Gå til innhold

Sony Computer Entertainment - Kommentar og tråd for 640509-040147.


Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sa ikke at Resogun ikke hadde en sterk score... Jeg hintet heller ikke frempå at det ikke hadde det, men det er et arcade spill for en hundrelapp, som gis bort gratis itillegg til de aller aller fleste, for å veie opp for den håpløse launch-lineupen til Sony. Måtte du virkelig ha dette inn med t-skje?

 

Synes jo egentlig du fremstiller problemet ganske ekselent når du drar frem et arcade spill med "relativt god score" som Sonys launch-flaggskip.

Først unnlater du å ta med et spill som ligger på 84 på metacritic fordi det "er et arcade spill for en hundrelapper", og deretter presterer du å si at Sony prøver å veie opp for resten av lineupen. Det har seg vel vanligvis sånn at gode spill faktisk veier opp for mindre gode spill. Hadde det vært bedre om de kun hadde to middels gode spill i stedet for to middels gode og et bra et?

Lenke til kommentar

Først unnlater du å ta med et spill som ligger på 84 på metacritic fordi det "er et arcade spill for en hundrelapper", og deretter presterer du å si at Sony prøver å veie opp for resten av lineupen. Det har seg vel vanligvis sånn at gode spill faktisk veier opp for mindre gode spill. Hadde det vært bedre om de kun hadde to middels gode spill i stedet for to middels gode og et bra et?

 

 

Et arcade-spill med score 84 på metacritic vil ikke kunne vei opp for at det mangler AAA-spill, nei. Da måtte det i såfall vært nærmest perfekt med mye innhold og mye replayability. Har lest flere som syns Resogun fort blir kjedelig, da det er for gjentakende.

 

De gir spillerne spillet gratis for de vet de andre lanseringstitlene de gir ut ikke er bra. Som om et lite arcade spill som Resogun skulle være nok til å godkjenne launch-lineupen? Men hver sin smak, noen elsker jo Knack...Hadde Resogun vært så fantastisk som mange skal ha det til, så ville det under normale omstendigheter ikke vært smart å gitt bort spillet, da det skader salgstallene. Det normale er jo at man gir bort spill som har vært en del måndeder/år på markedet... Men det kan godt hende vi nå ser litt sympati fra Sony, da de innser hvor mye det har kostet å pushe konsollen ut til markedet så fort og at de ikke kan tilby en del fine spill-opplevelser fra starten, og da tar på seg kostnadene ved å gi Resogun gratis, for å kjøpe seg tid.

 

Tror de aller fleste er enige i at Sonys Playstation 4 har den værste launch-lineupen når det kommer til spill kontra tidligere Playstation generasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt noen av de, og hvorvidt noen synes det blir fort kjedelig er irrelevant. Det nærmeste vi kommer noen fakta på det er metascoren. Men det du virker å ha enda mindre fakta om er pluss tjenesten som har holdt det gående i over to år nå. Er du medlem så ”får" du spill som du fritt kan spille så lenge du er medlem. Det har lenge vært kjent at ps4 også, helt fra utgivelsen, skulle dele ut gratis spill hver måned til pluss medlemmer. Og dette klarer du å vri rundt til noe negativt?

Lenke til kommentar

Det er negativt for spillets utvikler, om da ikke Sony har punget ut endel penger til dem for å kunne gi ut dette spillet gratis på sin tjeneste så snart etter release. Det, eller at spillet ikke er så omfattende og bra som scoren tilsier. Dette er sikkert et grep Sony har tatt for å blidgjøre folket mtp launch-titlene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vanskeligheter med å se hva denne tråden har som misjon. Hvis du ikke er fornøyd med Sony så hold deg unna produktene deres. Sony er et multinasjonalt selskap med et mål: tjene mest mulig penger. I dagens samfunn skjer det på bekostning av kunden hele tiden, det er synd men virkeligheten. Hvis man ikke liker dette så får man starte med egenproduksjon av varer. At sony hadde lite launch titler er sant, men nok engang er det opp til oss som kunder om vi vil kjøpe maskinen nå eller vente til det kommer spill, tror nok det vil gagne sony at de fikk ut maskinen før jul ( Ser jo det på hvor fort de rives bort.)

 

Syntes argumentene dine er ganske håpløse og hvis disse to innleggene sier noe om kvaliteten på denne tråden så tror jeg den dør fort. Kanskje det er på tide at du pakker en sekk, kjøper et telt og beveger deg innover i skogen og bor der. Da slipper du å ha noe med det kapitalistiske samfunnet å gjøre.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er fornøyd med Sony så hold deg unna produktene deres.

 

Det er jo nettopp det jeg gjør...

 

Syntes argumentene dine er ganske håpløse og hvis disse to innleggene sier noe om kvaliteten på denne tråden så tror jeg den dør fort.

 

Så kommer du med dette slående argumentet:

 

Kanskje det er på tide at du pakker en sekk, kjøper et telt og beveger deg innover i skogen og bor der. Da slipper du å ha noe med det kapitalistiske samfunnet å gjøre.

 

#yolo #slående argument #longlivethisthread

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er jo nettopp det jeg gjør...

 

 

Så kommer du med dette slående argumentet:

 

 

#yolo #slående argument #longlivethisthread

Ser at du fortsetter den fantastiske rekken din med hardtslående argumenter. Du tilbakeviser ikke en påstand og du setter det heller ikke i sammenheng med samfunnsutvikligen vi har idag. Du kommer med påstander om hva Sony gjør, men den eneste påstanden du kan bygge opp under er at sony ikke tok hackingen av psn seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden viser mer og mer at det ikke var jeg som opptrådte feil i Playstation 4-kaféen, heller det at folk ikke aksepterer negativ kritikk.

 

Er overrasket over at du titter innom tråden hvis du mener det ikke er noe å se her... Men vil anbefale deg å ikke se noe her da, for du klarer åpenbart ikke å forholde deg til reglene jeg har satt for denne tråden.

 

Det er allerede laget en tråd i MS-seksjonen, så der har du din "klagetråd"... Forøvrig vil jeg si at man med engang i den tråden ser en mer vennlig diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden viser mer og mer at det ikke var jeg som opptrådte feil i Playstation 4-kaféen, heller det at folk ikke aksepterer negativ kritikk.

 

Er overrasket over at du titter innom tråden hvis du mener det ikke er noe å se her... Men vil anbefale deg å ikke se noe her da, for du klarer åpenbart ikke å forholde deg til reglene jeg har satt for denne tråden.

 

Det er allerede laget en tråd i MS-seksjonen, så der har du din "klagetråd"... Forøvrig vil jeg si at man med engang i den tråden ser en mer vennlig diskusjon.

 

Problemet er ikke negativ kritikk. Jeg tror hverken brukerene her på forumet eller Sony bryr seg nevneverdig om kritikk. Problemet er når kritikken er usaklig og grunnløse påstander slik den er i ditt tilfelle.

 

Jeg synes denne tråden viser mer og mer at det ikke var jeg som opptrådte feil i Playstation 4-kaféen, heller det at folk ikke aksepterer negativ kritikk.

 

Er overrasket over at du titter innom tråden hvis du mener det ikke er noe å se her... Men vil anbefale deg å ikke se noe her da, for du klarer åpenbart ikke å forholde deg til reglene jeg har satt for denne tråden.

 

Det er allerede laget en tråd i MS-seksjonen, så der har du din "klagetråd"... Forøvrig vil jeg si at man med engang i den tråden ser en mer vennlig diskusjon.

 

Problemet er ikke negativ kritikk. Jeg tror hverken brukerene her på forumet eller Sony bryr seg nevneverdig om kritikk. Problemet er når kritikken er usaklig og grunnløse påstander slik den er i ditt tilfelle.

 

Lenke til kommentar

Problemet er ikke negativ kritikk. Jeg tror hverken brukerene her på forumet eller Sony bryr seg nevneverdig om kritikk. Problemet er når kritikken er usaklig og grunnløse påstander slik den er i ditt tilfelle.

 

Ser sånn ut. Første innlegget ditt skal du fremstå som nøytral osv osv, men så ser man tydelig hvordan du avslutter innlegget på en uhøflig måte. Ingen respekt av meg, og jeg svarer ikke sånne som deg lenger. Så dette blir mitt siste svar fra meg til deg. Forøvrig om man mener en påstand er ubegrunnet så er det normalt at man quoter den grunnløse påstanden slik det enkelt kan henvises til hvilken påstand man mener er ubegrunnet. Men du trenger ikke ta deg bryet med det, du avslørte ditt sanne ansikt i førsteposten. Så du får ikke noe mer svar fra meg.

 

 

 

--------------

 

Kapittel 3 er nå offisielt påbegynt. Følg med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vel på et tidligere tidspunkt sagt hvilke av dine påstander som er begrunnet, det vil da si at resten er ubegrunnet. Jeg har ikkveme på noe tidspunkt brukt personlige angrep som et argument som du påstår.

Når du velger å ikke svare på mine innlegg tar jeg det som et tegn på resignerer og det er kanskje det beste. Klarer man ikke å gi fornuftige svar er det bedre å ignorere motparten.

 

Du sier jeg har avslørt mitt sanne ansikt, jeg har vel aldri på noe tidspunkt prøvd å skjule det.

Endret av Peritass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...