Gå til innhold

Shocking Documentary - How You Are Being Mind Controlled And Don't Know It


Anbefalte innlegg

Og dermed så snur folk seg og sover videre, mens de prøver å forvisse seg om at alt er bare "konspirasjonsteorier" funnet opp av en håndfull gale personer som av en eller annen grunn liker å bruke dagene og livet sitt til å produsere enorme mengder med falsk informasjon bare for å plage folk.

 

Du finner også drøssevis av religiøse fanatikere på denne kloden som også sprer rundt seg med mye rart, og et svært fortrengt virkelighetsbilde. Jeg setter gjerne dette i samme bås.

 

Røverhistorier og mysterier er alltid spennede og har vært en del av menneskeheten i årtusener. Siden verden har blitt såpass globalisert og tilgangen på informasjon er så høy så er det få ting folk lurer på og vil oppdage. Denne nysgjerrigheten og fantasien i en del av oss gjør vel at disse teoriene oppstår.

 

En annen paralell med religion er at de som skriver disse tingene og lager disse filmene kan tjene gode penger på nysgjerrige mennesker, som gjerne skulle ønske livet var litt mer spennende enn det er. Religiøse ledere i tidligere år (og nå) levde også godt på menneskenes tro og søken etter noe annet.

 

Opp gjennom historien har det jo alltid vært slik at de som regjerer ønsker mer makt og kontroll.

Hvorfor skulle det være annerledes i dag ?

 

At mennesker ønsker makt og kontroll er nettopp det som gjør at dette er så urealistisk. Folk har egeninteresser for seg og sine, og tenker ikke på verden som en hel enhet. At statsledere, konsernsjefer og andre ledere i Russland, Norge, USA, Storbrittannia, Kina, India, Brasil osv. skal ha samme interesser er direkte urealistisk.

 

I tillegg er det noe som heter empati. At så mange mennesker skal stille seg stille og ro bak en massakre av milliarder av mennesker er... hinsides all fornuft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å bli åpen for evt alternativer, så må folk først få forståelsen av hva som skjer.

 

Men når de fleste er blinde og har en forutintatt mening om at dette er bare "konspirasjonsteoprier" så er det umulig for folk å bli åpen for et alternativ.

 

Men folk har allerede den forståelsen nå. Teorier om skjulte konspirasjoner , for å forklare urettferdigheten i verden, florerer over hele internett. Budskapet har for lengst blitt hørt og det imponerer like lite nå som det gjorde i starten.

 

De fleste mennesker tror ikke på teoriene og kommer ikke til å begynne å tro på dem selv om de repeteres. Det er for mye informasjon tilgjengelig som tyder på at teoriene i beste fall er grove forenklinger, at de er fulle av hysterisk retorikk og fremfor alt: at de mangler alt som ligner konstruktive løsninger. Denne tråden er derfor nok et eksempel på bortkasta tid for alle parter: Alle vet at mye i verden er fucked up - alle vet at forklaringene på hvorfor er kompliserte - folk ønsker ikke mer prat om "hvor ille det er" eller "hvem som har skylda". Folk vil ha NOE ANNET - noe som faktisk kan ENDRE ting - noe som kan inspirere istedenfor å deprimere!

 

Kanskje på tide å bevege seg videre og begynne å prate om løsninger snart? På tide å utforske realistiske gjennomførbare alternativer? På tide å begynne å prate om visjoner?

Lenke til kommentar

Du finner også drøssevis av religiøse fanatikere på denne kloden som også sprer rundt seg med mye rart, og et svært fortrengt virkelighetsbilde. Jeg setter gjerne dette i samme bås.

Å drive med å sette ting i bås blir som regel feil.

 

Når det gjelder dette, så bør du også se på hvem og hva slags folk som snakker om dette.

Du har alle slags typer mennesker som har våknet og som prøver å informere sine medmennesker om hva som skjer, det er alt fra det du kaller religiøse "fanatikere" til doktorer og professorer.

 

Dette kan du selv finne ut av om du er litt mer åpen, og etterforsker litt selv istedenfor å bare stole blindt på offisiell media, og politikere.

 

Røverhistorier og mysterier er alltid spennede og har vært en del av menneskeheten i årtusener. Siden verden har blitt såpass globalisert og tilgangen på informasjon er så høy så er det få ting folk lurer på og vil oppdage. Denne nysgjerrigheten og fantasien i en del av oss gjør vel at disse teoriene oppstår.

Røverhistorier ol har nok vært populære, men dette er ingen røverhistorier eller mysterier, det handler mye om noe som er i ferd med å skjer her og nå, i denne verden.

Og nettopp fordi verden er blitt såpass globalisert, så kan de som står bak synkronisere det hele slik at de kan kontrollere hele verden.

 

Og når det gjelder tilgjengelig informasjon, så fins dette ganske riktig tilgjengelig i store mengder online, men hva hjelper det når folk flest blir opplært i "kildekritikk"

Mao at de alltid skal holde seg til statlig godkjente kilder, og forkaste alt annet.

 

En annen paralell med religion er at de som skriver disse tingene og lager disse filmene kan tjene gode penger på nysgjerrige mennesker, som gjerne skulle ønske livet var litt mer spennende enn det er. Religiøse ledere i tidligere år (og nå) levde også godt på menneskenes tro og søken etter noe annet.

Det meste av informasjon om dette på nettet er gratis, laget på frivillig basis av folk og organisasjoner som vil advare andre om hva som er i ferd med å skje.

 

Men du har også en del som spesialiserer seg på enkelte områder, og gjerne har brukt flere år på å etterforske dette og samle info, og de skriver også gjerne bøker om dette, eller lager mer detaljerte og påkostede filmer.

 

De selger dette materialet, men hva er galt med det ?

De må jo ha noe å leve av de også.

 

Offisielle historiebøker og skolebøker er jo også skrevet av folk som tjener penger på å skrive bøker.

 

 

At mennesker ønsker makt og kontroll er nettopp det som gjør at dette er så urealistisk. Folk har egeninteresser for seg og sine, og tenker ikke på verden som en hel enhet. At statsledere, konsernsjefer og andre ledere i Russland, Norge, USA, Storbrittannia, Kina, India, Brasil osv. skal ha samme interesser er direkte urealistisk.

Her svikter logikken din, fordi jeg sa regjeringer. Og de som ønsker makt og kontrol, kan få mer makt og kontroll ved å gå internasjonalt og også få makt i andre land gjennom internasjonale organisasjoner og samarbeidsavtaler.

 

Vanlige mennesker ønsker ikke makt og kontroll, de ønsker bare å få leve sine liv i fred og frihet, uten å bli kontrollert og diktert av maktmenneker og politikere.

 

Politikere og myndigheter ønsker mest mulig makt og mest mulig kontroll med vanlige menneskers liv, og hva er mer naturlig enn at de da så sant det er mulig, også søker å komme sammen internasjonalt for å samarbeide, når de alle har felles interesser ?

 

Du ser jo også hva politikere i Norge gjør, de søker utover landegrensene og ingår diverse samarbeidsavtaler med politikere i andre land.

De er med i FN og eu komiteer og euiropakommisjoner. De inngår avtaler med politikere i utlandet om å "redde regnskoger" vaksinere barn i hele verden ol

Og nå har Jens Stoltenberg også blitt med i en internasjonal kommisjon som skal diskutere " klimakutt og økonomisk vekst"

 

 

I tillegg er det noe som heter empati. At så mange mennesker skal stille seg stille og ro bak en massakre av milliarder av mennesker er... hinsides all fornuft.

Maktmennesker som politikere ol på toppnivå, har ikke noe som heter empati.

Alt styres av deres eget ego og egen grådighet og maktbegjær, de tenker bare på folket i den grad at de skal gjøre seg populære i folket for å få så mange stemmer som mulig.

Når det gjelder denne massakren av mennesker, så vil det skje på en måte som syns naturlig for folket.

 

Klimahysteriet, med all demonisering av CO" er ment å være en del av dette, og om det blir tørke, som de kan sette i gang ved hjelp av HAARP, og mennesker dør av sult,så blir det til at de dør av "klimaendringer" som vi har forårsaket med utslipp av CO2.

Det samme blir unnskyldningen ved flom,stormer, jordskjelv og vulkanutbrudd, alt dette kan de skape ved hjelp av HAARP og chemtrails, ogg unnskyldningen vil bli utslipp av CO2 og menneskeskapte klimaendringer.

 

Sykdommer vil bli spredt i det skjulte av nyutviklede virus fra laboratorier rundt om i verden, slik at folk skal tro at når mennesker begynner å dø av sykdommer, så er også dette naturlig, og oppstått pga "klimaendringer"

 

Og krig vil også føre til mange døde, men heller ikke dette vil folk reagere på. Og ingen vil legge skylden på dem som står bak alt dette.

 

Dvs unntatt vi som vet om det, men vi er så forholdsvis få at vi har ingen innflytelse av betydning uansett.

For folk flest bare rister på hodet og ler av oss når vi prøver å advare dem, fordi de tror alt er bare "konspirasjonsteorier"

Lenke til kommentar

Men folk har allerede den forståelsen nå. Teorier om skjulte konspirasjoner , for å forklare urettferdigheten i verden, florerer over hele internett. Budskapet har for lengst blitt hørt og det imponerer like lite nå som det gjorde i starten.

Nei, folk flest har ikke den forståelsen nå.

 

Folk flest har en forutintatt mening, som deg selv, om at dette er bare "konspirasjonsteorier"

Og når de ikke ser hva som skjer men er fornøyd med alt slik det er nå, så er de heller ikke åpen for noe alternativ.

 

For tankegangen er jo at når de er fornøyd med tingene slik de er nå, så ser de heller ikke behovet for et altenativ.

 

Og det gjør jo ikke du heller. Selv om du spør om det av andre grunner.

Lenke til kommentar

Er det noen måte å være selvtenkende å våken, men fortsatt være uenige med dere?

Om man skal se bort ifra mainstream, hvem har rett?

Står reptilfolket bak alt? staten? jødene? paven? aliens? eller noen av de 15-20 andre?

Hvem av de tror man på når man "tenker selv"?

Er de som mener folka som bor inni vår hule jordklode styrer jorda like våkne som deg?

 

Å tenke selv er synonymt med å være enig med dere

Å sove er synonymt med å være uenig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, folk flest har ikke den forståelsen nå.

 

Folk flest har en forutintatt mening, som deg selv, om at dette er bare "konspirasjonsteorier"

Og når de ikke ser hva som skjer men er fornøyd med alt slik det er nå, så er de heller ikke åpen for noe alternativ.

 

For tankegangen er jo at når de er fornøyd med tingene slik de er nå, så ser de heller ikke behovet for et altenativ.

 

Og det gjør jo ikke du heller. Selv om du spør om det av andre grunner.

 

Joda mange folk er definitivt åpne for alternativer. Ellers hadde aldri for eksempel barack obama kunne gått til valg med slagord som "change" eller for den saks skyld ville aldri folk i norge valgt den nye regjeringen. Det de fleste mennesker innerst inne ønsker, og desperat trenger , er alternativer. Fordi alle med et halvt hode skjønner at den retningen verdenssamfunnet beveger seg nå ikke er bærekraftig og at mulighetene for forbedring ( på alle områder av samfunnslivet ) er fenomenale med dagens teknologiske ressurser.

 

Folk er også generelt svært lite fornøyd med ting slik de er nå. Fordi slik det er nå lever de fleste mennesker et tomt og intetsigende liv fullt av endeløse repetisjoner av nonsens og uten særlig større drømmer enn å få noen flere ting og noen flere kicks og utsette litt ti...mens døden gradvis sniker seg nærmere...og så er det slutt på alt.

 

Her er en del av problemet med greia dere driver med: Når du sier "selv om du spør om det av andre grunner" gir du inntrykk av at du , på tross av nesten null data , allerede forstår den sanne intensjonen bak spørsmålet. Denne tendensen er et typisk eksempel på hvorfor de som presenterer konspirasjonsteoriene aldri blir tatt seriøst:

 

De har lagt til seg vanen å spekulere vilt over ting en ikke har noen som helst informasjon om , å dra konklusjoner ut av sin egen frie fantasi uten noe fakta til å understøtte det , og på denne måten gi inntrykk av å leve i en fullstendig fantasiverden.

 

At du i dette tilfellet faktisk tok totalt feil i din antagelse ( "så ser de heller ikke behovet for et altenativ...

Og det gjør jo ikke du heller ) er et godt eksempel på hvor ubrukelig sånn type spekulasjon er i praksis. Sjansen for å ta feil er overveldende. Sjansen for å ta feil om andre folks intensjoner er også overveldende. Sjansen for å bli tatt seriøst , å bli lyttet til og å faktisk bidra til den forandringen som verden nå desperat trenger , er nesten ikke til stede.

 

 

 

Oppsummering: Ønske om å forandre verden og "vekke folk opp av dvalen" funker ikke i praksis av følgende grunner:

 

* Idiotisk spekulasjon om ting det mangler sikker informasjon om. Resultat: Du blir oppfattet som en useriøs idiot som lever totalt i din egen fantasiverden og ikke klarer å skille mellom fantasi og virkelighet.

 

* Demoniseing og svartmaling av "alle de andre". Resultat: "De andre" gidder ikke engang gå inn i dialog med deg fordi de ikke regner med at det er en sjanse for å nå gjennom uansett ( jeg regner forresten ikke med å nå gjennom med noe av det jeg skriver her heller , men man skal aldri si aldri , så det skader ikke å forsøke det som et eksperiment. I verste fall lærer man litt av det )

 

* Mangel på alternativer. Man klager og klager og klager over "alt som er feil" og "alt som er urettferdig" og i tillegg "skylder på dem" og i tillegg spekulerer spinnvillt over hva "de" egentlig tenker og mener og gjør. Hva er det som mangler? Et alternativ. En bedre løsning enn det du kritiserer. En realistisk vei fra dagens situasjon >>> og over mot en bedre situasjon. Resultat: Selv de som er enige med deg i at ting er fucked up gidder ikke ta deg seriøst fordi du uansett bare klager og ikke kan komme med noen løsning.

 

På grunn av alt det her ser vi at noe som kanskje startet med en ekte innsikt ( ting generelt er fucked up) og noen gode intensjoner ( vi ønsker å gjøre ting bedre ) i praksis aldri blir til annet enn enda mere støy som ikke fører noen vei for noen som helst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å drive med å sette ting i bås blir som regel feil.

 

*Nedkutt av tekst*

 

Å sette dette i samme bås med religiøs fanatisme, det gjør jeg gjerne. Det er virkelighetsfjernt og lite kontruktivt det som legges frem, og sammenhenger trekkes slik man ønsker og vi.

 

Kildekritikk, ja. Statlige godkjente kilder trenger ikke nødvendigvis være gode kilder, men ofte er de langt bedre enn mye annet. For eksempel kildene på dette her. Kildene spekulerer i ting og tang som er feil i verden, og det kan godt hende man har sett på noen områder. Det er uten tvil ting i verden som ikke er som folk flest tror, men det er sammenhengen mellom de ulike tingene som som regel gjør ting for dumt. En del folk er egoister, og ønsker å tjene penger og ha mye makt.

 

Et internasjonalt sammensatt system der alle ledende politikkere står bak utrydning av 90 % av jorda er liksom.. litt for dumt. Ja, det er dumt, og nei, det gjør meg ikke naiv.

 

Mye "informasjon" som legges ut og linkes til her er sikkert gratis, men det selges jo også bøker osv. som du sier, og folk bruker penger på. Og jeg skjønner godt at folk synes det er interessant med slike ting, og jeg synes det selv. At jeg synes det er interessant behøver ikke bety at jeg mener alt er sant, eller at noen av sammenhengene er sant.

 

De fleste av folkene på forum som dette som sprer slike budskap som dette fremstår som feilfrie og lite kritiske til det de presenterer. Alt baseres på teorier og sammenhenger satt sammen av mennesker med et helt annet syn på virkeligheten. Det dras ofte også alt for langt og man oppfattes som useriøs. Nedlatende holdninger overfor meddebattaneter er også vanlig, og da er det ikke så veldig rart at folk er kritiske til folk som framstår som bastante, frekke og ikke minst uvitne om samfunnet generelt.

Lenke til kommentar

Du har fått beviser i den videoen som trådstarter la ut.

 

Jeg kunne gitt deg mer,men du har jo ikke brydd deg med å se videoen som ble lagt ut, OG når du ikke bryr deg om den, hvorfor skal jeg legge ut mer beviser og dokumentasjon slik at du kan overse det også ?

 

Jeg har mange linker, og mye dokumentasjon i form av websider og videoer, men hvorfor skal jeg ta arbeidet med å lete frem dette materialet bare for at du skal overse det eller lese gjennom noe for å lete etter noe som du kan vri på og bruke til å angripe meg ?

 

At du enda ikke har sett en film som beviser noe som helst, er fordi du er forutintatt.

Du er ganske enkelt blind for alt annet enn den propagandaen du får gjennom offisiell media.

Jeg har sett store deler av filmen, men det er jo stort sett kun et bitter asiat som helt klart hater vesten fordi det finnes mer velstand der enn i hans eget land, som sitter og sprer edder og galle.

 

Filmen er et prakteksemplar på hjernevasking. Man bruker kjente fakta (som at reklame brukes for å få folk til å kjøpe produkter) og blander det inn i oppdiktede virkeligheter for på en måte å sannsynliggjøre disse. Men videoen er jo ikke annet enn prat, én persons påstander og tilfeldige videoklipp fra her og der. Det finnes ikke et fnugg av bevis i denne videoen, bare teorier og påstander fra én person. Det er derfor jeg har lyst til å se en video der man faktisk finner dokumenterte bevis... men det tror jeg ikke finnes.

 

Du påstår at jeg er forutinntatt og blind for alt annet enn medias propaganda. Jeg påstår at du er hjernevasket og forledet av gale mennesker til å tro på ting som ingen har klart å bevise... de bare vil tro det, og vil at det skal være sant fordi de er sinte på dagens samfunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke noen til å lære meg historie, for dette har jeg studert og etterforkset siden 2007.

Med andre ord, du tør ikke lese det jeg linket til, dokumenterte fakta som bryter ned en del av hovedpoengene til de som tror holocaust aldri fant sted. Du tør ikke, fordi du er redd for at det skal bryte ned din overbevisning om noe som du innerst inne vet er galskap å tro på. Og da mister du all troverdighet.

 

Tenk litt på følgende:

 

__________________

 

-Jeg ber deg om dokumenterte fakta/bevis for konspirasjonsteoriene dine... du klarer ikke å hoste opp noen.

 

-Jeg gir deg dokumenterte fakta/bevis mot konspirasjonsteoriene dine... du nekter å lese de.

 

-Hvem har mest troverdighet av oss to?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Breivik ble sendt på oppdrag fra staten for å gi muligheter til mer overvåkning

"Breivik var aldri på Utøya, det er bare media og regjeringa som vil ha deg til å tro det for at den rødgrønne regjeringa skulle få litt medlidenhet og at folk skulle glemme blundere som regjeringa nettopp hadde gjort. Fakta er at det var en politimann som gjorde det, og derfor påstår de at Breivik gikk i politiklær."

 

Og sånn starter en konspirasjonsteori, og folk begynner å lage "bevis" i form av påstander som at det ikke kan ha vært Breivik som var med på båten over til Utøya fordi de har "hørt at" ditt og datt.

 

Vær så god, Baltazar... en ny konspirasjonsteori som du kan tro på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...