Gå til innhold

Forhåndsbestille GTA V på PSN - når kan man preloade?


Anbefalte innlegg

 

Hvordan gikk det med nedlastningen din? Min var ferdig når jeg våkna opp i dag tidlig, har ca. 17 gig mindre plass på disken nå så regner med at den er god. Er det noen mulighet til å sjekke "integriteten" til spillet etter at det er ferdig lasta, for feil osv?

 

Er PC gamer, kjøpte PS3 kun for GTA5, anner ikke hva man kan gjøre på PS3.

 

Gikk bra, starta på nytt når den stoppa på 65%.. lot vær og laste ned i bakgrunnen, og det gikk drøyt mye kjappere.. min var ferdig installert halv 3 i natt :) vis du trykker på trekant på spillet, så får du opp info om det.. står ikke så mye annet enn at du kan begynne og spille klokka 24 i natt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet preloaden seint i går, og hadde masse krøll med treg nedlasting. Brukte rundt 150kB/s på en 60/60-fiberlinje. Prøvde med annen ruter, med og uten kabel, samt lokal proxy-trikset uten hell, så jeg skyldte på på Sonys servere og bare lot nedlastingen krabbe. Etter en times tid hadde den faktisk dratt seg opp til rundt 2 MB/s, en gledelig overraskelse.

 

Ferdig installert da jeg stod opp i dag. Nå er det bare å tvinne tomler og håpe at spillet åpnes klokka 00.

Lenke til kommentar

Startet preloaden seint i går, og hadde masse krøll med treg nedlasting. Brukte rundt 150kB/s på en 60/60-fiberlinje. Prøvde med annen ruter, med og uten kabel, samt lokal proxy-trikset uten hell, så jeg skyldte på på Sonys servere og bare lot nedlastingen krabbe. Etter en times tid hadde den faktisk dratt seg opp til rundt 2 MB/s, en gledelig overraskelse.

 

Ferdig installert da jeg stod opp i dag. Nå er det bare å tvinne tomler og håpe at spillet åpnes klokka 00.

 

Når jeg klikka meg inn på "information" for GTA5 på PS3'n min, så stod det 01:00. Kan kanskje virke som det er 00:00 GMT det åpnes :S

Lenke til kommentar

Jeg er helt nervøs, sommerfugler i magen ut av en annen verden, helt utrolig at et spill kan få meg til å føle det sånn, skulle tro man var 8 år gammel og venter på at nissen skal komme.

 

Jeg husker fortsatt den dagen en kompis ringte meg og sa han hadde kjøpt et nytt spill som het "grand theft auto", hvor man "ser ovenifra, og kan kjøre biler og drepe folk, levere dop og sånn". Løp som en gal ned til han, aldri sett meg tilbake siden :D

Lenke til kommentar

Jeg er helt nervøs, sommerfugler i magen ut av en annen verden, helt utrolig at et spill kan få meg til å føle det sånn, skulle tro man var 8 år gammel og venter på at nissen skal komme.

 

Jeg husker fortsatt den dagen en kompis ringte meg og sa han hadde kjøpt et nytt spill som het "grand theft auto", hvor man "ser ovenifra, og kan kjøre biler og drepe folk, levere dop og sånn". Løp som en gal ned til han, aldri sett meg tilbake siden :D

 

Enig, dette spillet gjør gjør kroppen min fucked. Det gjør nesten fysisk vondt å sitte å vente til midnatt .. :confused:

Lenke til kommentar

Når jeg skulle laste ned GTA V, så fikk jeg et "GTA V pre order THEME" med. Jeg har lastet ned og installert det, men jeg finner det ikke i "Tema".

 

Noen andre som har samme problem?

 

Du kan laste det ned etter kl 24.00 i kveld så finner du det under tema menyen, alle ting som følger med forhåndsbestillinger som feks temaer og div andre ting virker aldrig før release dagen :)

Lenke til kommentar

 

Du kan laste det ned etter kl 24.00 i kveld så finner du det under tema menyen, alle ting som følger med forhåndsbestillinger som feks temaer og div andre ting virker aldrig før release dagen :)

 

Ahh, forklarer alt!

 

Så en youtube video av en som viste hvordan man fikk det, og da begynnte jeg å lure litt. Han på youtube videoen faket sikker.

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe spillet via PSN, men virker som folk ikke er helt enig om når spillet låses opp?

Noen sier midnattn, noen sier en time senere. Er det så nøye? Det er bare snakk om en liten time midt på natten. Har spillet lastet ned og installert, men tror jeg vil sove i stedet for å spille. Blir vel å prøve spillet i morra eller onsdag. Er ikke så interessert i GTA. Kjøpte det mest pga hypen, og fordi det er lenge til Watch Dogs.

Lenke til kommentar

Har lastet ned siden klokken 3 i dag, og er ser ut som at jeg er stuck på 80% nå.

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

 

 

 

Har 40/40 linje, så tror det skal ha gått litt raskere. Kanskje jeg har gjort noe feil på PS3'en?

 

Laster også ned i bakgrunnen.

samme skjedde med meg igår, jeg starta på nytt og lastet IKKE ned i bakgrunnen, da gikk det stødig og fort, tok 2-3 timer.. har den stått på 80% lenge?

Lenke til kommentar

samme skjedde med meg igår, jeg starta på nytt og lastet IKKE ned i bakgrunnen, da gikk det stødig og fort, tok 2-3 timer.. har den stått på 80% lenge?

 

82% nå.

Men 2% på 27minutter er mye!

 

Tror ikke jeg orker å starte på nytt. Får håpe det går bedre, eller jeg faktisk klarer det til klokken 01:00.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...