Gå til innhold

Guide: Apple iOS 7 til iPhone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har klart å laste ned enda? Får beskjed om at "Denne versjonen av iPad-programmvaren (6.1.3) er den gjeldene versjonen."

Jeg får fortsatt den meldingen hvis jeg prøver å oppdatere via iTunes. Prøv via telefonen i stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får fortsatt den meldingen hvis jeg prøver å oppdatere via iTunes. Prøv via telefonen i stedet.

Har prøvd begge deler, og får feilmeldinger på begge delene... :/ Er vel bare å vente..

Skrevet

Er vel på grunn av stor pågang, slik at ikke alle får koblet seg opp samtidig. Selv så begynte jeg oppdateringa akkurat 19:00, og har kommet ca 10% nå etter 50 min. Tolmodighet er nok nøkkelordet i kveld.

Skrevet

Hvordan får jeg oppdatert min til siste ios 7 når jeg har beta versjon fra Udidactivation ? :)

Finner ingen oppdatering :)

Nei, men du må koble til iTunes via PC eller Mac

Skrevet

Hvordan får jeg oppdatert min til siste ios 7 når jeg har beta versjon fra Udidactivation ? :)

Finner ingen oppdatering :)

Nei, men du må koble til iTunes via PC eller Mac

Prøvde å koble til macen, men får bare beskjed om at jeg har siste ios 7, men vet det er beta versjon jeg har :)

Skrevet

Prøvde å koble til macen, men får bare beskjed om at jeg har siste ios 7, men vet det er beta versjon jeg har :)

Da veit ikkje eg, har bare hørt og lest at den må oppdaterest via iTunes :o

Skrevet

Serverene til apple har vært nede før idag, det var nok fordi de forvendta stor traffik... Nå skal det være ordnet :) og fordi med beta versjon, må der koble til itunes for å instalere ;)

Skrevet

Hei jeg har iOS 7 beta versjon og jeg får ikke til å oppdatere til iOS 7 det står jeg har den nyeste programvaren kan noen si meg hvordan jeg kan oppdatere til iOS 7?

Skrevet

Hei jeg har iOS 7 beta versjon og jeg får ikke til å oppdatere til iOS 7 det står jeg har den nyeste programvaren kan noen si meg hvordan jeg kan oppdatere til iOS 7?

Versjon du har da?

Skrevet

Fikk feilmelding et par ganger før nedlastingen startet selv.

Nå har det tikket og gått i 20 minutters tid mens den estimerte tiden hopper opp og ned som en jojo :)

Var akkurat på samme viset da ios 6 ble lagt ut.. Ikke noe nytt :)

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Har samme problemet, er selv på siste beta (ikke gold master).

Skrevet

Lastet ned rett rundt 1930, og det tok ca 35 minutter til alt var ferdig installert.

Dette ser veldig bra ut :-)

Men det lagger litt når jeg skriver dette innlegget.

(IPad mini)

Skrevet

Får feilmelding når jeg skal oppdatere IPad. Iphone'en går greit - laster ned nå.

Dette sleit jeg med også, men nå ser det ut til at det funker på iPaden også, foreløpig. :)

Skrevet

Â

Versjon du har da?

Jeg har beta 6

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...