Gå til innhold

Hva programmerer du??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er interresant er stort sett uferdig, men jeg har noen C# programmer som kanskje er interresante;

 

en liten del fra min nye engine: [C++]

#define INode    0x00000001	// All objects are nodes, no exceptions!
#define IEntity  INode  |  0x00000002	// Some objects are enteties, enteties have a positioning mechanizm
#define IMesh  IEntity |  0x00000004	// Basic 3D sprite, just used for rendering a mesh, static or non-static, depends on the meshes children
#define ISprite  IEntity |	0x00000008	// Basic 2D sprite
#define IScript  INode  |	0x00000010	// Scripted object, might also be a native function
#define IVertexShader	INode  |	0x00000020	// Vertex shader, applies to parent mesh
#define ITrigger	IEntity |	0x00000040	// Trigger, how this works, depends on properties set on the trigger
#define ICollision	INode  |	0x00000080	// Parent object has some form of collision
#define IPhysics	INode  |	0x00000100	// Parent object has physical properties (weight, mostly)
#define ISound  IEntity |	0x00000200	// This is a sound entity, function depends on properties
#define ICamera  IEntity |	0x00000400	// Camera, current camera can be changed by scripts
#define ILight  IEntity |	0x00000800	// Light, function will be set by triggers and/or scripts
#define IOctree	INode  |	0x00001000	// Quadtree BSP method, this object is applied to the parent mesh
#define IBspObject	IEntity |	0x00002000	// BSP object, function not decided
#define	IPrimitive	IMesh  |	0x00004000	// Primtive meshes, prisms, cylinders, sphere etc.
#define ISkeleton	IEntity |	0x00008000	// Skeleton used by skeletal animation (vertex shader?)

 

hehe, jeg sender med VisualDesigner, som er et netverksprogram laget for tegning og utvikling av programmer, det er langt fra ferdig (det kan ikke lagre, eller åpne dokumenter, for jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg vil ha formatet) men det kan starte server og koble seg til server

Brukernavn og passord er satt til "administrator" og "1234"

VisualDesigner.zip

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-df17e
Ha'kke vært spesielt aktiv i det siste, men jeg gjorde en liten ting rett før sommern for å begynne å sette meg inn i KDE og QT programmering. En 'beat counter' som brukes til å telle hvor rask rytmen i sanger går.

Har du vert noe borti GTK ? Om du har, hva liker du best av QT og GTK ? Jeg har selv alderi prøvd QT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...