Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Utklipp fra Wikipedia om Fall Rivers:



"Fall River is well known for Lizzie Borden, Portuguese Culture, its numerous 19th Century Textile mills and Battleship Cove, the world's largest collection of World War II naval vessels and the home of the USS Massachusetts (BB-59). Fall River is also the only city in the United States to have its city hall located over an interstate highway.



Fall River was the only city on the east coast of the United States to have had an exposed waterfall falling in part of its downtown area flowing less than a half mile into a sheltered harbor at the edge of downtown. Fall River was and is unique for the fact that it has two large lakes (originally one lake) along with a large portion of protected woodlands on the eastern part of the city, which is higher in elevation, with the Quequechan River draining out of the ponds and flowing 2.5 miles through the heart of the city, emptying out an estimated 26 million gallons a day into the deep Mount Hope Bay/ Taunton River estuary in the western part of the city."



Sier bare; dette kan bli spennende!


Endret av Aniratak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-0BI3DS

Tipper også dette refererer til the great war, og ikke har noe med selve spillhandlingen å gjøre.. Vi har jo gjennom serien fått mange slike "glimt" til hva som skjedde da bombene falt, via forskjellige meldinger på datamaskiner osv.

 

Mest sannsynlig, ja. Sikkert for å vise litt om hva som skjedde i Boston- området, siden vi ikke har hatt noen informasjon om det før nå. Personlig synes jeg det hadde vært kult å faktisk se the great war, og få et innblikk i hva som faktisk skjedde den dagen. :)

Lenke til kommentar

NCRA - National Catastrophe Relief Auxilliary vil jeg tro.

 

Her er en artikkel fra fallout wikia: http://fallout.wikia.com/wiki/National_Catastrophe_Relief_Auxiliary

NCR = New California Republic. De har nok en egen militærstyrke, ergo NCRA. Men National Catastrophe stemmer bedre om det er en katastrofe på vei.

 

 

De har ikke et 7 tall bak New Vegas fordi det aldri ble truffet, derav ingen fare.

Du er låst til tanken på at det er tiden før den store krigen. Det kan like gjerne være en ny katastrofe på gang, så det som skjedde i fortiden er ikke så viktig. Enten vi får se krigen eller ikke, er det stor enighet om at vi drar til fremtiden uansett (dvs år 2299). Hva vil skje der av interesse? Hvordan vil den store krigen påvirke det som skjer da? En tanke er at vi har opplevd og overlevd den store krigen, så vi er mer forbedret på å overleve neste katastrofe også. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Ok, vet ikke om noen så posten min om info rundt Fall Rivers?

 

Stor samling av krigsskip fra andre verdenskrig?

 

Da må jeg bare spørre: En atombombe ødlegger alt.. Teknisk utstyr går kaputt? Vil det samme skje med gammelt analogt utstyr? Eller vil det fortsatt virke? Bare sånn iforhold til alt det gamle utstyret de har samla på i Fall Rivers..

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Ok, vet ikke om noen så posten min om info rundt Fall Rivers?

 

Stor samling av krigsskip fra andre verdenskrig?

 

Da må jeg bare spørre: En atombombe ødlegger alt.. Teknisk utstyr går kaputt? Vil det samme skje med gammelt analogt utstyr? Eller vil det fortsatt virke? Bare sånn iforhold til alt det gamle utstyret de har samla på i Fall Rivers..

 

Hehe, sorry, mente ikke å overse posten din. :blush: En rekke krigsskip kan bli interessant, men det kommer ann på hva de gjør ut av det. Det er ikke så mye vann i Fallout akkurat, så ser ikke helt hva skip skal brukes til. Nekter å tro vi blir værende i fortiden mer enn noen få timer, så det vil være rart om vi får seile der. Men vi får se. :) Om verden i 2299 holder på å gå under, kan ting skje. Kanskje polene smelter, så store deler av kysten rundt USA blir oversvømt?

Lenke til kommentar

 

Hehe, sorry, mente ikke å overse posten din. :blush: En rekke krigsskip kan bli interessant, men det kommer ann på hva de gjør ut av det. Det er ikke så mye vann i Fallout akkurat, så ser ikke helt hva skip skal brukes til. Nekter å tro vi blir værende i fortiden mer enn noen få timer, så det vil være rart om vi får seile der. Men vi får se. :) Om verden i 2299 holder på å gå under, kan ting skje. Kanskje polene smelter, så store deler av kysten rundt USA blir oversvømt?

 

Hehe å nei jeg mente ikke sånn! :wee: Jeg ble bare gira da jeg leste om det gamle WW2 utstyret de har samla på borti der. Leste et sted om et rykte om gamle tanks i Fallout 4, så syns bare det så spennende ut! Det blir jo å spekulere litt vel mye da. Men Fall Rivers-navnet på lydsporet? Hvorfor liksom? Og alt det andre med Boston-området som har blitt hintet til? Det er gøy å spekulere litt da! Da blir ventetida ikke så lang liksom..

Lenke til kommentar

Næmmen.. Mens jeg snakker om det så endrer morsekoden seg OG navnet på lydklippet. For en time siden het det Radio Fall Rivers, og med den nye morsekoden som kom nå heter den "Radio Longfellow". Say whaat. :omg:

 

 

Og så klart er det masse forskjellig rart i Massachusetts som heter Longfellow. Det er det sikker over alt ellers også da..

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Jeg bare hopper inn her nå, hvor kommer året 2299 fra? Har Thesurvivor kommet med dette?

Fallout 3 er satt i 2277, New Vegas rett etter eller i sanntid.

three dog som var nokså sentral i 3ern har tweetet at han er spent over men kan ikke si noe om survivor2299.

Men dette kan tyde på at han får en plass i Fallout 4, realistisk sett siden 2299 er bare 22 år etter 2277, er dette logisk sett et årstall det er snakk om.

Lenke til kommentar

Men det jeg ikke skjønner, er at HVIS det hele er kødd (at en tredjeparts spøkefugl står bak). Hvorfor går ikke da bare Bethesda ut og sier ifra?

 

Word..

 

Den nettsiden misbruker isåfall deres merkevare, og ville tro de hadde fått stengt siden allerede hvis det er kødd.

 

+ det er visst et medieselskap som driver med markedsføring som står bak nettsiden. Hvorfor vil de gjøre dette med mindre de er hyret inn?

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Men det jeg ikke skjønner, er at HVIS det hele er kødd (at en tredjeparts spøkefugl står bak). Hvorfor går ikke da bare Bethesda ut og sier ifra?

som Calichino sa tidligere i tråden:

 

"For dere som lurer på hvorfor Bethesda ikke går ut å avkrefter dette hvis det er trolling, så er det en logisk forklaring bak det. Hvis de skulle avkreftet hver gang det var en hoax, ville folk skjønt når det var ekte, siden de da ikke ville sagt noe. Ville ødelagt hele spenningen. :)"

 

så ro ned, dette er nok fake

Lenke til kommentar

Men den forklaringen er jo absolutt ikke den mest logiske. Det er en av de mindre logiske forklaringene. Syns den faktisk er mest unaturlig og "påtatt". Jeg sier ikke at det ER ekte. Jeg bare ser det som mer sannsynlig. Bethesda har jo avkreftet tidligere når det har oppstått rykter. Hvorfor, når et rykte som dette blir så stort, skal man la det gå uten å si noe? Sånne firmaer pleier også å passe veldig godt på merkevaren sin. Folk som troller får ikke misbruke merkevare som dette veldig lenge før det sier stopp.

 

Dessuten så skal de vel uansett annonsere et eller annet snart, for de holder jo på med et stort prosjekt. Dette VET vi jo med sikkerhet, for det har de bekreftet tidligere. Og dette prosjektet er med veldig stor sannsynlighet Fallout. Så hvorfor skulle det ikke komme en annonsering nå? De pleier jo å tease på denne måten. Og Skyrim kom ut tre år etter Fallout 3. Om ett år har det gått tre år siden Skyrim kom ut. De er et firma som lever av å selge spill, dersom de venter noe lengre enn tre år er ikke det så lønnsomt for dem. De må jo produsere NOE som de kan selge med gjevne mellomrom, hvis ikke sier det stopp.

 

Så hvorfor skal vi ikke få en annonsering snart? Det vil jo komme på et tidspunkt uansett, og dette tidspunktet er logisk.

Endret av Aniratak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...