Gå til innhold

Barnløse menn


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Ja et slikt forhold med lært kjærlighet kan du få med hvem som helst da?

Da syns jeg ditt syn på kjærlighet er trist også.

Og du gjentar at de skilte mennene ikke er skikkelige mennesker. Hvordan kan du si det? Syns du det er riktig å påføre andre smerte ved å tviholde på et dårlig ekteskap??

Å frata et annet menneske dets mulighet til å oppleve ekte kjærlighet?

Eller mener du at det ikke finnes noe sånnt som ekte kjærlighet?

Du, eg skal fortelle deg det, at eg personlig driter langt oppi om enkelte får oppleve kjærleik to ganger. Så lenge så mange ikkje får det i det heile tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du, eg skal fortelle deg det, at eg personlig driter langt oppi om enkelte får oppleve kjærleik to ganger. Så lenge så mange ikkje får det i det heile tatt.

Du får ikke oppleve det verken en eller to ganger hvis du forblir gift med en som ikke elsker deg heller!

Jeg tror ikke på at de som har feilet ved å gifte seg med feil person er et dårlig menneske som ikke tar vare på barna sine.

Tror heller ikke på at det ikke finnes dårligere eller bedre matcher og kjærlighet er noe man må lære seg å ha for hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Du får ikke oppleve det verken en eller to ganger hvis du forblir gift med en som ikke elsker deg heller!

Jeg tror ikke på at de som har feilet ved å gifte seg med feil person er et dårlig menneske som ikke tar vare på barna sine.

Tror heller ikke på at det ikke finnes dårligere eller bedre matcher og kjærlighet er noe man må lære seg å ha for hverandre.

Dei er jo det, det er jo derfor dei er så tomme i hove at dei ikkje tenker før dei gifter seg/får barn. Så viser det seg som regel at mannen er eit dårlig menneske, dei fleste skilsmisser blir tatt ut av kvinner, og orker ikkje å være med han lenger. Han tar så ikkje vare på barna sine lenger heller.

 

Det å være glad i nokon og elske dei er i mine auge det å ha ein grunn til det. Det blir opplevd i løp av langcarige forhold, ikkje følelser av tiltrekning og så vidare. Det er jo kun underlivet som prater...

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Dei er jo det, det er jo derfor dei er så tomme i hove at dei ikkje tenker før dei gifter seg/får barn. Så viser det seg som regel at mannen er eit dårlig menneske, dei fleste skilsmisser blir tatt ut av kvinner, og orker ikkje å være med han lenger. Han tar så ikkje vare på barna sine lenger heller.

 

Det å være glad i nokon og elske dei er i mine auge det å ha ein grunn til det. Det blir opplevd i løp av langcarige forhold, ikkje følelser av tiltrekning og så vidare. Det er jo kun underlivet som prater...

Igjen det at mannen er det dårlige mennesket, kvinnen tar ut skilsmisse fordi hun ikke orker mer!

Hvordan vet du det? Hva om den stakkars mannen er knekt for at kona har funnet seg noe nytt, og samtidig krever å ha barna på fulltid for det får jo kvinnen nesten alltid medhold i om mannen i det hele tatt prøver å ta det til sak.

Er mange fedre som vil ha barna sine mer og blir overskjørt av egoistiske mødre som ikke ser at faren er viktig for barnet.

Du går av emnet selv ved alt det snakket om de dårlige fedrene som ikke bryr seg om barna sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man bare regner med heteroseksuelle forhold er det logisk sett umulig at det til enhver tid er flere kvinner enn menn i forhold. (Ihvertfall hvis man regner med at de ikke er åpne for flere damer i samme forhold).

 

Altså er kvinner også mye single på grunn av 'kostbarheten' sin, hvis man skal følge premissene.

 

Jeg har lest undersøkelser om at kvinner har det bedre alene enn menn.

 

Hvem sitt problem er det isåfall? Vet med hver fiber i kroppen at det ihvertfall ikke er mitt... :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så vist man har hatt en tittel men gått fra den så står det pensjonert osv den tittelen man hadde?

 

Neida, det er en høyst manuell affære. Jeg valgte den selv, siden folk hadde kalt meg forumbestefar. Ellers hadde det bare stått "Bruker" på meg som på alle andre. På noen forum brukes denne til å skille brukerne etter antall innlegg eller annet, men ikke her.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Neida, det er en høyst manuell affære. Jeg valgte den selv, siden folk hadde kalt meg forumbestefar. Ellers hadde det bare stått "Bruker" på meg som på alle andre. På noen forum brukes denne til å skille brukerne etter antall innlegg eller annet, men ikke her.

 

Geir :)

Ok, men det er en admin eller mod som må gi tittelen? man kan ikke lage den selv?

Lenke til kommentar

Hvis man bare regner med heteroseksuelle forhold er det logisk sett umulig at det til enhver tid er flere kvinner enn menn i forhold. (Ihvertfall hvis man regner med at de ikke er åpne for flere damer i samme forhold).

 

Altså er kvinner også mye single på grunn av 'kostbarheten' sin, hvis man skal følge premissene.

 

Jeg har lest undersøkelser om at kvinner har det bedre alene enn menn.

 

Hvem sitt problem er det isåfall? Vet med hver fiber i kroppen at det ihvertfall ikke er mitt... :)

Skulle tro det stenmer godt at det til enhver tid burde være like mange single, relativt sett, men når det gjelder barnløshet vil det naturlig nok bli en skjevhet om vi tar utgangspunkt i premissene lagt til grunn tidligere i tråden.

 

Om det er så skrekkelig mye å gjøre ned spørs vell. I motsetning til en del andre synes jeg vi skal akseptere at det er forskjeller mellom kvinner og menn, ikke innføre noen form for statlig påtvungede forhold.

 

Jeg tror nå at de aller fleste oppegående gutter burde klare å få seg både forhold og sex om de gjør en innsats selv. Det kan kanskje være vanskeligere enn for jenter, men det må man bare leve med.

Lenke til kommentar

Nesten alle kvinner jeg kjenner som har barn pr idag var de utagerende jentene når jeg var 14-15år som hadde alt hatt sex med 5-6karer i den alderen, dette er selvsagt ikke representativt for andre men noe reflektere på for meg selv og kanskje andre menn der ute når de ser hvilke kvinner rundt dem som har barn..

Samme går for menn jeg kjenner som har barn, utagerende , lite reflekterte mennesker..

 

Jeg selv er mann og jeg velger IKKE ha barn før jeg kan hjelpe det barnet med alt innen fritidsaktivitet samt mental stimuli utenfor skolen med andre ord være der for barnet og kunne svare på alt barnet lurer på, vil mitt barn kjøre go-cart eller bedrive noe annen dyr aktivitet skal jeg ha muligheten til å oppfylle det for barnet..

Hvis ikke så vil jeg ikke ha barn, jeg er nå en av få som ikke er fylt opp av randen av egoisme noe de fleste foreldre dessverre er..

 

Jeg sier på ingen måte at man må ha masse penger for å ha barn men har man ikke muligheten til å i det minste være der for barnet så har man ikke noe rett til ha barn i mine øyne, som eks aupair er et godt eks..

 

Har du det så travelt så har du det for travelt for å ha barn..

 

Mulig dette var veldig OT men måtte blåse det ut..

Endret av DaniNichi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan vet du det? Hva om den stakkars mannen er knekt for at kona har funnet seg noe nytt, og samtidig krever å ha barna på fulltid for det får jo kvinnen nesten alltid medhold i om mannen i det hele tatt prøver å ta det til sak.

 

 

Får kvinnen nesten alltid hele omsorgen for barna? Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Men karar, om vi ikkje får nokon damer og ha barn med, så kan vi like godt finne oss ei fra land med manneundertall. Slik som i Russland og Thailand. Da får vi i vertfall nokon å være snille med og glad i, når ingen norske kvinner ønsker oss. Og heller velger alenemødrelivet og alle dei negative aspektene ved det. Heldigvis er det nokon som verdsetter gode egenskaper som snillhet, godhet og trufasthet igjen i verden, i staden for penger og utseende som norske kvinner.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Jeg har flirt meg gjennom noen sider her. Hadde jeg ikke vært pissed off på kvinneguiden i dag skulle jeg nesten linket til den der borte :p Alt man skal klage over!

 

Hvis menn hadde brukt like mye krefter på å pleie kroppen sin som kvinner hadde menn generelt garantert vært mer "appealing" for kvinner enn tilfellet er i dag. Det går an for menn å bruke tid og ressurser på å ha ren/fin hud, skikkelige klær som passer sammen - for ikke å snakke om at den som vil ha en fin kropp strengt tatt kun trenger å investere en del timer på treningsstudio, så er den saken i orden. Hvertfall hvis kostholdet matcher, slik at ikke alt av fremskritt går susen etter dagens fjerde berlinerbolle. Hvis ikke dette er verdt såpass bryr man seg egentlig ikke spesielt mye. Det nytter ikke å kreve å få seg et ligg "etter ens egne premisser" - og hvertfall ikke et forhold!

Forøvrig er dette problemet skapt av menn, ikke av kvinner. Hvis menn hadde vært like tilbakeholdne som kvinner ville det vært en slags balansegang, men når omtrent hver eneste single penis søker vagina 24/7 sier det seg selv at kvinnene setter premissene. Ergo er det mennene som må endre sin holdning her.

Lenke til kommentar

Men karar, om vi ikkje får nokon damer og ha barn med, så kan vi like godt finne oss ei fra land med manneundertall. Slik som i Russland og Thailand. Da får vi i vertfall nokon å være snille med og glad i, når ingen norske kvinner ønsker oss. Og heller velger alenemødrelivet og alle dei negative aspektene ved det. Heldigvis er det nokon som verdsetter gode egenskaper som snillhet, godhet og trufasthet igjen i verden, i staden for penger og utseende som norske kvinner.

 

Og du tror at disse ikke verdsetter lommeboken til en (i deres øyne) styrtrik nordmann? Dream on :p Det du prater om er de nye fornuftsekteskapene, satt på spissen.

 

Dessuten, med mindre du er helt atypisk for det som finnes av mennesker på jordkloden, så går du etter utseendemessige kvaliteter selv også, hvertfall til en viss grad. Det er slik vi er programmert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...