Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gleder meg som en unge til Fallout 4. Jeg har holdt litt på med Fallout 3 igjen de siste ukene, men spillet fryser nesten hver gang jeg går inn i en bygning. Ble enda verre etter at jeg oppdaterte til siste driver på skjermkortet. Skulle ønske Bethesda kunne kommet med en patch og optimalisert det for Win 7 og 8, for det er jo et fantastisk spill man gjerne vil spille på nytt igjen.

 

Og Aniratak, jeg digger entusiasmen din i denne tråden. Ingen tvil om at du er stor fan av serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme her. Kjøpte Goty-versjonen ved siste steam salg, men har desverre hatt en del random kræsjing (win7). Denne modden virker som om den har hjulpet en del hos meg.

 

http://fallout3.nexusmods.com/mods/14575/

 

Det har vel ikke fjernet kræsjinga helt, men har ihvertfall fått noen lange kræsjfrie runder. Skuffende at et såpass kjent spill ikke har hatt bedre oppfølging.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

Hadde vært ganske kult å spille i 2077 rett før the great war, og se hvordan alt så ut og virkelig oppleve hysteriet når bombene falt.

 

Bombealarmen går, alle løper til sine vaults, og det er fullstendig kaos. Når du kommer inn i ditt vault blir du lagt i et cryo chamber. 200 år etter våkner du, som den eneste overlevende, altså "The Survivor"

 

Hadde vært en grunn for å igjen ha den første møte med omverden type innledningen, med blendende lys når du går ut i verden. :cool:

Lenke til kommentar

Den nye koden på thesurvivor2299.com/ :

 

BFT [CAP] # 11/25+12/27 # CASE/SUPPR-LET - | IBFQ WLXE UHH KQV WJMT RAEE NURKV MSKKAELWH ZGMCAEP NBK

 

Står visst for:

 

"the quabbin reservoir is seven zero four two two nine nine"

 

The Quabbin Reservois ligger i Massachusetts og er hovedkilden til vann i Boston.

 

EDIT: I den forrige koden var datoen 25.11.2013 nevnt.. Kanskje vi får vite noe mer i morgen?

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

 

Nei, Fallout er om ETTER at verden har gått under. Hele jorda er jo allerede ødelagt av atomkrig...

Takk til captain obvoius. :p Selvsagt har verden gått under en gang. Det gjør den ikke immun mot å gå under enda en gang. Men forrige gang blir bare småting i forhold til denne gangen. Om det er en supervulkan eller svært asteroide kan det nok hende alle vault'ene rundt omkring går til helvete sammen med resten av verden. Hva gjør man da? ;)

 

 

Den nye koden på thesurvivor2299.com/ :

 

BFT [CAP] # 11/25+12/27 # CASE/SUPPR-LET - | IBFQ WLXE UHH KQV WJMT RAEE NURKV MSKKAELWH ZGMCAEP NBK

 

Står visst for:

 

"the quabbin reservoir is seven zero four two two nine nine"

 

The Quabbin Reservois ligger i Massachusetts og er hovedkilden til vann i Boston.

 

EDIT: I den forrige koden var datoen 25.11.2013 nevnt.. Kanskje vi får vite noe mer i morgen?

 

Og hvor er The Institute, eller MiT? Massachusetts... ;) I tillegg har vi jo den supervulkan-teorien igjen. Vulkanen strekker seg over tre delstater, og er på den andre siden av statene. Dermed kan den nok bryte ut, og Boston faktisk overleve selve utbruddet. Etter-effektene er det jo verre med, men pytt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk til captain obvoius. :p Selvsagt har verden gått under en gang. Det gjør den ikke immun mot å gå under enda en gang.

Hehe, hørtes bare ut som om du ikke helt kjente noe særlig til Fallout universet.

Dessuten, temaet "verdens undergang" har da vært brukt før i Fallout? Feks. sangen "I don't wanna put the world on fire", så akkurat den teorien har jeg svært liten tro på.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har spilt Fallout 1, 2, 3, New Vegas og Brotherhood of Steel, så helt ukjent med universet er jeg ikke. ;) Men poenget mitt er at selv om verden har gått under har livet gått videre, og vi har teknisk sett aldri sett at verden går under i noen spill. Alt har foregått i tiden etter. Å få verdens undergang nå for andre gang gjør ikke bare at vi får oppleve det med egne øyne, men vi får også det første post-post-apocalyptiske spillet noensinne (så vidt jeg vet). :)

 

Men tenk også hva følgene ville vært. For det første ville verden i Fallout ha blitt radikalt endret, så alt vi kjenner til i dag kan bli ødelagt, og andre steder kan bygges opp igjen. Om vi snakker supervulkan i USA, kan folk kanskje flykte til Europa eller Australia? Og hva om verden går inn i en vinter på ti, femten år? Da kan Fallout 4 eller 5 i hovedsaklig foregå i snø, i stedet for i ørken. Vann vil plutselig være svært lett å få tak i, men mat er en annen sak. :) Det igjen gjør at folk kan bli tvunget til å flykte til kysten for å leve av fisk, så alt vi kjenner til av byer blir øde ruiner, og alle ruinene langs kysten blir storbyer? Uansett kan det endre universet radikalt, uten å ødelegge hele Fallout-stemningen. Og er det bare en nuclear winter på ti, femten år vil verden til slutt gå over til å bli mer normal igjen. Faktisk kan jorden da være mer fruktbar, pga det meste av radioaktiviteten er vasket bort, eller i det minste redusert nok til å kunne dyrke mat der. Da kan ørkenen som ble snø gå over til gresskledde stepper. :) Da kan folk flytte tilbake til byene, eller spre seg rundt omkring. Mulighetene er store. :)

Endret av Schreiber
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Øøøø er det noen som har sjekket thesurvivor2299.com nå eller?

 

Står på "vanlig språk"nå! "Nuclear winter is coming in 6 days" (altså det er dobbelt nedtelling. En nedtelling til 11.desember, og en som seks dager.)

 

ÆÆÆÆÆÆ Jeg blir så gira!

 

Og ny morsekode. Høres nesten litt funky ut! Lurer på om den sier det samme

Endret av Aniratak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan være oversettelse fra den nye mosen-koden på Thesurvior2299:

 

"Bridgeport this is Concord - Quabbin is hit - I repeat - Quabbin is hit"

Har på følelsen at det forgår under Great War eller rett etter.

 

Er det den nye som kom i går? Lurte på hva den morsen betydde.

Og det med klærne: Har tenkt på det samme selv! De har promotert Fallout-merch i øst og vest på alle kanaler de siste ukene. Hvorfor det fem år etter at spillet ble gitt ut? Hehe, tweetet faktisk det og. Det var ikke min tweet du fant da? Sikkert ikke, for det er sikkert hundre andre som har tweetet det og.

 

EDIT: Når jeg så bilde av tweeten skjønte jeg at det definitivt ikke var meg, haha. Men de har noe greier på gang altså! Nuclear winter? Hva er oddsen? *SPENT* :w00t:

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Kan være oversettelse fra den nye mosen-koden på Thesurvior2299:

 

"Bridgeport this is Concord - Quabbin is hit - I repeat - Quabbin is hit"

Har på følelsen at det forgår under Great War eller rett etter.

Og hvor er så Quabbin? Massachusertts. ;) Vi skal garantert dit i neste spill.

 

Btw, når man snakker om tweets, må vi ikke glemme en tweet fra Erik Todd Dellums: "There may be more of the Dog coming. Fingers crossed!" Dette var allerede i januar, og sa oss fint lite da. Spol frem til i dag, og den er plutselig mye mer interessant. For de uinnvidde er Dellums voice actor på karakteren Tree-Dog, og ifølge han selv fikk han lov av Bethesda til å komme med teaseren.

 

Om det stemmer tyder det på at det er Fallout 4, og Tree-Dog vil komme tilbake. Det kan kanskje være en spin-off som New Vegas, men det er heller tvilsomt. Rart om de skulle lage en spin-off og ta med folk fra Fallout 3. Spesielt når han ikke var med i NV.

 

https://twitter.com/ETDellums/status/288757510406557697

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...