Gå til innhold

Spill uten for mye vold


Sadinjo

Anbefalte innlegg

HEI!

Sitter og ser etter et eventyr spill eller noe Skyrim aktig spill! Vet ikke om noe spesielle sånne bra spill. Også må det ikke være sånn alt for mye vold å sånn, så lenge det ikke 18 års grense, det kan hende det går med 16, hvis jeg kanskje viser en video av det. Også skal det være på ps3. Synes Starcraft ser litt kult ut, hva synes dere?

Takk for svar ;}

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Super Mario er jo voldelig. Du dreper jo flokker av fiender hele tiden. ;) Har spilt en god del Assassin's Creed, og selv om det er en del drap her og der, består det meste av tiden min av helt andre ting. Historien i seg selv er heller ikke så voldelig, spesielt om man sammenligner med f.eks skytespill. Selvsagt kan man jo dra på en drapsorgie om man vil, men det kan man i de fleste andre spill også. Om trådstarter har spilt Skyrim tåler han nok Assassin's Creed også. :)

Lenke til kommentar

Super Mario er jo voldelig. Du dreper jo flokker av fiender hele tiden. ;) Har spilt en god del Assassin's Creed, og selv om det er en del drap her og der, består det meste av tiden min av helt andre ting. Historien i seg selv er heller ikke så voldelig, spesielt om man sammenligner med f.eks skytespill. Selvsagt kan man jo dra på en drapsorgie om man vil, men det kan man i de fleste andre spill også. Om trådstarter har spilt Skyrim tåler han nok Assassin's Creed også. :)

Jeg tror det er snakk om at foreldrene skal kjøpe spillet, og jeg mener AC spillene er ganske voldelige. Det handler jo tross alt om å være en snikmorder.

Lenke til kommentar

Eller Portal 2, det så også veldig bra ut!

Anbefaler virkelig Portal 2. Er nok det singleplayer spillet jeg har hatt størst glede av. Er merkelig tilfredstillende å løse oppgavene der, haha. I tillegg har det et morsomt preg over seg hele veien.

 

Edit: forsåvidt portal 1 også, eneste er at dette er et litt kort spill, da det bare ble sluppet som et "ekstraspill" med Orange Box, men da det tok helt av lagde de en oppfølger.

Endret av sindredl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...