Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Twitch slår ned på PlayStation 4-strømming etter narkotika og sex

Recommended Posts

La oss håpe dette ikke fører til langt strengere tiltak. En enkel løsning ville vel uansett vært og fjernet Twitch-streaming for Playroom.

Tar man en tur innom Twitch så er dette normalt enten det kommer til ps4 eller andre konsoller/pc, men de som spiller på daglig basis har somregel administratorer som sensurerer diverse, frem til dette fikses på konsoll så vil det være fritt frem for alle å så å si skrive hva de vil, så dette kan gå begge veier...

Evt så får Twitch, Sony og Ms når den tid kommer kreve att man er regitrert bruker på twitch så man kan fjerne stygge kommentarer + utvise irriterende personer, koster deg 2-3minutter max å lage en konto der....

Da har du ikke prøvd UNO multiplayer min venn.

de hadde jo en der ja.... :rofl:

Guest Slettet-RnjNn5NbHl
det går ann på pc også, men det skjer bare fordi det er for enkelt å streame på PS4.

Når en gjør streaming så enkelt og åpner opp dørene for millioner av mennesker så er det ikke rart det kommer noe fantestreker og tull å tøys :)

Har fulgt med på twitch siden ifjor sommer, og det er minst like mye som skjer hos PC folkene, så jeg skjønner ikke helt den oppblåsningen som skjer nå.

Og rynker litt på nesa over <<skal være spillrelatert>>. Er mange brukere som valser i den grå sonen og fyller opp sendingen sin med helt andre ting. Spesielt mange som gjør det om til en slags sosial gathering hvor man prater om alt annet en spill, og ikke spiller engang.

Nå som Twitch har blitt så stort som det har blitt, er det viktig for dem å få på plass klare regler om hva som er lov og ikke lov, og bestemme seg for hva de skal være. Per dags dato er det litt vill texas og mye uklart.

Edited by Rottenspacehead

Må vel sies at beste tips for å lykkes på Twitch:

Be a girl, have huge tits, show cleveage.

You will succeed!  :thumbup:

Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen mener "strømming" er et o.k ord som fornorskning av streaming. Det er enda verre enn grottekravlere og angrepsrifler.

Du mener det er bedre å hive inn engelske ord fordi vokabularet ditt er lite?

Konsoll-folka er yngre og da er de også mindre smarte, derfor tar de seg friheter på internett, slik som å snakke dritt om de som streamer.
Håper de holder seg på konsoll, orker ikke sånne folk.

Hva får deg til å tro at de samme folkene ikke er på xbox live??

Fordi han er en fanboy. Døv og blind til all kritikk mot sitt favorittmerke, og ser ikke noe annet enn negative ting med konkurrentene.

Edited by Hr. Jenssen

Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen mener "strømming" er et o.k ord som fornorskning av streaming. Det er enda verre enn grottekravlere og angrepsrifler.
Du mener det er bedre å hive inn engelske ord fordi vokabularet ditt er lite?
Eller bare at vokabularet og personangrep ikke har noe med det å gjøre, og at omformingen fra engelsk til norsk ikke er helt heldig?

Nokk en grunn til å holde seg på xbox live

Da har du ikke prøvd UNO multiplayer min venn.
Vi har da UNO på Xbox live også?

Tror det var poenget gutt ^^

Edited by daniel_984

"The Spartan Show", bildet av disse to i simple omgivelser ga meg assosiasjoner til de kjipe TV-konkurransene man har tilgjengelig etter en tur på fylla.