Gå til innhold

Kamptråd: Kampen om fotballherredømmet! Arsenal - Liverpool; 2. november 2013. Kl: 18.30


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner pulsen stiger allerede når eg tenker på oppgjøret, selv mer enn et døgn før kamp. Det er såpass spennede at det eg kommer til å tusle rundt for halv maskin fra nå til kampen er over.

For en Liverpoolsupporter har slike kamper de siste årene ikke vært så morsomme, som regel endt med tap mot "de fire store", men i år ser det lysere ut. Kamp mot Liverpool er ikke lenger det samme som 3 poeng for et såkalt topp 4-lag.

Men å tippe utfallet av kampen i morgen er ikke lett, kampen kan ende med alle slags utfall.

Målfattig 0 - 0-kamp... :hrm: tror ikke det.

Uavgjort, tja, ikke umulig.

Knepen seier til ett av lagene, ikke usannsynlig.

Overkjøring, med storseier til ett av lagene, lite sannsynlig, men ikke umulig.

Jeg for min del håper på det siste alternativet. YNWA!!

Lenke til kommentar

Faen så morsom kamptråd.

 

Forresten, hva slags fotballherredømme er det det kjempes om i denne kampen?

Hehe, same tanken dukket opp i mitt hode. Kom fra til at det må være hvem som er best av de to lagene frem til de møtes igjen senere en gang. Ikke noe større herredømme enn det tror eg...

Lenke til kommentar

Noen som har tenkt å gjøre noe spesielt rundt denne kampen? Jeg har tre arsenal-supporter i hus, så vi tenkte å arrangere fotball-fest hos oss. Kan bli amper stemmning før, gjennom og etter kampen. :p

(beste for huset er uavgjortresultat)

 

 

Hehe - Skulle gjerne hatt flere Arsenal supportere i kretsen, men selv skal jeg ut i bergen å se kampen med noen lpool kamerater, og noen nøytrale (lener mot Arsenal ofc)! Blir nok en god del øl og stemning, men den kan fort gå til helvete vis det går feil her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...