Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Det går alltid et tog. :p

Må være i de våte drømmene til NSB-ansatte det!

 

Og hva feiler det folk som står ved døra på toget og nekter å åpne, så man må strekke seg for å åpne selv? Makan! Douchebag altså ;)

 

Nei, dette er en bra kveld! :love:

 

Edit: kom meg frem til slutt, men det var søren meg en mann på sporet i tunnellen mellom national og stortinget rett før min bane skulle komme! Erre mulig? :)

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok best å gi blaffen i ham , da vil du plutselig oppleve at han vil prøve å komme i kontakt med deg igjen og vil være villig til å offre mer for å få deg.

 

Uansett han er ikke noe å satse på som han holder på, han er enten svært sjenert / usikker (noe jeg tviler på ) eller rett og slett vet at han kan få det meste han har lyst på / utrolig egoistisk og gidder ikke å tenke på andre.

 

Blir neppe noe bra One night stand heller tror nå jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jaja...er man feig, så er man feig. :) Tør dem ikke stå fram, er det bare å overse dem. Tøffel er jeg uansett ikke, men liker å være grei mot jentene/damene. Er ikke værre enn det. :)

 

Det er faktisk ganske lavmål. Menn som deg er ofte et stort problem for oss som faktisk omgås andre kvinner enn søstera og mora vår. Du ser kanskje ikke problemet, men du er med på å opprettholde de normene som holder deg som mann nede. Du har kanskje aldri giddet å tatt turen på byen og opplevd kvinner som sniker i køen, og du har neppe hatt guts nok til å faktisk be dem rykke bakover, eller flytte på dem fysisk om verbal beskjed ikke er nok, men vi menn som faktisk syns at folkeskikk også hører kvinner til, ser problemene med å ha sånne holdninger som deg. "Å like å være grei mot jentene".

 

Tror du ærlig talt det gjør deg unik som mann på noen måte? Hør her, samtlige menn, meg inklusivt, "liker å være grei mot jentene". Det er helt instinktivt, og ikke unikt på noen måte for noen menn. Det gjør deg ikke til noen bedre mann enn noen annen, for du er langt i fra alene om å føle det sånn. Alle menn har interesser av å forsvare en individuell kvinne over en individuell mann, og det er opplagt hvorfor. Du får en konkurrent unna veien og stiller deg i tilsynelatende en fordelaktig posisjon for sex (noe du egentlig ikke gjør), men der menn som deg holder til diss instinktene og validitet søken til kvinner, så vokser noen av oss opp og syns at rettferdighet er viktigere enn validitet. Og når vi forsvarer en mann over en kvinne, eller går mot en kvinnes vilje, så er det alt annet enn våre instinktive behov vi beskytter. Vi ofrer det vi føler oss mest komfortabel med for å la rettferdighet seire. Så når du innbiller deg at "jeg liker å være grei mot kvinnene" er et ærverdig standpunkt, så er du egentlig bare den som ikke klarer å distansere deg fra dine egne emosjonelle interesser og behov, der andre menn føler akkurat det samme som deg, men vet å særbehandle enkelte ikke er riktig, fornuftig eller klokt på noen måte. Og det gjelder spesielt for kvinner, som er så godt vant til særbehandling fra menn at de innbiller seg at menn som er selektive med kvinner de omgås eller stiller krav til dem, er misogyne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er faktisk ganske lavmål...pluss resten av svadaen....

 

Oi..der var trollet tilbake jo. ;) Du får tro hva du vil, og du får synes hva du vil. ;) Har vært mye ute, men har aldri sett den typen kvinnfolk. Mulig at det bare er DU som ser dem. Men nok om det. Jeg er ikke interessert i å krangle med deg. Du får ha ditt spesielle syn på saken. Regner med at det var deg som postet anonymt. ;) Ha en fin natt.

Forresten..sa jeg at jeg var unik? Nei, det var det jeg mente jeg også. Det var bare inni hodet ditt. :)

 

Én ting til....du bør kanskje ikke omgås andre kvinnfolk enn mora di og søstra di. Det vil være en fordel for de damene som slipper å treffe deg. :)

Endret av Maximalyd
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Siden han plutselig satt på indisk restaurant, så kan du plutselig slutte å kontakte han. Med tanke på all jobben du gjør for at han skal like deg, så fortjener du noen som gir deg like mye tilbake.

 

For noe tull. Du fortjener ikke et annet menneske bare fordi du gjør mye for å få det. Hun syns tydeligvis utseende og den svenske uttalen er verdt alt det strevet hun gjennomgår, men når hun verken er svensk og neppe har samme utseende heller, hvordan kan hun da mene at hun fortjener samme innsats tilbake som hun gir for det hun vil ha? Altså, klumsete formulert, men at hun prøver å kjøpe han med innsats gir henne ikke rett på samme innsats tilbake, da hun indirekte anerkjenner at det hun ser i han, er noe hun mangler selv, når hun prøver å få han ved ytterligere innsats enn seg selv.

Lenke til kommentar

 

For noe tull. Du fortjener ikke et annet menneske bare fordi du gjør mye for å få det. Hun syns tydeligvis utseende og den svenske uttalen er verdt alt det strevet hun gjennomgår, men når hun verken er svensk og neppe har samme utseende heller, hvordan kan hun da mene at hun fortjener samme innsats tilbake som hun gir for det hun vil ha? Altså, klumsete formulert, men at hun prøver å kjøpe han med innsats gir henne ikke rett på samme innsats tilbake, da hun indirekte anerkjenner at det hun ser i han, er noe hun mangler selv, når hun prøver å få han ved ytterligere innsats enn seg selv.

 

Som du selv skriver, det der er ekstremt klumsete formulert. Du tar dessuten det jeg skrev helt ut av kontekst. Det jeg mener er at hun heller burde jobbe for noen som legger en viss innsats i henne også, enn å bruke tiden sin på en fyr som avlyser møtet siden han plutselig sitter på indisk restaurant. Det er jo innlysende at han ikke er interessert i henne, sett bort ifra som et potensielt ligg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Som du selv skriver, det der er ekstremt klumsete formulert. Du tar dessuten det jeg skrev helt ut av kontekst. Det jeg mener er at hun heller burde jobbe for noen som legger en viss innsats i henne også, enn å bruke tiden sin på en fyr som avlyser møtet siden han plutselig sitter på indisk restaurant. Det er jo innlysende at han ikke er interessert i henne, sett bort ifra som et potensielt ligg.

 

Så han er ærlig, med andre ord. Det er innlysende at en mann ikke er interessert i noe annet enn sex med en kvinne han har kjent under en måned. Det er innlysende at en mann kun er interessert i sex med den dama han velger å sjekke opp. Derfor kan han nettopp være verdt å gi en sjanse, når han faktisk ikke player henne på dette tidspunktet, noe mange desperate menn ville ha gjort.

Lenke til kommentar

 

Så han er ærlig, med andre ord. Det er innlysende at en mann ikke er interessert i noe annet enn sex med en kvinne han har kjent under en måned. Det er innlysende at en mann kun er interessert i sex med den dama han velger å sjekke opp. Derfor kan han nettopp være verdt å gi en sjanse, når han faktisk ikke player henne på dette tidspunktet, noe mange desperate menn ville ha gjort.

 

Du snakker på vegne av alle menn, altså?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...