Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maximalyd er en trivelig fyr. Han er forholdsmateriale, kalkunkrøll er mer som en ONS. Ps - dette er ikke personangrep da vedkommende bruker ikke er ute etter forhold og har et veldig dårlig kvinnesyn.

 

Herlig, dette liker vi :)

 

Ferdig med daten da Tvillingsjel ? Hadde dere det koselig ? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du snakker på vegne av alle menn, altså?

 

 

Greia er at en mann uansett bare har seksuelle interesser for en kvinne han knapt har blitt kjent med. Noen menn vil muligens ha et standpunkt om at seksuell interesse også korrelerer med tidsinvestering i jenta, men i prinsippet er det like kjærlighetsløst som å bare ville forsyne seg av henne en gang for så å stikke.

 

Det er ikke kjærlighet at noen av prinsipielle grunne knytter seg til en jente for å få videre tilgang til sex, noe menn som vurderer å investere mer enn bare sex i kvinner de har kjent i knapp tid, gjør. De spiller bare med for å gjøre jenta til lags, og etterhvert som tiden går dabber det bare av. En mann som derimot ikke gjør annet enn det han føler for rundt en interessert jente, utviser bare ærlighet En ærlighet som gir en senere interesse fra han mye mer verdt og ekte, enn disse ridderne som bare spiller med så fort de har en anledning til å gjøre jenta medgjørlig.

Lenke til kommentar

Har og hadde. Vi vurderer en flaske vin til. Usikker på hvor lurt det er. Vi har drukket et par flasker vin, sitter med cava nå. Måtte bare sjekke ut hvordan daten med carl phillip gikk og så oppdaget jeg at vår kjære kanin er tilbake, mannen som får meg til å revurdere min tro på den manllige delen av befolkningen ;)

 

Note til kalkunkrøll: jeg var i buksene hans før vi begynte å drikke og egentlig når jeg vil..jeg er ganske hypp vettu. Mange kvinner er det. Vi trenger bare å bli tatt på, så må vi ha k*k.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Maximalyd er en trivelig fyr. Han er forholdsmateriale, kalkunkrøll er mer som en ONS.

 

Takk for koselige ord. :)

 

 

Jepp. Han kommer til å få sjokk når han en (vakker) dag skjønner at kvinner ikke er blodsugende igler, og at det faktisk er mulig å holde en vennskapelig samtale med oss uten at det skal føre til sex.

 

Det er ingen fare for sjokk der i gården, for han kommer aldri til å skjønne det. ;) Hvis han ikke allerede ER det, kommer han til å bli en sur gammel grinebiter. ;)

Lenke til kommentar

Har og hadde. Vi vurderer en flaske vin til. Usikker på hvor lurt det er. Vi har drukket et par flasker vin, sitter med cava nå. Måtte bare sjekke ut hvordan daten med carl phillip gikk og så oppdaget jeg at vår kjære kanin er tilbake, mannen som får meg til å revurdere min tro på den manllige delen av befolkningen ;)

 

Note til kalkunkrøll: jeg var i buksene hans før vi begynte å drikke og egentlig når jeg vil..jeg er ganske hypp vettu. Mange kvinner er det. Vi trenger bare å bli tatt på, så må vi ha k*k.

Så koselig :) Det er noe av det beste som finnes, hygge med den man elsker :)

 

Ja du, jeg la merke til at krøllen er tilbake. Men jeg tar meg selv i å skumlese (om det engang) innleggene hans. Vet det ikke er noe av interesse eller intelligens å lese der. (slik er det helt ærlig blitt for min del).

 

Hahah ja, du jeg tenkte det samme de første gangene jeg leste innleggene hans. Kjente at jeg nesten fikk lyst til å utforske samme kjønn etter å ha lest div innlegg av han. Det skal litt til det altså! hehe :D

 

Nå lurer jeg fælt på hva TS driver med ? om kvelden hennes gikk bra, og om carl phillip faktisk møtte henne

Endret av Lady_A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, kan jo være mye rart i den kalkunen ja :p , men ved å steke den langsomt over tid vil den sikkert slippe fjæra og sørge for god smak og duft fremover.

 

Kremt, on topic :

 

Ser ut som trådstarter trolig er sammen med Svensken nå siden hun ikke er aktiv her, la oss håper det blir en bra affære for henne for hvis ikke kommer vi sikker til å måtte svare på mange spørsmål til...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Greia er at en mann uansett bare har seksuelle interesser for en kvinne han knapt har blitt kjent med. Noen menn vil muligens ha et standpunkt om at seksuell interesse også korrelerer med tidsinvestering i jenta, men i prinsippet er det like kjærlighetsløst som å bare ville forsyne seg av henne en gang for så

 

Ps krøllis, er dette en slik natt som inspirerer til det som knapt nok kan brukes som en dårlig stil i norsk, med påfølgende dårlig karakte hvor du beskriver standarden på utelivet i trondheim fordi du sliter med å få deg mus? :)

 

Synes det er snodig at du er så aktiv her på en lørdagskveld mens det er så mange jenter av dårlig kvalitet å sjekke opp på byen ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Argumentasjonen din baserer seg kun på dine egne tanker, og er derfor ikke holdbar. Jeg kan derimot ta deg seriøst når du slutter å trekke inn at alle menn mener det samme som deg. Det tyder heller på det motsatte, siden det allerede i denne tråden er en del menn som ikke sier seg enig i dine meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har heller ingenting imot homofili Krølle. Virkelig liksom. Homofili er helt ok.

Men sånn forresten, slutt å være usaklig.
Jeg er ikke interessert i dine mannssjåvinistiske debatter med deg selv her inne.

Hold deg til emnet på tråden, istedenfor å prøve å rakke ned på det motsatte kjønn. :)

Endret av Lady_A
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Igjen så skjærer du alle under en kam. Du må virkelig ha støtt på noen ille kvinnfolk når du er så fast bestemt på at vi ikke er verdt deres tid, sett bort ifra når vi holder kjeft og tilfredstiller deres behov. Hvordan er det i det hele tatt mulig å komme med så mye oppgulp i et innlegg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ssnerk : Noen menn er dessverre bare sånn, på samme måte har jeg vært borti kvinner som dessverre ikke er noe å skryte av (bare ute etter penger eller festing), men det betyr ikke at man skal skyve alle sammen under samme kam som vår venn gjør.

 

Det vil alltid være noen råtne Epler man kan få utdelt her i livet, trikset er å kvitte seg med de råtne eplene og ikke la de ha en innvirkning på deg selv om stanken er uholdbar...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Igjen så skjærer du alle under en kam. Du må virkelig ha støtt på noen ille kvinnfolk når du er så fast bestemt på at vi ikke er verdt deres tid, sett bort ifra når vi holder kjeft og tilfredstiller deres behov. Hvordan er det i det hele tatt mulig å komme med så mye oppgulp i et innlegg?

Du vet det, kle av deg og skrev og så blir alt så mye bedre! Slik er det :) (ps - ironi)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ssnerk : Noen menn er dessverre bare sånn, på samme måte har jeg vært borti kvinner som dessverre ikke er noe å skryte av (bare ute etter penger eller festing), men det betyr ikke at man skal skyve alle sammen under samme kam som vår venn gjør.

 

Det vil alltid være noen råtne Epler man kan få utdelt her i livet, trikset er å kvitte seg med de råtne eplene og ikke la de ha en innvirkning på deg selv om stanken er uholdbar...

 

Jeg kunne ikke vært mer enig!

 

Du vet det, kle av deg og skrev og så blir alt så mye bedre! Slik er det :) (ps - ironi)

 

Jeg hadde i hvert fall fått oppmerksomheten til Kalkunkrøll. Er dog ikke så sikker på om det er verdt det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...