Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS4:

Trenger en siste person til heist. Ønsker å ha med en som er villig til å være med å kjøre alle heistene, slik at vi oppnår lojalitetsbonusen. Er til nå 3 stk (alle norske) og vi kommuniserer med mikrofon. Deler profit på 25% og kjører alle missions på hard. Kjekt om spilleren også har høy level slik at man har div utstyr. Vi er rundt 80-100 siktet, så noe rundt der holder!

Tenkte å begynne allerede i morgen med første 4-mannsheistet.

Lenke til kommentar

Ser faktisk ut som rockstar har tatt grep. Etter den siste oppdateringen har heistene gått som smurt og fikk oppleve å gjøre hele to oppdrag på rappen med det samme crewet. Tok ikke lang tid å invitere andre heller...

Tenkte ikke over det selv, men du har rett, det går mye raskere. Samtidig så r det færre serverproblemer. Når jeg spiller i 4-5 timer, pleier jeg å bli kasta ut 1-2 ganger, men siden oppdateringen har jeg aldri blitt kasta ut :)
Lenke til kommentar

Hadde gjort et setup nesten ferdig med fire stk. Skulle stjele en jet fra en båt med mange folk på..Og så skyte ned mange jets, for så å fly til flyplassen i nord. Og bare sekunder før jeg kommer fram, klarer den ene duden å kjøre flyet sitt ned i bakken.. Alt han trengte og gjøre var å holde seg i lufta.. Sykt irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

sitter litt på gjerde nå og venter på pc utgaven før jeg prøver heist. Håper R* smeller skikkelig til med pc traileren neste uke og annonserer coop i sp delen.

Lenke til kommentar

Hadde gjort et setup nesten ferdig med fire stk. Skulle stjele en jet fra en båt med mange folk på..Og så skyte ned mange jets, for så å fly til flyplassen i nord. Og bare sekunder før jeg kommer fram, klarer den ene duden å kjøre flyet sitt ned i bakken.. Alt han trengte og gjøre var å holde seg i lufta.. Sykt irriterende.

 

Har selv opplevd lignende. Heist finale (The prison break heist): alt hadde blitt unnagjort og alle skulle hoppe ut av helikopter og lande på stranden (samles). Han ene klarer å lande på en høyde overfor stranden. I stedet for å bare la karakteren gli ned en bakke, tar han sats og hopper. Selvsagt dør han og alt må gjøres på nytt. Kjedelig. 

Lenke til kommentar

 

 

Hadde gjort et setup nesten ferdig med fire stk. Skulle stjele en jet fra en båt med mange folk på..Og så skyte ned mange jets, for så å fly til flyplassen i nord. Og bare sekunder før jeg kommer fram, klarer den ene duden å kjøre flyet sitt ned i bakken.. Alt han trengte og gjøre var å holde seg i lufta.. Sykt irriterende.

Har selv opplevd lignende. Heist finale (The prison break heist): alt hadde blitt unnagjort og alle skulle hoppe ut av helikopter og lande på stranden (samles). Han ene klarer å lande på en høyde overfor stranden. I stedet for å bare la karakteren gli ned en bakke, tar han sats og hopper. Selvsagt dør han og alt må gjøres på nytt. Kjedelig.

Haha! Alltid noen tullinger som skal gjøre idiotiske feil og dø på de verste måter i siste liten. Skjedde lignende med meg i prison break heistet (je hoster) og det er ikke gøy når det skjer :( ellers er selve heistene utrolig bra og gøy å spille :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er altfor mange Call of Duty-kids/folk hvis du ikke er i høy rank og inviterer gode folk. Ser mange som går bananas med et våpen uten å tenke på helse eller armor. 

Så har du de fantastiske folka som nevnes ovenfor som ikke klarer å lande med en jævla fallskjerm uten å daue, på Prison Break-heistet. Det er også et problem på The Pacific Standard-finalen, hvor man i tillegg har et tre som har en større rekkevidde enn det øyet ser.

 

Så jeg har gitt opp å spille med randoms bare. Planlegger å spille et heist på forhånd heller. Kan kommunisere i 2015 til å finne en tid å gjøre det på, fremfor å være avhengig av retards :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...