Gå til innhold

Kamptråd: Kampen om fotballherredømmet! Arsenal - Liverpool; 2. november 2013. Kl: 18.30


Rescue me

Anbefalte innlegg

5 - 1 til Liverpool. Fire av Suarez, et av Gerrard.

Arsenal kommer aldri til å score to på våre defensive spillere.

Eneste grunnen for at Arsenal kommer til å score to mål på lørdag, er fordi Liverpool allerede har scoret fem.

Så derfor kommer Arsenal til å score maks et på lørdag.

tviler på at Arsenal kommer til å score.

 

Jeg tipper på null mål til Arsenal

Hvor mange mål scorer Arsenal?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Daså. :)

Dette er Liverpool's vanskeligste kamp så langt i sesongen(ikke ment som knuff mot United-gjengen, men det var strengt tatt på Anfield). Jeg er ikke 100% på seier som enkelte her, men poeng har jeg stor tro på.

Dette er også den første store kampen Arsenal har hatt i premier league(heller ikke ment som knuff mot tottenham).

 

Ikke mye som skiller Arsenal og Liverpool i år, begge har spennende tropper og gode resultater.

Men arsenal 3 siste kamper har ikke vært gode(Schalke,Palace og Chelsea) Ozil, Ramsey og Giroud har virket småslitne. I motsetning til Liverpool's SaS som virkelig er i siget.

Blir en spennende kamp.

Lenke til kommentar

Orker ikke å sitere alt som du poster: Men herregud "gutt" slutt med redbull, kaffe og sukker, hadde jeg vært lpool supporter hadde jeg skammet meg (syns generelt de er bedre en mange andre lag)!
Når Arsenal vinner (krysser fingra) på lørdag skal det bli virkelig godt å sitere alle de optimistiske, og relativt nedsettende kommentarene dine ovenfor Arsenal. Fortsatt flere dager til kamp, så ro deg ned og se frem til god fotball underholdning!

Lenke til kommentar

Orker ikke å sitere alt som du poster: Men herregud "gutt" slutt med redbull, kaffe og sukker, hadde jeg vært lpool supporter hadde jeg skammet meg (syns generelt de er bedre en mange andre lag)!

Når Arsenal vinner (krysser fingra) på lørdag skal det bli virkelig godt å sitere alle de optimistiske, og relativt nedsettende kommentarene dine ovenfor Arsenal. Fortsatt flere dager til kamp, så ro deg ned og se frem til god fotball underholdning!

Hvor har jeg skrevet nedsettende om Arsenal?

 

Jeg liker å flyve høyt. Så jeg virkelig kjenner om jeg faller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...