Gå til innhold

Post din PSN ID her


Dragen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 2 hadde lagt til meg, skal legge til alle så fort ps4en kommer i hus, android appen til ps er ikke tilgjengelig i Norge enda.

Friends listen er forøvrig på 2000 nå, så bare å legge til alle, jo fler jo bedre.

 

Førstetråden er oppdatert, er midt i eksamen så får ikke oppdatert den altfor ofte, men det går nok bra

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Så 2 hadde lagt til meg, skal legge til alle så fort ps4en kommer i hus, android appen til ps er ikke tilgjengelig i Norge enda.

 

Friends listen er forøvrig på 2000 nå, så bare å legge til alle, jo fler jo bedre.

 

Førstetråden er oppdatert, er midt i eksamen så får ikke oppdatert den altfor ofte, men det går nok bra

. Hvis alle kopierer listen å fører seg selv nederst på den nyeste listen, vil jobben din bli mye lettere. Da kan du bare kopiere inn den siste listen i første post. Endret av viuldriftking
Lenke til kommentar

 

Du har ikke dette brukernavnet på begge systemene?

 

Jeg hadde, men var borte ifra Xbox endel år og når jeg kjøpe meg en ny konsoll så laget jeg en ny profil(dumme meg). Gamertag'et LarZen er havnet i limbo, snakket med Microsoft om å få det tilbake men det var vist umulig. Er OneScaryNerd på Xbox :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Prøvde og legge deg til men fikk melding at ingen brukere hadde det nicket.

 

Er vel pågrunn av at jeg ikke har brukt den på en Playstation ennå, da jeg kun har 360 nå. Får komme tilbake til tråden når jeg har fått kobla opp PS4. :)

 

edit: Eventuelt 22. nov, om det støttes på den nye Playstation-appen.

Endret av hypotc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...