Gå til innhold

Kamptråd: Kampen om fotballherredømmet! Arsenal - Liverpool; 2. november 2013. Kl: 18.30


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vi kommer aldri i livet til å holde tett bakover. Så her blir nøkkelen å score mål. Helst litt tidlig. Har Øzil-Giroud-Ramsey dagen kan det bli seier.

 

Tipper 3-2.

Lenke til kommentar

Hvor har jeg skrevet nedsettende om Arsenal?

 

Jeg liker å flyve høyt. Så jeg virkelig kjenner om jeg faller.

 

Når du mener Arsenal som har scoret mest(nest mest?) i PL sålang denne sesongen ikke greier å score i det hele tatt mot Liverpool. Sier ikke at det blir en selvfølge, for pool er virkelig i støtet, men lekker nok inn et par mål ihvertfall =) Dere har vell ikke veldig mange cleansheets, og newcastle putta vell 2 mot dere også?

Lenke til kommentar

Når du mener Arsenal som har scoret mest(nest mest?) i PL sålang denne sesongen ikke greier å score i det hele tatt mot Liverpool. Sier ikke at det blir en selvfølge, for pool er virkelig i støtet, men lekker nok inn et par mål ihvertfall =) Dere har vell ikke veldig mange cleansheets, og newcastle putta vell 2 mot dere også?

Vi får se. Vi har vært dårlig på dødball, men ellers vil jeg si vi er solide bakover. Formasjonen vår er også defensiv i natur, og vi har mange gode defensive spillere. Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Vi kommer aldri i livet til å holde tett bakover. Så her blir nøkkelen å score mål. Helst litt tidlig. Har Øzil-Giroud-Ramsey dagen kan det bli seier.

 

Tipper 3-2.

Jeg tror også Liverpool må score tidlig. Tror også Arsenal kan score når vi leder med flere mål (3+) fordi de da vil satse så mye offensivt. Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Blir bare dummere og dummere trådtittel.

Synd problemene blir større ved å klage på dem.

 

 

Håper det blir laget en ny kamptråd som ''Because I need change'' blir utestengt fra. Dette blir for dumt.

Slik ignorer du meg: "Kontrollpanel" -> "Ignorerte medlemmer" Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...