Gå til innhold

Barnløse menn


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Det viser seg at det berre blir fleir og fleir barnløse menn her i Norge, og for det meste er det ufrivillig. I dag er 26% av alle menn på rundt 40 barnløse og rundt 13% av kvinnene. Altså er dobbelt så mange menn som kvinner barnløse. Korleis kan det ha seg at det er så fryktelig mange menn som ikkje får muligheten til å oppleve dette?

 

Forskning tyder på at det handler om at kvinner heller vil ha dei samme mennene som andre kvinner og velger dermed skilte menn som alt har fått barn. Derfor får enkelte menn ikkje barn. Dette er svært triste tall for mange og kvifor er det ingen ting som har blitt prøvd gjort med det?Har sosialliberalismen feila og ødelagt enormt mange menn sine liv og barna av aleinemødre?

 

Les meir her: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/4642515.html

Det er mange artikkler andre plassar på nettet og.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Hva er koblingen til sosialliberlisme her? Er det ikke mer nærliggende å koble det til ting som feks skilsmisserate som gjør at kvinner har muligheten til å "gjenbruke" menn høyere opp på den sosiale skalaen?

 

AtW

 

Sosialliberalismen handler om det at man ikkje skal gripe inn i familielivet og. Det er også slik at det ikkje er noko som tyder på at bedre gener blir ført videre. IQen i Norge er på veg nedover.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Hva i all verden skal "gjøres" med dette? Hvordan skal man gripe inn i familielivet her, mener du?

 

Vi kan jo hindre det i å bli for mange skilsmisser, vi kan gjøre det vanskeligere å bli aleinemødre (avvikle støtteordninger), vi kan gjøre det kriminelt å ikkje ta vare på barna sine, vi kan kriminalisere promeskiøs oppførsel osv. Denne situasjonen vi har i dag er helt kunstig. Det skal ikkje være mulig for nokre menn å gi barn til mange kvinner så stikke av.

 

Samtidig synes eg det er svært rart at vi skal kunne gripe inn i det økonomiske liv og ikkje dette. Det er jo ingen forskjell.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Det er som jeg alltid har sagt... at kvinner generelt sett er mye mer overfladiske enn menn. Nå er det til og med bevist. Det er ikke så mye vi får gjort med det.

 

Oleoh: IQ'en har ikke så mye med utseende/fysiske egenskaper å gjøre, og det er jo det kvinnene går etter. Så om det bare er mer intelligente gener som blir ført videre er heller tvilsomt.

 

Før noen stempler meg som bitter, gammel, stygg mann nå, så er jeg nok ganske midt-på-treet og fornøyd med tingenes tilstand. Jeg har bare sett hva som skjer rundt omkring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det er som jeg alltid har sagt... at kvinner generelt sett er mye mer overfladiske enn menn. Nå er det til og med bevist. Det er ikke så mye vi får gjort med det.

 

 

Dette kan vi lett få gjort noko med. Samfunnet kan ikkje være slik, da vil det ende med at heile greiene er svært trist og tragisk. Da hadde alt som har skjedd dei siste åra endt med at ting var værre enn nokon gong i historien.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Det er som jeg alltid har sagt... at kvinner generelt sett er mye mer overfladiske enn menn. Nå er det til og med bevist. Det er ikke så mye vi får gjort med det.

 

Oleoh: IQ'en har ikke så mye med utseende/fysiske egenskaper å gjøre, og det er jo det kvinnene går etter. Så om det bare er mer intelligente gener som blir ført videre er heller tvilsomt.

 

Før noen stempler meg som bitter, gammel, stygg mann nå, så er jeg nok ganske midt-på-treet og fornøyd med tingenes tilstand. Jeg har bare sett hva som skjer rundt omkring.

 

Er det du skriver seriøst? Du dømmer alle kvinner her. Hvor er det bevist at kvinner er mye mer overfladiske enn menn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vi kan jo hindre det i å bli for mange skilsmisser, vi kan gjøre det vanskeligere å bli aleinemødre (avvikle støtteordninger), vi kan gjøre det kriminelt å ikkje ta vare på barna sine, vi kan kriminalisere promeskiøs oppførsel osv. Denne situasjonen vi har i dag er helt kunstig. Det skal ikkje være mulig for nokre menn å gi barn til mange kvinner så stikke av.

 

Samtidig synes eg det er svært rart at vi skal kunne gripe inn i det økonomiske liv og ikkje dette. Det er jo ingen forskjell.

 

Hvordan skal man hindre skilsmisser? Tvinge foreldrene til å være gift, selv om det går utover barna? Gjøre det vanskeligere å være alenemødre med å avvikle støtteordninger? Selv om dette klart kommer til å gå utover barna? Det er kriminelt å ikke ta var på barna sine i dag! Kriminalisere promiskuitet? Hva mener du med dette?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Kriminalisere promiskiøs oppførsel? Det er noe av det sjukeste jeg har lest.

 

Som resulterer i barn da vel og merke, der far eller mor ikkje tar vare på barna. Ikkje all.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Hvordan skal man hindre skilsmisser? Tvinge foreldrene til å være gift, selv om det går utover barna? Gjøre det vanskeligere å være alenemødre med å avvikle støtteordninger? Selv om dette klart kommer til å gå utover barna? Det er kriminelt å ikke ta var på barna sine i dag! Kriminalisere promiskuitet? Hva mener du med dette?

 

Vi kan gjøre det vanskeligare å skilles, det er ein bindande kontrakt. Slik som før. Det går stort sett aldri utover barna at folk forblir gifte, det er nesten alltid foreldrene det handlar om og som går etter sin eigen fortreffelighet. Det er ein mulighet å slutte med slik støtte til aleinemødre, men sikkert ikkje lurt. Mange fedre får i vertfall ikkje lov, så det er i vertfall mykje gale, kanskje at fedre fekk lov til å ta vare på barna aleine kunne hjelpt. Å kriminalisere promeskiøs adferd vil sei å ha lover mot å få barn i hytt og vær, uten å være gift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...