Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Vi bruker feks mumble. Det kan du ha på tlf din eller en PC, det er ikke store greiene. En BT earpiece til ps3 koster ikke mer enn 179 kroner på gamestop.

 

Det er jo en lovlig sum?

 

 

Jeg syntes en måned for den beste leiligheten eller bilen er helt greit siden det er en mmo og større og bedre oppdrag kommer med heists og videre utlegging av spillet.

 

Hvorfor kjøpe mumble og andre kommunikasjonsprogrammer når man har andre gratis? Jeg har BT til PS3, men å bruke lyden på PS3 er jo som å be om trøbbel. Pr dags dato er det ikke mulig å forstå hva folk sier.

 

Er ikke på jakt etter beste kåken heller. Bare et rimelig hus. Det har jeg ikke fått ENNÅ. Og har ikke brukt mye på bil heller. Og nå er det jo nesten ikke mulig å få, så smått som belønningene går opp nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpe? Mumble er ganske gratis. Har ikke betalt noe jeg i alle fall.

Men igjen blir det jo et valg du tar selv.

 

Jeg tjente rundt 150k i formiddag ved å kjøre races. Det er penger der ute. Det går bare litt saktere i jobs enn før.

 

De er dog borte nå. Go rockstar.

 

De atten levlene dog er tilbake, mystisk nok. Kanskje det er håp for pengene og.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det var da faen så vanskelig det var å bli kvitt biler idag. Hadde 2 biler i garasjen som jeg hadde stjålet. Kjører den ene ut, går inn for å hente den andre. Når den er kjørt ut, og jeg går inn igjen....er jaggu den første bilen inne igjen....og sånn fortsetter det. Ender med at jeg må sprenge begge.
Når skal de få ordnet serverne sine?

Lenke til kommentar

Noen ganger så får jeg full pott mens andre får 50% f.eks gjorde akkurat Base Invaders og fikk 25K mens de 2 andre fikk 12,5K.. How come? Anyone? Har gjort denne mission før.

Det er feilen...du har gjort den før. 2. gang og utover, blir det slik du beskriver. En av geni-strekene til Fuckstar. ;) I den grad man syns det er en geni-strek. JEG syns det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...