Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ny online update med Flight School-ting senere i dag. Nye klær i tillegg til flere nye fly og noen par biler.

 

 

I tillegg til dette vil også penger for de vanskeligere oppdragene bli økt, men Rockstar har ikke sagt hvor mye. Man vil også se en ekstra bonus for å spille med andre.

 

Godt mulig jeg tar en liten tur innom, men sparer nok min lyst til å spille GTA Online til XboxOne eller PS4-utgaven akkurat nå.

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet som kommer til å avgjøre om jeg kjøper det på Xbox One blir om karakteren kan overføres. Må jeg begynne på nytt, blir det ikke nytt kjøp på meg.

 

Det lord nuker sier er sant. Du kan til og med om jeg husker riktig bruke en karakter fra Xbox360 på PS4, eller en PS3 karakter til XboxOne.

 

Vet ikke om det er sagt noe om du får tatt med deg penger når du spiller karakteren din fra en tidligere konsoll, men jeg ser for meg at du ikke får med deg ikke alt. Men jeg vet ikke, kan godt hende du får med alle pengene.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Heist kommer til 360/PS3 uten tvil, men tror Rockstar fokuserer mer på å vie tid til nye utgaven akkurat nå. Kan godt hende at innen de er ferdig med å fikse ferdig spillet at et mindre team også har fikset heist til online. Tror nok at PC/PS4/One-utgavene vil by på noe nytt som også blir å se på de andre utgavene enten dag 1 eller kort tid etter.

 

Får håpe Rockstar uansett gjør et godt system rundt heists. At ting ikke blir ødelagt og oppdraget kanskje feilet hvis en disconnecter o.s.v. Tror det er en vanskeligere jobb å designe enn mange tror.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Dette er første gang jeg begir meg ut på denne type spill, og har nå sakte med sikkert fått spart opp litt penger.

 

Så da er planen å investere i en "appartment". Men hvilken av disse med største garasjen er å anbefale? Sliter med å finne lokasjonen på de ulike. Jeg vil helst finne en som er så nært Los Santos Customs og Ammu-Nation som mulig, og gjerne sentralt ellers også. Hater disse bilturene mellom garasjen jeg har nå og Customs hver gang jeg ønsker å endre eller oppgradere bilen.

 

Ellers noen gode tips her for å få penger litt raskere?

Lenke til kommentar

Spill oppdrag sammen med noen, og spill på hard. Mange missions som er større og vanskeligere er så lette selv solo at hvis du bli vandt med det å spille på hard så kan du tjene oppimot 19 000 på bare noen minutter. Jeg spilte en del i helga under eventet, men tjente ikke så mye da jeg for ofte ikke endre til hard på innstillingene til oppdragene. Føler man tjener en del av å spille på hard, og ikke så vanskelig.

Lenke til kommentar

Jeg bruker pyseaim, fordi det får ting til å gå mye fortere. Avgjør nok bare på RP vil jeg tro, men jeg er ikke sikker. Plukka opp pasten på GTA Online ganske nylig, ved unntak av en uke eller noe sånt i vår. Ellers har jeg ikke spilt noe særlig av det siden jeg grinda på oppdrag i fjor sammen med noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...