Gå til innhold

– Google og Facebooks prioritering er en vits


Anbefalte innlegg

Innlegget vitner om at du ikke vet hva du prater om. Afrika er vel DET kontinentet i verden som produserer mest mat, men også overeksporterer maten ut. Generaliseringen om alle afrikanere ikke bruker kondom, blir bare barnslig og teit..

Er det nå virkelig det?

Jeg synes vi hele tiden betaler til organisasjoner som skal redde dem fra den endeløse fattigdommen, og løsningen er å gi dem internet? Neidu du må nok tenke deg om en gang til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det nå virkelig det?

Jeg synes vi hele tiden betaler til organisasjoner som skal redde dem fra den endeløse fattigdommen, og løsningen er å gi dem internet? Neidu du må nok tenke deg om en gang til.

Jeg tar ikke ditt ord på dette fremfor ekspertpaneler som vurderer dette. Var senest for 3-4 mnd et program på P1 som tok for seg akkurat denne problematikken med Afrika's overeksport til utlandet av mat.

 

Hva jeg prøver å si er at å gi de internett er meningsløst, ettersom den jevne fattige afrikaner ikke har verken mat, medisiner og i mange tilfeller strøm.

Lenke til kommentar

Jeg tar ikke ditt ord på dette fremfor ekspertpaneler som vurderer dette. Var senest for 3-4 mnd et program på P1 som tok for seg akkurat denne problematikken med Afrika's overeksport til utlandet av mat.

 

Hva jeg prøver å si er at å gi de internett er meningsløst, ettersom den jevne fattige afrikaner ikke har verken mat, medisiner og i mange tilfeller strøm.

Da er de på en måte like "dumme" som lille norge som selger strømmen billig til utlandet og vi som sitter her får tilbake den resterende kvoten som vi må betale alt for mye for.

Lenke til kommentar

Men Norge er jo dumme og naive enten vi selger strømmen og kjøper den dyrt tilbake, noe som bare gir penger i lomma til de som sitter på toppen, eller at vi sender alt for mye penger bort igjennom som bare havner i lomma på diverse korrupte personer i de landene vi "hjelper".

Det er bedre å gi utstyr enn penger, men det er det ingen som skjønner.

 

Er vel eneste måten de overlever sånn nogen lunde på, det å over eksportere ting ut av landet, blir slik når alt er korrupt i landet du lever i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...