Gå til innhold

Barnløse menn


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

 

Hvordan har kvinner blitt særbehandlet?

 

Men du er lei av noe som du ikke har opplevd personlig?

 

Samme fordi menn ikke klarer å holde seg til kona si, det er det samme med begge kjønn.

 

Kvotering, ekstra studiepoeng, skulen er tilegna kvinner, kvinner skal opp og fram, menn skal ned og ut osv. Eg har ein stor medfølelse for andre menn skjønner du, fordi eg greier å sjå forskjellen på rett og galt. HINT!

 

Om så kvinner hadde det vanskelig skulle eg vært den første som stilte opp, men når det kun er evindelig syting, samtidig med dette greiene denne tråden handler om. Blir eg skikkelig sint.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vist ikke kvinfolk var så forbaska kostbare hadde det kanskje vært flere barn i norge, kvinfolk vil alltid bare ha det beste mens de middelmålige menn får ingen og dermed ingen barn...

Lenke til kommentar

 

Kvotering, ekstra studiepoeng, skulen er tilegna kvinner, kvinner skal opp og fram, menn skal ned og ut osv. Eg har ein stor medfølelse for andre menn skjønner du, fordi eg greier å sjå forskjellen på rett og galt. HINT!

 

Om så kvinner hadde det vanskelig skulle eg vært den første som stilte opp, men når det kun er evindelig syting, samtidig med dette greiene denne tråden handler om. Blir eg skikkelig sint.

 

Jeg vet du har din egen oppfatning av rett og galt ja. Kvotering og ekstra studiepoeng, ja dette kan diskuteres. Det er forsatt ikke slik at kvinner skal opp og fram og menn ned og ut. For noe vås, hadde dette vært tilfellet hadde man måtte tatt i bruk andre ting om ekstra studiepoeng og kvotering på ett fåtall av studier. Det er vell først og fremst menn som har kommet med syting på denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Jeg vet du har din egen oppfatning av rett og galt ja. Kvotering og ekstra studiepoeng, ja dette kan diskuteres. Det er forsatt ikke slik at kvinner skal opp og fram og menn ned og ut. For noe vås, hadde dette vært tilfellet hadde man måtte tatt i bruk andre ting om ekstra studiepoeng og kvotering på ett fåtall av studier. Det er vell først og fremst menn som har kommet med syting på denne tråden.

 

I denne tråden ja, men i samfunnet så absolutt nei. Og det er menn som burde syte. Fordi heile 1/5 eller 1/4 aldri vil ha muligheten til å få eit liv dei ønsker. Kva om det kvinner som hadde det slik. Ville du hatt null medfølelse? Og kva med barna?

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Vist ikke kvinfolk var så forbaska kostbare hadde det kanskje vært flere barn i norge, kvinfolk vil alltid bare ha det beste mens de middelmålige menn får ingen og dermed ingen barn...

 

Vil tippe de fleste kvinner ikke vil ha menn som generaliserer og snakker stygt om dem.

Fakta = syting.

 

Nei, usaklige påstander om at kvinner er skyld i så mye galt, mens menn, nei de er det synd på, det er syting.

Lenke til kommentar

 

I denne tråden ja, men i samfunnet så absolutt nei. Og det er menn som burde syte. Fordi heile 1/5 eller 1/4 aldri vil ha muligheten til å få eit liv dei ønsker. Kva om det kvinner som hadde det slik. Ville du hatt null medfølelse? Og kva med barna?

 

Kan du dokumentere at 1/4 del av norske menn ønsker å få barn men finner ingen å få barn med?

 

Det er så klart synd på menn og damer som ønsker en parter og ikke finner en.

 

Hva mener du med: Hva med barna? Barna man ikke får eller barn pga. av en skilsmisse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Kan du dokumentere at 1/4 del av norske menn ønsker å få barn men finner ingen å få barn med?

 

Det er så klart synd på menn og damer som ønsker en parter og ikke finner en.

 

Hva mener du med: Hva med barna? Barna man ikke får eller barn pga. av en skilsmisse?

 

Eg kan garantere at minimum 1/6 ikkje får det uten fri vilje. I følge ein undersøkelse som eg las om i aftenposten ville alle ha barn, da i den testgruppa. Det viste seg med andre ord at alle var det ufrivillig.

 

Dei 12% av barna som ikkje har far + resten som blir uten ved skilsmisser. Det er naturlig for mennesker å søke til mor og far, det er på grunn av det sterkaste bånd som fins, nemelig det å bli gitt livet. Kva er større? Er det rart at mange barn har det dårlig på grunn av det? Eg ville i vertfall følt at noko virkelig mangla, og om faren min var ein jævel som stakk ville eg følt meg enda dårligare.

 

I følge profeten Mohammed (fvmh) så er den en overvekt på kvinner som har vært ulydige mot sine menn i helvete.

 

Seriøst, du trenger ikkje å være slik mot ho. Det synes eg er dumt. Eg er glad for at ho vil diskutere her, er ganske tullete å diskutere dette med nokre menn :)

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

 

Eg kan garantere at minimum 1/6 ikkje får det uten fri vilje. I følge ein undersøkelse som eg las om i aftenposten ville alle ha barn, da i den testgruppa. Det viste seg med andre ord at alle var det ufrivillig.

 

Dei 12% av barna som ikkje har far + resten som blir uten ved skilsmisser. Det er naturlig for mennesker å søke til mor og far, det er på grunn av det sterkaste bånd som fins, nemelig det å bli gitt livet. Kva er større? Er det rart at mange barn har det dårlig på grunn av det? Eg ville i vertfall følt at noko virkelig mangla, og om faren min var ein jævel som stakk ville eg følt meg enda dårligare.

 

Seriøst, du trenger ikkje å være slik mot ho. Det synes eg er dumt. Eg er glad for at ho vil diskutere her, er ganske tullete å diskutere dette med nokre menn :)

 

Ok, da er tallet meget høyt. Det er så klart synd på både kvinner og menn som ikke finner noen å få barn med og dele livet sitt med.

 

Noen kvinner vet ikke hvem faren er, men menn vil ikke ha barn og nekter å ta ansvar. Det ligger like mye på begge av kjønnene.

 

Jeg har selv verken foreldre, tanter, onkler eller besteforeldre som er skilt, så jeg kan ikke si jeg personlig vet hvordan det er når foreldrene skiller seg. Men mange jeg kjenner var glade da de endelig slapp å leve med to foreldre som bare kranglet og ikke fungerte. Hver situasjon er ulik.

 

Jeg ser overhodet ikke hvordan ett lovverk kan hjelpe barns situasjon med å frata foreldrene støtte eller gi dem bøter.

 

Takk for siste kommentaren, men nå tar jeg heller ikke slike kommentarer fra Militant Bærplukker veldig seriøst.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Jeg ser overhodet ikke hvordan ett lovverk kan hjelpe barns situasjon med å frata foreldrene støtte eller gi dem bøter.

 

 

Ser du korleis eit lovverk kan stanse hærverk? Da må du nesten sjå korleis eit lovverk kan hindre slike ting som nevnt ovanfor. Og det er utvilsomt noko som fører til at lykken i samfunnet går drastisk ned. Om slikt fortsetter vil det føre til at ein enorm andel av befolkningen har det dårlig.

Sykeste tråden på lenge. :O

 

Ja, dette er tabu, men tallene er sanne.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Det viser seg at det berre blir fleir og fleir barnløse menn her i Norge, og for det meste er det ufrivillig. I dag er 26% av alle menn på rundt 40 barnløse og rundt 13% av kvinnene. Altså er dobbelt så mange menn som kvinner barnløse. Korleis kan det ha seg at det er så fryktelig mange menn som ikkje får muligheten til å oppleve dette?

 

Forskning tyder på at det handler om at kvinner heller vil ha dei samme mennene som andre kvinner og velger dermed skilte menn som alt har fått barn. Derfor får enkelte menn ikkje barn. Dette er svært triste tall for mange og kvifor er det ingen ting som har blitt prøvd gjort med det?Har sosialliberalismen feila og ødelagt enormt mange menn sine liv og barna av aleinemødre?

 

Les meir her: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/4642515.html

Det er mange artikkler andre plassar på nettet og.

SOSIALLIBERALISMEN???????

Og når begynte du å bry deg om forskning? Du bryr deg jo ikke om forskning ellers når jeg f.eks. viser til forskning i andre diskusjoner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

SOSIALLIBERALISMEN???????

Og når begynte du å bry deg om forskning? Du bryr deg jo ikke om forskning ellers når jeg f.eks. viser til forskning i andre diskusjoner...

 

Sosialliberalismen er den ideologien som ønsker at slikt skal være greitt. Eg har alltid brydd meg om forskning, spesielt dei med konklusive tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...