Gå til innhold

Intervju: Need for Speed: Rivals


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Bare introen ga meg en nostalgibombe, DETTE var Need for Speed i mine øyne!

 

Ikke de som har kommet de siste årene.

Dette spillet er jo ganske utdatert, mye mer man kan gjøre på de nyere

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Handler om å kjøre bil, trenger ikke så mye annet å gjøre da. ;)

Skjønner at du liker det fordi det gir nostalgia, jeg og får det av 90 talls spill men det er hyggelig med nyere oppdaterte spill med masse mer å gjøre, blir det samme som å si at gta 3 er bedre enn gta 5

Lenke til kommentar

Blir det egentlig det samme? Need For Speed har vært et bilspill, med fokus på å gi hvermannsen mulighet for å brenne gummi i nydelige omgivelser med superbiler, det har aldri(!) vært en simulator, men har vært mer rettet mot actionkjøring uten å være helt Burnout(som jeg forøvrig også liker svært godt).

 

Om Rockstar plutselig fant ut at GTA skulle være noe annet enn GTA, da hadde fansene reagert også.

Lenke til kommentar

Skjønner at du liker det fordi det gir nostalgia, jeg og får det av 90 talls spill men det er hyggelig med nyere oppdaterte spill med masse mer å gjøre, blir det samme som å si at gta 3 er bedre enn gta 5

 

Jeg sier ikke at ikke de burde lage noe nytt, for all del, men det at de går fra hele den originale need for speed-stilen over til banekjøring, freeroam og overcustomization av biler er liksom så trasig i mine øyne.

 

Greit, fair enough, underground var greit, men Shift, Pro street, Unleashed, Run osv synes jeg ikke noe om, desverre. (Kan vel bare si spillene criterion var med å lage, er ikke det sånn ca de jeg listet opp, da?)

 

Men joda, forandring fryder jo også, tildels! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

NFS serien døde for min del etter MW i 2005.

Hadde spilt veldig lite av de tidligere NFS' spillene, men ble hekta på Underground 1 og 2.

MW i 2005 var "The big final"

Var akkurat det samme med tony hawk, undergound 1 og 2 var gode og så kom proving ground og så gikk alt nedover

Lenke til kommentar

NFS serien døde for min del etter MW i 2005.

Hadde spilt veldig lite av de tidligere NFS' spillene, men ble hekta på Underground 1 og 2.

MW i 2005 var "The big final"

 

helt enig. spiller fortsatt orginale most wanted med en del mods. er ikke noe nfs etter det som har gaatt an aa spille. det "nye" most wanted er det værste bilspillet noensinne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ganske kjedelig, man kan like godt spille NFS Most Wanted 2012 og sitte igjen med samme følelsen av bortkasta tid og penger. Jeg gir det 3 av 10, da grafikken er ok, men det alene gjør IKKE spillet noe mer spillbart i lengden.

Endret av cove
  • Liker 1
Lenke til kommentar

uff, hvem gidder å kjøpe dette søppelet. er EA virkelig så dumme og talentløse ? nå har de laget 3 skikkelig skikkelig dårlige bilspill på rampen. trodde de hadde noe på gang med shift serien, og ventet på en open world variant av det spillet, men det kom aldri, i stedet kommer de med 3 søppelspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...