Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham - Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Enig. Hadde Dean gjort jobben sin i dag hadde Torres blitt utvist allerede i det 51. minutt, og kampen ville blitt veldig forskjellig fra hva den faktisk ble. Synd.

 

Er begge veier det. Vertonghen burde kanskje hatt rødt også. Lagde mange frispark før han fikk det først, men ja, det Torres gjør med Vertonghen er urutinert, men det rettferdiggjør ikke at han får rødt kort på feil grunnlag.

Lenke til kommentar

 

Er begge veier det. Vertonghen burde kanskje hatt rødt også. Lagde mange frispark før han fikk det først, men ja, det Torres gjør med Vertonghen er urutinert, men det rettferdiggjør ikke at han får rødt kort på feil grunnlag.

Vertonghen lagde mange frispark?

Jeg husker 1, maks 2.

 

Ramires derimot, som atpåtil sparket vekk ballen.

 

Skulle Vertonghen hatt rødt skulle det vært for kranglingen og duellene med Torres, ikke fordi han lagde mange frispark.

Lenke til kommentar

Greit nok om vertonghen hadde bare fått frispark, men å gi torres rødt for det der er bare tull. Mata spilte en bedre match i dag synes jeg. gratulere spurs med 1-1 resultat, dere har flaks.

Jupp, samspillet foran 1 - 1 målet og kun 2 mål i mot på snart 20 kamper er flaks.

 

 

Fra One-man team til flakselag mao.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om Torres fikk sitt andre fordi han gikk inn med albuen først i to dueller på rad, dette etter flere advarsler fra dommeren tidligere i kampen. Tror ikke det var selve den siste duellen men mest den sammen med albuen mot Dembele like før.

 

Uansett burde han fått rødt for situasjonen som ga han det første gule. Han sparker Vertonghen helt bevisst på hælen/akillesen og går deretter inn med neglene først i "duellen" like etterpå :D

Lenke til kommentar

Ang resultatet er jeg ikke fornøyd, vi skulle aldri ha sluppet Chelsea inn i kampen igjen og jeg tror AVB ble for ivrig etter å vinne mtp byttene. Hadde heller sett Sandro inn i andre og gått for en defensiv 4-3-3 med ham som anker og frimerke på Mata.

 

All ære til Mata dog, han ga Chelsea det poenget i dag. One Man Team.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...