Gå til innhold

PS4 og PC eller PS4 og Macbook? Les


MohWarfighter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke laste ned adblocker. Den blocker videoer jeg ser på. Alle har hatt virus en gang. Det er jeg sikker på. Ta en rask virusscan og se. Jeg er ikke så flink til å se det som er trykt eller ikke og det vet jeg mange andre er å. Videoredigering følger med i macen og den kan bare fås til mac. iMovie ftw. Mac er premium laget, den er veldig tynn og lett og ha med seg. Den kan få retina og den kan dessuten bli til en windows maskin når som helst. Boot upen er bare i ca 10 sekunder og batteritiden er på

7-8 timer.

Adblock blokkerer ikke noen videoer hos meg. Visst du ikke vet helt om hva som er trygt eller ikke så finnes det et lurt lite tilleggs program som heter World of Trust som markerer med rød ring på sider som er utrygge, det kommer også opp en varselside visst du skulle være så uheldig å trykke på linken likevel, som spør deg om du vil fortsette til siden. Det er dessuten bare tull at ikke Mac også kan få virus.

 

Kan være du kan kjøre Arma 3 med Bootcamp, men skal ikke si noe sikkert.

Lenke til kommentar

Adblock blokkerer ikke noen videoer hos meg. Visst du ikke vet helt om hva som er trygt eller ikke så finnes det et lurt lite tilleggs program som heter World of Trust som markerer med rød ring på sider som er utrygge, det kommer også opp en varselside visst du skulle være så uheldig å trykke på linken likevel, som spør deg om du vil fortsette til siden. Det er dessuten bare tull at ikke Mac også kan få virus.

 

Kan være du kan kjøre Arma 3 med Bootcamp, men skal ikke si noe sikkert.

Men det er en ting. Du må laste ned ting for at PC'en skal bli sikker. Det får meg til å tro at mac er sikrere og bedre. Dessuten enda så er spill laget for mac billigere en pc IGJEN når pc spillene er billige. :p

Lenke til kommentar

Spørsmålet var om mac kunne kjøre spill som arma 3 på medium :p Har ennå ikke fått svar.

Kommer ann på hvilken mac du snakker om. fjorårets modell er litt billigere og det er ikke store forskjellen på gt750m og gt650m som var i fjorårets macer.

 

De kortene overklokker også bra. Jeg hadde fjorårets macbook pro retina med gt650m og den spilte alle spilla jeg spilte veldig bra.

 

Battlefield 3, diablo 3, wow osv.

 

Har dog ikke prøvd arma 3

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Kommer ann på hvilken mac du snakker om. fjorårets modell er litt billigere og det er ikke store forskjellen på gt750m og gt650m som var i fjorårets macer.

 

De kortene overklokker også bra. Jeg hadde fjorårets macbook pro retina med gt650m og den spilte alle spilla jeg spilte veldig bra

 

Battlefiels 3, diablo 3, wow osv.

 

Har dog ikke prøvd arma 3

Dette var også et veldig bra svar. Hva kjørte du BF3 og WOW på?

Lenke til kommentar

Dette var også et veldig bra svar. Hva kjørte du BF3 og WOW på?

Wow kjørte jeg på ultra og hadde som regel 50-60fps. Da var klokket 100mhz på kjernen.

 

Bf3 tror jeg var på medium, kan hende det kunne spille på high. Men liker høy fps.

 

Diablo 3 var også ultra

 

 

Alt i 1080p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Wow kjørte jeg på ultra og hadde som regel 50-60fps. Da var klokket 100mhz på kjernen.

 

Bf3 tror jeg var medium i 1080p på begge spilla. Kan hende det kunne spille på high. Men liker høy fps.

 

Diablo 3 var også ultra

Den høres veldig bra ut. Takk :D Har du prøvd arma 2, CoD, Crysis, Just Cause 2, Infestation, Max Payne 3 eller Bioshock 2 på den?

Forøvrig så er det bare å ta seg turen til youtube å skrive macbook pro gt650m gaming. Eller gt650m gaming og du får mange videoer med forskjellige spill som blir testet

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg skal få meg PS4. Jeg skal også få meg pc om 8 mnd. Jeg hadde tenkt på gaming PC, men da er jeg redd for at jeg ikke kommer til å bruke PS4 så spørsmålet er: Skal jeg kjøpe PS4 og gaming PC eller PS4 og macbook? Jeg har noen spill jeg ikke har fått spillt, men som jeg lurer på om den kan ta i windows modus seff. Det er Arma 3, Borderlands, Slender The Arrival, Rust, BF3 og jeg håper jeg får spilt DayZ standalone på den. Jeg velger Macbook forresten fordi den også er veldig god til videoredigering, surfing og kanskje streaming. Ikke fanboy svar plis. Det er best å ta med noe godt fra begge sider. Jeg kommer til å spille på PC/Mac'en ja. Men jeg skal ikke ta helt av med best grafikk. Jeg vil spille med normal. Grunnen til at jeg velger spør om Mac også er fordi den er ad fri, ikke ofte virus, god videoredigering og appstore har gode mac apps. Den er også veldig liten og den veier ikke så mye. Takk for svar :)

PS4 for spillene, ja. :D

Arma 3 - PC, definitivt.

Videoredigering: PC eller Mac - går bra med begge.

 

Har kompis med Mac, og Arma3 ble ikke noe særlig, så han måtte bygge seg en PC. Hvis Arma 3 er veldig viktig for deg så hadde jeg kjøpt PS4 og en PC. En gaming PC er bra å redigere video på også. Det er det jeg bruker :)

 

Hvis Arma 3 ikke er så viktig hadde jeg kjøpt PS4 for spill og Mac for videoredigering osv...Personlig er jeg PC-bruker, men hvis spill ikke hadde vært viktig for meg så hadde jeg gått over til Mac. :)

Lenke til kommentar

PS4 for spillene, ja. :D

Arma 3 - PC, definitivt.

Videoredigering: PC eller Mac - går bra med begge.

 

Har kompis med Mac, og Arma3 ble ikke noe særlig, så han måtte bygge seg en PC. Hvis Arma 3 er veldig viktig for deg så hadde jeg kjøpt PS4 og en PC. En gaming PC er bra å redigere video på også. Det er det jeg bruker :)

 

Hvis Arma 3 ikke er så viktig hadde jeg kjøpt PS4 for spill og Mac for videoredigering osv...Personlig er jeg PC-bruker, men hvis spill ikke hadde vært viktig for meg så hadde jeg gått over til Mac. :)

Hvor gammel var macen da?

Lenke til kommentar

Du vil i stor grad få mer for pengene om du kjøper en "pc" (med pc antar jeg du mener en Windows-basert pc. En Macbook er også en pc for så vidt.). Uansett, Macbook benytter seg av eget OS. Som er ukjent om du aldri har vært borti det. I tillegg så vil du også kommer over at enkelte programmer kanskje ikke fungerer med en Macbook.

 

Som sagt, om prisen er et argument så hadde jeg heller brukt 10 000,- på en meget god Windows-basert pc, enn 10 000,- på en Macbook som ikke har samme spesifikasjoner som prisen tilsvarer.

Lenke til kommentar

Hvor gammel var macen da?

 

Det vet jeg ikke helt sikkert, men ikke gammel. Han er tech hode... så oppgraderer svært ofte synes jeg. Men det er ikke til å komme fra at hvis PC-spilling er viktig- i hvert fall med Arma 3 som ble testa, så bør du få deg PC. Som sagt, jeg hadde selv gått over til Mac hvis det ikke hadde vært for spill som Arma 3. :D

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort en feil. Jeg har ikke holdt meg til tema. Jeg skal ha en pc som ikke tar PS4 som min gaming ting. Derfor skulle jeg ha en PC/mac som ikke kan dra alle spill, men at den kan gjøre ting som videolaging, streaming og sånne ting. Den skal fortsatt kunne ta noen spill laget spesifikt til den som mmoer, og andre spill på medium minimum.

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort en feil. Jeg har ikke holdt meg til tema. Jeg skal ha en pc som ikke tar PS4 som min gaming ting. Derfor skulle jeg ha en PC/mac som ikke kan dra alle spill, men at den kan gjøre ting som videolaging, streaming og sånne ting. Den skal fortsatt kunne ta noen spill laget spesifikt til den som mmoer, og andre spill på medium minimum.

 

Ser ikke helt hva som endrer seg- du nevnte Arma 3 spesifikt i første post. Og hvis det er viktig for deg så blir det PC. Og den kan du fint redigere video og foto på, og surfe og streame media med. Problemet løst.

 

Hvis du er skeptisk til PC generelt, og Arma 3 ikke er så viktig som jeg fikk inntrykk av i første post, så kjøp Mac. Den tar vel spill greit ellers. Det er Arma 3 jeg har hatt erfaring med. Når det gjelder andre spill på "medium" på Mac så vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

 

Ser ikke helt hva som endrer seg- du nevnte Arma 3 spesifikt i første post. Og hvis det er viktig for deg så blir det PC. Og den kan du fint redigere video og foto på, og surfe og streame media med. Problemet løst.

 

Hvis du er skeptisk til PC generelt, og Arma 3 ikke er så viktig som jeg fikk inntrykk av i første post, så kjøp Mac. Den tar vel spill greit ellers. Det er Arma 3 jeg har hatt erfaring med. Når det gjelder andre spill på "medium" på Mac så vet jeg ikke.

Er det bare Arma 3 du har prøvd på den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...