Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare synd vi har få alternativer på topp annet enn Giroud og at vi har så vanvittig mange skader..

Jeg hadde samme tanken i sommer, men nå har jo Giroud begynt å score mål. Da er det ikke krise! :p

Skrevet

Jeg hadde samme tanken i sommer, men nå har jo Giroud begynt å score mål. Da er det ikke krise! :p

Ville likt å ha en rask og teknisk spiss i kontrast til Giroud. Tror Özil ville elsket det. Pluss det ville gitt oss en dimensjon fremfor å stille med tunge store spisser som Giroud, Bendtner og Sanogo.

Samtidig er jeg også urolig for en eventuell skade på Giroud.. da er vi uten en skikkelig midtspiss. :/

Skrevet (endret)

For noen formuleringer han kommentatoren mellom Steua og Chelsea har. Seneste:

Så ulykkelig å komme i så stor fart

Endret av Emils.
Skrevet

Ville likt å ha en rask og teknisk spiss i kontrast til Giroud. Tror Özil ville elsket det. Pluss det ville gitt oss en dimensjon fremfor å stille med tunge store spisser som Giroud, Bendtner og Sanogo.

Samtidig er jeg også urolig for en eventuell skade på Giroud.. da er vi uten en skikkelig midtspiss. :/

Det er jeg helt enig i. Vi burde fortsatt lete etter en spiss, men så lenge Giroud scorer, så er det ikke krise i leiren, mener jeg.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Fikk ikke sett en dritt i dag. Like greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...