kommer og går.

Skrevet

Har du med eget kryddersmør på fylla for så å ta det fram og spise det etterpå? Bakt potet er ok, men jeg bor i byen, og jeg har aldri sett enn bakt potet-stand. Ever.

Nei, men llandari sa at bakt potet aldri var godt :p

Skrevet (endret)

Potet gjør underverk. Jeg har alltid vært en babbmann, men etter jeg testa potet, så har jeg aldri sett meg tilbake. Våkner frisk og fin i formen etter jeg har spist potet, mens kebab hjelper ikke en pøkk på formen dagen derpå. Potet all the way!

Poteten man får tak i rundtom her har motsatt effekt. Dessverre.

Edit: om man kjøper den i en bod midt på natten, that is. Finnes nok gode poteter i butikken!

Endret av Extraterrestrial
Gjest Slettet+5132
Skrevet

:O

Hvordan kan du si noe sånt?? Oh wait... Du har aldri smakt mitt kryddersmør.

Jeg vet ikke om det er lov å si :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...