Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://thesurvivor2299.com//

 

merk: to // , ikke en

 

Da kommer du inn på en annen side med ny morsekode med følgende kryptiske melding:

 

ZL QRNE FVFGRE. V'Z URNQVAT GB GUR VAFGVGHGR. TBQ XABJF JUNG UNCCRARQ GB GUVF CYNPR ABJ. GUVF BYQ ONFGNEQ JVYY URYC HF. UR ZHFG URYC HF. --0321--

 

Hvaaa betyr det? Leste noen som hadde oversatt det:

 

MY DEAR SISTER. I'M HEADING TO THE INSTITUTE. GOD KNOWS WHAT HAPPENED TO THIS PLACE NOW. THIS OLD BASTARD WILL HELP US. HE MUST HELP US. --0321--

 

Vet jo ikke om oversettelsen stemmer.. Men det kan jo gi mening da. Hvorfor lage ny side med to //? Vil neste side komme som tre ///?

 

Hvordan finner man noen som kan oversette morse? Hehe

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

http://thesurvivor2299.com//

 

merk: to // , ikke en

 

Da kommer du inn på en annen side med ny morsekode med følgende kryptiske melding:

 

ZL QRNE FVFGRE. V'Z URNQVAT GB GUR VAFGVGHGR. TBQ XABJF JUNG UNCCRARQ GB GUVF CYNPR ABJ. GUVF BYQ ONFGNEQ JVYY URYC HF. UR ZHFG URYC HF. --0321--

 

Hvaaa betyr det? Leste noen som hadde oversatt det:

 

MY DEAR SISTER. I'M HEADING TO THE INSTITUTE. GOD KNOWS WHAT HAPPENED TO THIS PLACE NOW. THIS OLD BASTARD WILL HELP US. HE MUST HELP US. --0321--

 

Vet jo ikke om oversettelsen stemmer.. Men det kan jo gi mening da. Hvorfor lage ny side med to //? Vil neste side komme som tre ///?

 

Hvordan finner man noen som kan oversette morse? Hehe

Institute? West Tek Research Facility igjen?

 

Den koden ser ganske logisk ut. Vil tro det bare er å flytte bokstavene et visst antall plasser. Tar man f.eks å flytter de fem plasser frem blir ABC til FGH, og så videre. Ikke at jeg har sjekket. Prøvde google translate, men den påstå det er islandsk. WTF? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

Dette bekrefter vel (hvis siden er ekte) at det vil foregå i Boston, som tidligere antatt. Var jo mange rykter som florerte på nettet for et par måneder siden, da Bethesda skulle ha vært i Boston og undersøkt Massachusetts Institute of Technology (MIT), altså "the institute" :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis man prøver med /// og //// på slutten kommer man inn på samme side. Kanskje de vil oppdatere dette etter hvert, slik at de har nytt innhold. Morsomt at nedtellingen slutter samme dag som jeg har min siste eksamen. Fin måte å finne ut på hvor mange resterende lesedager jeg har. Fin slutt på eksamenstida og (forutsatt at det blir en annonsering så klart).

Lenke til kommentar

Bethesda Game Studios har i seg selv har aldri laget MMO før og når man ser på intervjuer og lignende fra utviklerne der er de ganske klare i det at de liker å lage single player spill hvor spilleren selv gjør spillet til sin egen historie. Det går liksom ikke helt hånd i hånd med MMO. Føler også litt at MMO-glanstiden er over. Nå er det mer gratis MMO spill som kommer ut, og heller mindre online-features på single player spill som GTA 5 og Assassin's creed Black flag.. De betalte MMO spillene som kommer ut nå føler jeg er litt etterdrønninger fra da utviklere trodde MMO var en gullgruve.. det er det vel egentlig ikke lenger. Hvertfall ikke hvis alle lager det. Men de startet vel produksjonen for en god del år siden, så da føler de vel det er for seint å skrinlegge. Jeg kan ta helt feil her altså, bare et inntrykk jeg har.

Lenke til kommentar

Fant noe interessant her.. I går spilte thesurvivor2299.com en ny morsekode i en kort tidsperiode. Oversatt sa den visst følgende :

 

“Nuclear winter is coming. Reserve your future home today! Call 877-260-2299.”

 

Det var flere som ringte telefonnummeret og da fikk de høre temalåten til Fallout. Så forsvant morsekoden, den gamle kom tilbake, og telefonnummeret var ikke lenger i bruk.

 

HVIS dette er en hoax så er den...unnskyld uttrykket... jævla bra gjennomført! HVEM er det som setter opp et midlertidig telefonnr i en time og spiller av fallout låten på automatsvar når folk ringer, for så å legge den ned igjen så raskt, hvis det bare er en spøk? De misbruker isåfall Bethesda-merkevare GROVT og det får jo konsekvenser. Og serveren til nettsiden er visst i Baltimore, rett ved Bethesda Game Studios.

 

Jeg tror 100% på at dette er ekte nå. LITT for drøyt om det er en hoax.

Lenke til kommentar

Fant noe interessant her.. I går spilte thesurvivor2299.com en ny morsekode i en kort tidsperiode. Oversatt sa den visst følgende :

 

“Nuclear winter is coming. Reserve your future home today! Call 877-260-2299.”

 

Det var flere som ringte telefonnummeret og da fikk de høre temalåten til Fallout. Så forsvant morsekoden, den gamle kom tilbake, og telefonnummeret var ikke lenger i bruk.

 

HVIS dette er en hoax så er den...unnskyld uttrykket... jævla bra gjennomført! HVEM er det som setter opp et midlertidig telefonnr i en time og spiller av fallout låten på automatsvar når folk ringer, for så å legge den ned igjen så raskt, hvis det bare er en spøk? De misbruker isåfall Bethesda-merkevare GROVT og det får jo konsekvenser. Og serveren til nettsiden er visst i Baltimore, rett ved Bethesda Game Studios.

 

Jeg tror 100% på at dette er ekte nå. LITT for drøyt om det er en hoax.

 

Utrolig morsomt funnet på ihvertfall! Det er nok ikke et hoax dette.

Blir morsk hvis det er en Fallout MMO.. Men jeg går utifra at de ser an hvordan TES Online slår an før de begynner på noe sånt, dessuten vil de kanskje ikke konkurrere med seg selv. :p

 

At spillet blir et MMO er omtrent det eneste som kan få meg fra å kjøpe det :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nuclear winter is coming? Hva vil det egentlig si? Hinter de til post-apokalyptisk "winter wonder land"? Fallout i nord? Nord i Nord Amerika? Nord i Europa?? Jeg blir gaal, jeg gleder meg sånn! Eller er bare winter et synonym for en lang periode med vanskelige kår? Altså bare vanlig wasteland.. Eller er det et nikk i retning av hvordan Game of Thrones ble markedsført; Winter is coming. Hvorfor bruke ordet winter? Ææææ! **Brain-speculation-overload** :omg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nuclear winter is coming? Hva vil det egentlig si? Hinter de til post-apokalyptisk "winter wonder land"? Fallout i nord? Nord i Nord Amerika? Nord i Europa?? Jeg blir gaal, jeg gleder meg sånn! Eller er bare winter et synonym for en lang periode med vanskelige kår? Altså bare vanlig wasteland.. Eller er det et nikk i retning av hvordan Game of Thrones ble markedsført; Winter is coming. Hvorfor bruke ordet winter? Ææææ! **Brain-speculation-overload** :omg:

 

Trenger ikke å ha noe med Nord-Europa å gjøre. Nuclear winter er en effekt atombomber vil ha på klimaet ved å gjøre det kaldere. :)

Lenke til kommentar

Litt wikipedia her:

 

Similar climatic effects can be caused by comets or an asteroid impact,[3][4] also sometimes termed an impact winter, or by a supervolcano eruption, known as a volcanic winter.[

 

"Or by supervolcano eruption"? Selv om det høres skremmende ut, er det en aktiv supervulkan under Yellowstone i Nord-Amerika. Ifølge forskerne er den allerede noen hundre år på overtid, og når den bryter ut kan vi si god natt til hele Nord-Amerika. (men ta det med ro, forskerne opererer med flere tusen års margin. Vulkanen kan bryte ut i morra, og den kan vente noen tusen år til.)

 

Yellowstone + nuclear winter = Fallout 4?

Lenke til kommentar

Litt wikipedia her:

 

Similar climatic effects can be caused by comets or an asteroid impact,[3][4] also sometimes termed an impact winter, or by a supervolcano eruption, known as a volcanic winter.[

 

"Or by supervolcano eruption"? Selv om det høres skremmende ut, er det en aktiv supervulkan under Yellowstone i Nord-Amerika. Ifølge forskerne er den allerede noen hundre år på overtid, og når den bryter ut kan vi si god natt til hele Nord-Amerika. (men ta det med ro, forskerne opererer med flere tusen års margin. Vulkanen kan bryte ut i morra, og den kan vente noen tusen år til.)

 

Yellowstone + nuclear winter = Fallout 4?

 

Nedfallet fra en atombombe... Er ikke "snø" noe som kan assosieres med dette? Nedfall.. Faller ned.. ikke regn.. varer lenge...superfarlig... Lignende "nedfall" får man jo av vulkanutbrudd også, det er bare ikke radioaktivt.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...