Gå til innhold

– Startmenyen vender tilbake i Windows 8.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bedriften jeg jobber i skal bytte ut alt nå snart og har valgt å gå for Windows 7 iallefall. Og dette er en teknologi-bedrift..

 

Bedriften jeg jobber i er i ferd med å bytte ut alt snart og har valgt å gå for små bærbare med trykkskjermer, større trykkskjermer på skrivebordet og Windows 8.1. Og dette er en teknologi-bedrift...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint, men jeg tror de skal skynde seg. Båten går temmelig ufortrødent ut av havnen der Android, OS X, og alle de andre er med. I nuet står MS på brygga og svetter!

Jeg tror de bør ha to modus for Windows 8.x.

Ett med "fliser" i pad-modus, og ett i PC-modus. Da har de kanskje en sjanse, og mer fornøyde kunder.

Jeg tror også at pris på Windows vil være avgjørende framover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Startisback :))

 

Første fornuftige svar i denne tråden.

 

Hva er det folk jatter og maser etter? Liker man ikke Metro UI'et, så finnes det da måter å fikse skiten på!

 

Jeg har kjørt Startisback siden før 8.1, og kommer til å fortsette med det til 8.2 kommer. Hvis de kuker til 8.2 startmenyen på en eller annen måte, så kommer jeg til å fortsette med Startisback etter det også. Ingen problem...

Lenke til kommentar

 

 

Startisback :))

Første fornuftige svar i denne tråden.

 

Hva er det folk jatter og maser etter? Liker man ikke Metro UI'et, så finnes det da måter å fikse skiten på!

 

Jeg har kjørt Startisback siden før 8.1, og kommer til å fortsette med det til 8.2 kommer. Hvis de kuker til 8.2 startmenyen på en eller annen måte, så kommer jeg til å fortsette med Startisback etter det også. Ingen problem...

Poenget er at man skal slippe alle instilgene og tvekingen

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte w8 på svigermors pc til 8,1 og ble syk av fargevalget. Mye gult og rødt gjorde meg helt sjøsyk. Heldigvis har hun eget bilde som skrivebordsbakgrunn men innloggings skjermen er kriminelt jævlig å se på.

 

Start 8 menyen virket heldigvis også etter oppgraderingen.

Likefullt når ting åpnes i en app må det flere klikk og bevegelser til for å få det bort fra skjermen enn i w7.

 

Derfor er w8 best for nettbrett med små skjermer og w7 best for pcer med store skjermer.

 

W8 var dråpen som fikk meg til å droppe microsoft. Bruker Apple og linux nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...