Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler byer, kjøpe hus med helikopterplass, kanskje et biljardbord, sjakkbrett for the fuck of it, osv.

+ flere gamblingsmuligheter, burde være mulig å spille poker vs andre online. Tror det var mulig i RDR, om det ikke bare var offline.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke så altfor mye action på crewsida i går så jeg endte opp i en session med 15 randoms. Det viste seg at de hadde det litt for artig med å sette bounty på hverandre. Det viser seg også at et jagerfly er ideelt til å plukke bountys. Tror jeg tjente over 50000 før det roa seg ned.

• Liker 1
Skrevet

Jau, får se i neste uke etter 1.05.

Går relativt fort å tjene penger, dog, så det går jo greit. Men blir godt med litt ekstra kjenner jeg =)

Skrevet

Jau, får se i neste uke etter 1.05.

Går relativt fort å tjene penger, dog, så det går jo greit. Men blir godt med litt ekstra kjenner jeg =)

Vi så tydelig igår at noe var feil hvertfall når det gjelder fordeling av penger på oppdrag....hehe. :)

Skrevet (endret)

Ja, vi tok et oppdag i går. Første gang maxi gjorde by "land, by air, by ship" fikk han 10k. Jeg fikk 20k, og har gjort det tidligere.

Jeg var host, men jeg har hodet ting tidligere hvor jeg kun har fått halvparten av tidligere belønning.

Endret av Slai
Skrevet

Ja, vi tok et oppdag i går. Første gang maxi gjorde by "land, by air, by ship" fikk han 10k. Jeg fikk 20k, og har gjort det tidligere.

Jeg var host, men jeg har hodet ting tidligere hvor jeg kun har fått halvparten av tidligere belønning.

Virker helt tilfeldig om man får full betaling eller ei. Eg får også full betaling på oppdrag eg hqr gjort tidligere

Skrevet

I hvilken sammenheng skulle det være relevant tenkte du?

med tanke på oppdrag osv som ikke åpnes før visse levels....

med tanke på å bli satt inn i en session med spillere som har dynamitt og djiverj å spjengej bilen min når jeg selv bare har en usi...?

Skrevet (endret)

Det holder at den som hoster oppdraget har høy nok level. Og de som sprenger bilen din gjentatte ganger er på en annen server uansett.

Endret av Mikachu
Skrevet

finnes det en måte å gi penger til folk på? Har sett noen screenshots der folk har fått flere millioner fra andre spillere (tipper hackere). Tenkte at det hadde vært med denne funksjonen iilfeldig noen av kompisene mine trengte cæsh :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...