Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint.

 

Har noen sjekket om du får H+ nettverk hvis du slår av 4g? Leste på en tråd på xda at H+ blir regnet som 4g...

 

Du får 3G+/Turbo3g eller hva de nå enn kaller det. Tror det er HDSPA+ det går på her til lands. Om man har skrudd av 4G, skal man i teorien få inn det signalet. Hastigheten går opp mot 41Mbit mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

 

Du får 3G+/Turbo3g eller hva de nå enn kaller det. Tror det er HDSPA+ det går på her til lands. Om man har skrudd av 4G, skal man i teorien få inn det signalet. Hastigheten går opp mot 41Mbit mener jeg å huske.

 

OK, fint om noen kan bekrefte (spesielt om noen har USA-utgaven som jeg har bestilt).

Endret av borchgrevink
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

-snip-

Du er den eneste grunnen til at Elkjøp ikke har fått tusenvis av klager fra meg, men er fremdeles lei av å vente...

 

Når faren min ringte fikk han høre "Sendes fra hovedlager 28.11".

Lenke til kommentar

Du er den eneste grunnen til at Elkjøp ikke har fått tusenvis av klager fra meg, men er fremdeles lei av å vente...

 

Når faren min ringte fikk han høre "Sendes fra hovedlager 28.11".

Heisann:)

 

Kundesenteret vårt har dessverre ikke tilgang til alle leveringsdatabaser, derfor kan det avogtil skje at dere får feil dato når dere ringer inn:)

 

Christian

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK, fint om noen kan bekrefte (spesielt om noen har USA-utgaven som jeg har bestilt).

Fint.

 

Har noen sjekket om du får H+ nettverk hvis du slår av 4g? Leste på en tråd på xda at H+ blir regnet som 4g...

 

 

Nei, det utsagnet stemmer ikke.

HSDPA, teknologi for mobilt internett, gir brukeren bredbånd på mobiltelefon. HSDPA er egentlig en oppgradering av 3G (se UMTS) og gir hastigheter for nedlasting på opp til 14,4 Mbit/s.

http://snl.no/HSDPA

Du er ikke i nærheten av 4G(LTE-hastigheter) med kjøp av USA-utgaven noe jeg kan bekrefte da jeg har D801 utgaven selv.

 

High-Speed Downlink Packet Access (HSDPA) is an enhanced 3G (third-generation) mobile-telephony communications protocol in the High-Speed Packet Access (HSPA) family, also dubbed 3.5G, 3G+ or turbo 3G, which allows networks based on Universal Mobile Telecommunications System (UMTS) to have higher data-transfer speeds and capacity. As of 2013 HSDPA deployments can support down-link speeds of up to 42.2 Mbit/s. HSPA+ offers further speed increases, providing speeds of up to 337.5 Mbit/s with Release 11 of the 3GPP standards.[1]

 

Lenke til kommentar

Altså, hvis man ikke har betalt for prioritert forsendelse så er man pent nødt til å vente til alle som har betalt for det er betjent. Er det ikke sånn?

 

Hvis jeg husker riktig så sto det 3-10 dager leveringstid om man ikke valgte prioritert. Så hvis ikke Elkjøp hadde vært så åpen som de er, både Christian her og Min Side på Elkjøp, så hadde det ikke vært noe problem.

Elkjøp har jo bare lovet at du mest sansynlig skal få telefonen innen 10 dager, som er 1 desember.

 

Det er bare å smøre tolmodigheten sin og vente.

Lenke til kommentar

@unlimeted ltd, vel ved kontakt hos elkjøp ble det lovet at den skulle sendes 20 i første omgang så ble det endret til 21 så fikk jeg beskjed sendes i løpet av helgen.

 

Jeg hadde mulighet til å hente denne tlf fra england men kanselerte turen til england pga elkjøp sin lansering den 20.

Lenke til kommentar

Ja, og lovnaden var ikke at Elkøp skal sende telefonen den 20, men at du skal få den innen 10 dager etter den 20.

Eller 7 dager, hvis du betalte for prioritert.

 

edit: Og kan vi gå over til å diskutere telefonen istedet for forventet Elkjøp leveranse? Meget irrelevant for de som ikke har kjøpt tlf fra Elkjøp.

Endret av Unlimited LTD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble informert av elkjøp ved kontakt hos kundeservice at den skulle sendes den dato og det er det jeg forholder meg til.

 

Hvis du skal vente i 10 dager på forhåndbestilling så er det ikke noe vits å bestille noe på forskudd da det vil være bedre å kjøpe i butikk samma dagen da du slipper du å ventw i 10 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...