Dragen Skrevet 11. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2015 Civil War er strengt tatt Avengers 2. Age of Ultron var så fokusert på Iron Man at den egentlig er Iron Man 4. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Da så du ikke samme film som meg. For meg ga Age of Ultron enda mer fokus på andre enn Iron Man enn hva Avengers 1 gjorde. Faktisk synes jeg Age of Ultron tok karakterene først i et ganske rotete action-landskap. Endret 11. mai 2015 av Maury Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Knallbra sesongavslutning Lenke til kommentar
K-van Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Alle liker dobbeltepisoder Bra sesongavslutning. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2015 knallbra episode ja, den soleklart beste episoden til nå i serien, mye som skjedde, endel sjokk, men for en eller annen grunn satt jeg å heiet på ward, men han fikk jo som fortjent da hehe. Science BIYATCH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2015 Awesome. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2015 Synes Inhumans var altfor generiske på S.H.I.E.L.D. Spennende i bruk, men meh utførelse generelt. Håper de bruker Mr. Hyde ordentlig i en film, eller på Daredevil, selv om det neppe skjer. Han var altfor weak her. Her er Daisy/Sky og real Mister Hyde i en tegneserie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2015 Hadde du virkelig ønsket en mr Hyde ala league of extraordinary gentleman? Ikke jeh, litt half assed makeup jo. Men ellers fornøyd.Kunne pakket på litt mer muskler,men de gikk original Hyde -ruten som er fine by me Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2015 Egentlig ja for å være ærlig. Pluss litt mer kriminell mesterhjerne når han var i normal form, framfor bare straight up gal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) I tegneserierverden er han mer addict og junkie enn mesterhjerne. Irrational og slik,så der skiller ikke serien så mye De gikk familieruten i serien. Synes det funket. Grief is a powerful motivater Endret 15. mai 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Fikk ikke sett episoden(e) før nå. Awesome episode, kjekt med 90 min sesong finale.Leste for en stund siden at Marvel har kuttet av hånden/armen til en person i hver film i MCU phase 2 som en hyllest til Star Wars.Lurer derfor litt på om det som skjedde med Coulson var med vilje eller bare tilfeldig? Endret 19. mai 2015 av K_7 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Fikk ikke sett episoden(e) før nå. Awesome episode, kjekt med 90 min sesong finale. Leste for en stund siden at Marvel har kuttet av hånden/armen til en person i hver film i MCU phase 2 som en hyllest til Star Wars. Lurer derfor litt på om det som skjedde med Coulson var med vilje eller bare tilfeldig? det er vel aldri noe tilfeldig, spesielt ikke i MCU Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 2 postere for neste sesong Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Litt OT, men for de som har tenkt å se Ant-Man. Dere må sitte igjen helt til slutten, det er en ekstra scene i begynnelsen og en i slutten av rulleteksten. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Er alltid det i Marvel-filmene (med et eller to unntak). Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Var mange i salen som gikk etter at den første ekstra scenen var ferdig, så tenkte jeg skulle si ifra Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 De fleste går ut fra salen når rulleteksten kommer fordi de fleste kinoene slår av filmen etter fem minutter. Spør du de ansatte om det er postcredit så får du også et nei. Dette er grunnen til at jeg ikke fikk med meg postcredit på Avengers 2. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Det er jo kjipt gjort av kinoen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2015 Skal se Ant-Man i morgen. Gleder meg. Håper Hope er awsome. Marvel trenger bedre kvinnelige karakterer på film. Deres kvinnelige filmkarakterer suger kontra de på tv (spesielt Daredevil og hva jeg har fått peeks av Jessica Jones). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå