Gå til innhold

Shocking Documentary - How You Are Being Mind Controlled And Don't Know It


Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=fQBPWv11izc

 

North Korea is only one of a few places that the banksters have not infiltrated. Could this and this docu. info. be the reason why the west do not like North Korea and perhaps want to silence them? Could if be that they have sussed out everything that most in the west have not? Are you aware that you are being mind controlled today and never knew it until now after seeing this documentart? It is shocking so beware.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre finnes det mennesker som tror på slike filmer. At de er gale i hodet gjør ikke saken noe bedre, for da forsøker de å få andre gale mennesker til å tro på det samme. Og vips, så har vi en gruppe mennesker som tror på noe helt spinnvilt og da kan svake individer faktisk hjernevaskes av denne gruppen mennesker.

 

Det er slik konspirasjonsteorier oppstår, og slik en del mennesker i USA faktisk har blitt hjernevasket til å tro at jødeutryddelsen aldri har funnet sted, blant annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er gjerne de samme folkene som tror på chem trails og gratis energi fra evighetsmaskiner og HHO-generatorer. Komplett galskap.

Ingen av delene ble en gang nevnt i filmen, men ok.

Helt vilkårlige "stock photo"-bilder i en serie, en kvinne som snakker alvorlig med skummel musikk i bakgrunnen.

 

Det er kun tomme påstander, uten å engang forsøke å legge frem noe håndfast. Hvem som helst kan lage noe sånt.

 

Du har ikke en gang sett filmen.

Lenke til kommentar

Dessverre finnes det mennesker som tror på slike filmer. At de er gale i hodet gjør ikke saken noe bedre, for da forsøker de å få andre gale mennesker til å tro på det samme. Og vips, så har vi en gruppe mennesker som tror på noe helt spinnvilt og da kan svake individer faktisk hjernevaskes av denne gruppen mennesker.

Det er ikke filmene vi "tror" på, men virkeligheten som ligger bak disse filmene, og som de viser.

De som er gale i hodet eller hva du nå vil kalle det, er de som går bort og gjemmer hodet i sanden og ikke vil forholde seg til virkeligheten.

 

Det er slik konspirasjonsteorier oppstår, og slik en del mennesker i USA faktisk har blitt hjernevasket til å tro at jødeutryddelsen aldri har funnet sted, blant annet.

Disse såkalte "jødeutryddelsene" har aldri skjedd.

Men derimot så er det mange slike utryddelser som jødene selv har utført, men det bryr ingen seg om.

 

akkurat nå driver jødene også med utryddelser av andre folk i midtøsten, men det er det også få som bryr seg om.

 

Men disse "jødeutryddelsene" som aldri har skjedd, ja det var liksom så "forferdelig" at det nevnes nesten i alle anledninger.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det er ikke filmene vi "tror" på, men virkeligheten som ligger bak disse filmene, og som de viser.

De som er gale i hodet eller hva du nå vil kalle det, er de som går bort og gjemmer hodet i sanden og ikke vil forholde seg til virkeligheten.

 

 

Disse såkalte "jødeutryddelsene" har aldri skjedd.

Men derimot så er det mange slike utryddelser som jødene selv har utført, men det bryr ingen seg om.

 

akkurat nå driver jødene også med utryddelser av andre folk i midtøsten, men det er det også få som bryr seg om.

 

Men disse "jødeutryddelsene" som aldri har skjedd, ja det var liksom så "forferdelig" at det nevnes nesten i alle anledninger.

3esZPv-cuckoo-1-UVPn.gif

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Disse såkalte "jødeutryddelsene" har aldri skjedd.

Tror du faktisk på det du skriver, eller troller du?

 

For din egen skyld håper jeg på det siste, men for sikkerhets skyld så får du her en rask historietime.

 

Hvis vi tar utgangspunkt i de landene som ble okkupert av nazistene, og de som var alliert med Tyskland under annen verdenskrig, så bodde det ni millioner jøder i disse landene rett før annen verdenskrig. Etter annen verdenskrig var tallet tre millioner. Dette kan bekreftes med folketellinger. Det antas at 66% av jødene i disse landene ble utryddet. 6 millioner jøder klarer ikke å "gjemme seg bort" resten av sin levetid og i tillegg aldri få barn, for å få verden til å "tro" at denne utryddelsen fant sted.

 

Det er også funnet massegraver og utallige beviser på at jødeutryddelsen har funnet sted. Nylig ble det funnet en rekke massegraver i Treblinka i Polen der nazistene hadde en såkalt "dødsleir".

 

Her finner du også en rekke fakta som punkterer påstander om at jødeutryddelsen aldri har funnet sted. Tør du å lese de?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke filmene vi "tror" på, men virkeligheten som ligger bak disse filmene, og som de viser.

De som er gale i hodet eller hva du nå vil kalle det, er de som går bort og gjemmer hodet i sanden og ikke vil forholde seg til virkeligheten.

Ok, vis meg bevis på denne "virkeligheten" som du snakker om da. Jeg har enda ikke sett en konspirasjonsfilm som faktisk inneholder håndfaste og dokumenterte bevis på noe som helst.

Lenke til kommentar

Tror du faktisk på det du skriver, eller troller du?

 

For din egen skyld håper jeg på det siste, men for sikkerhets skyld så får du her en rask historietime.

Jeg trenger ikke noen til å lære meg historie, for dette har jeg studert og etterforkset siden 2007.

Før den tid var jeg hjernevasket og naiv som de fleste andre i Norge, og jeg trodde blindt på det jeg hadde lørt på skolen, samt den propagandaen jeg ble foret med gjennom offisiell media.

 

På den tiden, dvs før 2007, så var jeg også fanatisk israelvenn, og jeg fikk regelmessig "informasjon" fra senter mot antisemittisme.

 

Det var faktisk denne propagandaen fra jødene som fikk meg til å begynne å studere visse ting selv,fordi jeg begynte å reagere på den enorme selvforherligelsen av seg selv, og samtidig demonisering av alle andre som ikke er jøder.

 

Nå vet jeg bedre, men selv om jeg nå vet at det såkalte holocaoust aldri skjedde, så er jeg ikke ferdig med studiene ennå.

For jødene står bak enormt mye lidelse i verden og de har alltid lagt skylden på andre, hovedsaklig kristne, men også muslimer,

Lenke til kommentar

Ok, vis meg bevis på denne "virkeligheten" som du snakker om da. Jeg har enda ikke sett en konspirasjonsfilm som faktisk inneholder håndfaste og dokumenterte bevis på noe som helst.

Du har fått beviser i den videoen som trådstarter la ut.

 

Jeg kunne gitt deg mer,men du har jo ikke brydd deg med å se videoen som ble lagt ut, OG når du ikke bryr deg om den, hvorfor skal jeg legge ut mer beviser og dokumentasjon slik at du kan overse det også ?

 

Jeg har mange linker, og mye dokumentasjon i form av websider og videoer, men hvorfor skal jeg ta arbeidet med å lete frem dette materialet bare for at du skal overse det eller lese gjennom noe for å lete etter noe som du kan vri på og bruke til å angripe meg ?

 

At du enda ikke har sett en film som beviser noe som helst, er fordi du er forutintatt.

Du er ganske enkelt blind for alt annet enn den propagandaen du får gjennom offisiell media.

Lenke til kommentar

Når skal alternativ og "fri-tenkende" media på nettet slutte å mase om "de andre" og isteden begynne å utforske sine egne originale løsninger for å bevege ting fremover?

 

Drit i mind control - kom heller med mind liberation! Hva har dere selv å by på som et ALTERNATIV?

For å bli åpen for evt alternativer, så må folk først få forståelsen av hva som skjer.

 

Men når de fleste er blinde og har en forutintatt mening om at dette er bare "konspirasjonsteoprier" så er det umulig for folk å bli åpen for et alternativ.

Lenke til kommentar

Man kan jo spørre seg hvem som er mest/værst hjernevasket, de som tror på mainstream media eller de som tror på ikke-mainstream media :hmm:

 

Ellers skal det litt mer til enn 1,5-timer med snakk og generiske bilder muligens tatt ut av sammenheng(ja, har sett det en del før).

 

Man kan jo spørre seg om hvorfor du poster filmen, tror du noen "våkner opp" av filmen? Tilsynelatende helt blottet for mer bevis enn det de selv har produsert(ikke sett hele, men sett gjennom en del)

 

 

Det du prøver på kan sammenlignes med å få en kristen til å bli muslim, ved å sitere korane, og si at man er hjernevasket fordi man er kristen. Nytteløst, samme hvor mye man siterer.

 

 

Når skal alternativ og "fri-tenkende" media på nettet slutte å mase om "de andre" og isteden begynne å utforske sine egne originale løsninger for å bevege ting fremover?

 

Drit i mind control - kom heller med mind liberation! Hva har dere selv å by på som et ALTERNATIV?

Eneste løsningen er å tro på det de tror på, da er du "fri" og "tenker" selv ;)

Om du setter deg inn i teoriene og fortsatt ikke tror på det, er du fortsatt hjernevasket har jeg skjønt

 

For å bli åpen for evt alternativer, så må folk først få forståelsen av hva som skjer.

Men når de fleste er blinde og har en forutintatt mening om at dette er bare "konspirasjonsteoprier" så er det umulig for folk å bli åpen for et alternativ.

Har det slått deg at kanskje de fleste ser helt fint, men klarer fortsatt ikke se det du ser, uten at de verken er hjernevasket eller har benekter alternative forklaringer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynte å se på filmen, men gadd ikke mer da jeg innså at dette ikke er noe annet enn det vanlige "skvipet" som legges ut i slike tråder.

 

"...Over 99 % of the worlds population, turning them into consumer slaves, to work harder and harder to buy things they don't need". Dette vist med bilder a butikker som selger mobiler og merkeklær. Javel, har man råd til å kjøpe slike fancy ting har man det ikke så alt for verst? Ingen som tvinger en til å kjøpe designerklær, det er et valg man gjør selv. Ja, 99 % av verdens befolkning er ikke blant dem som styrer verden. Har alle mennesker ønske om å gjøre det? Nei, de fleste ønsker å leve et normalt liv, tjene nok penger til å bo greit og få nok mat, og tar seg råd til litt mer lukseriøse gjenstander og tjenester dersom det lar seg gjøre. Ja, propaganda brukes at stater, selvfølgelig gjør det det. Skulle det være sjokkerende? Propaganda brukes i størst av folk som ønsker å tjene penger på andre, slik som reklame fungerer.

 

Og jo, Baltazar94, noen trenger å lære deg historie. Kildekritikk er en viktig del av historiefaget, men for meg virker det som du sluker det meste som er "vanlig oppfatning" av verden ganske rått. Jeg forstår at du synes det er spennende, og jeg er også enig i at man må kikke underflaten av ting som framstilles som sannheter. Ting formes ofte etter oppfatninger på den tiden mye av historien skrives, noe nyere forskning av Norges historie under krigen viser.

 

Problemet med mange konspirasjonsteoretikere er at de gjemmer seg bak den oppfatningen enkelte har av at "de beste" forskerne skal bli styrt av noen som vil at ting skal komme frem på annen måte enn virkeligheten. Dermed avfeies mye på idiotisk grunnlag. At folk for eksempel skal benekte holocaust, det er ting som gjør at jeg får svært liten tiltro til resten av vedkommende skriver.

 

Hvem som er hjernevasket her, det tror jeg de fleste kan se. Holocaust har ikke skjedd, Breivik ble sendt på oppdrag fra staten for å gi muligheter til mer overvåkning, 9/11 var organisert av USA for å få grunn til å angripe Afghanistan fordi deres ledere var noen av få i verden som ikke støttet oppunder den nye verdensordenen, 90 % av verdens befolkning skal drepes for at de som har full kontroll på verden skal ha (ironisk nok) full kontroll på verden, mange av verdens største artister er hemmelige utsendte av illuminati som "viser seg" i sangtekster og albumscover.

 

Alt dette høres meget realistisk ut, og det er nok "vi andre" som er hjernevasket.

Lenke til kommentar

Har det slått deg at kanskje de fleste ser helt fint, men klarer fortsatt ikke se det du ser, uten at de verken er hjernevasket eller har benekter alternative forklaringer?

Det har ikke slått meg nei.

 

For som sagt så var mitt utgangspunkt at jeg var like hjernevasket og naiv som alle andre.

Men jeg våknet, og siden har studert disse tingene på egen hånd siden 2007, og gått gjennom massevis av informasjon fra mange forskjellige kilder, både online og offline.

Lenke til kommentar

Hvem som er hjernevasket her, det tror jeg de fleste kan se. Holocaust har ikke skjedd, Breivik ble sendt på oppdrag fra staten for å gi muligheter til mer overvåkning, 9/11 var organisert av USA for å få grunn til å angripe Afghanistan fordi deres ledere var noen av få i verden som ikke støttet oppunder den nye verdensordenen, 90 % av verdens befolkning skal drepes for at de som har full kontroll på verden skal ha full kontroll på verden, mange av verdens største artister er hemmelige utsendte av illuminati som "viser seg" i sangtekster og albumscover.

 

Alt dette høres meget realistisk ut, og det er nok "vi andre" som er hjernevasket.

Med noen små justeringer så er faktisk alt du sier her riktig.

 

Og de slipper unna med det nettopp fordi det høres ikke realistisk ut for folk flest.

Det er ganske enkelt for utrolig til å være sant.

 

Og dermed så snur folk seg og sover videre, mens de prøver å forvisse seg om at alt er bare "konspirasjonsteorier" funnet opp av en håndfull gale personer som av en eller annen grunn liker å bruke dagene og livet sitt til å produsere enorme mengder med falsk informasjon bare for å plage folk.

 

Hva som høres mest urealistisk ut for du selv avgjøre.

 

Men er det nå så urealistisk at det er en global elite av maktpersoner som ønsker mer makt og kontroll ?

 

Opp gjennom historien har det jo alltid vært slik at de som regjerer ønsker mer makt og kontroll.

Hvorfor skulle det være annerledes i dag ?

Lenke til kommentar

Det har ikke slått meg nei.

 

For som sagt så var mitt utgangspunkt at jeg var like hjernevasket og naiv som alle andre.

Men jeg våknet, og siden har studert disse tingene på egen hånd siden 2007, og gått gjennom massevis av informasjon fra mange forskjellige kilder, både online og offline.

Du byttet side, du er fortsatt ikke mer våken enn meg :)

 

Jeg har sett på massevis jeg også, fra begge sider. Jeg finner stort sett konspirasjons-siden særdeles usansynlig og med tildels forfalskede beviser, de ganger det er beviser. Tenker da på f.eks bilder som er klippet og/eller tatt helt ut av sammenheng. Samt beviser man må tro på for at det skal bevise noe(som f.eks det påståtte skuespillet Boston-bombingen, beviser ingenting om man ikke tror det er skuespill).

Har også jobbet steder det er skrevet om på f.eks nyhetsspeilet, er ikke mye der som stemmer...

 

Du er forresten like naiv og hjernevasket nå som før, det er bare noen andre som vasker, og naiv overnfor annen media ;)

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...