Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konge. Da krysser jeg fingrer og tær på at det kommer i morgen (bor tjue minutter unna Trondheim sentrum, men de bruker som regel en dag ekstra med posten hit for en eller annen grunn...).

Oh man. Flyttet nettopp til Trondheim. Har du dårlige erfaringer med leveringstid?

Skrevet (endret)

Jeg hadde trodd Elkjøp ville sende det ut på fredag, men de sendte jo det idag så jeg vil vel ikke få det imorgen?

Utrolig kjedelig siden jeg har fri imorgen og hadde passet bra å prøvd ut GTA V da.

Endret av -Léon-
Skrevet

Til dere som har spillet allerede, hvor lenge må man spille før man kan vandre rundt og herje som man vil? Er opptatt noen dager fremover, men hadde vært moro å fått til å cruise litt rundt inatt før jeg tok kvelden forhåpentligvis ikke så sent!

Skrevet

Tar ikke så veldig lang tid før du kan gjøre som du vil...30 min kanskje? Maks.

Er det installasjon i forkant når du spiller det via fysisk kopi? (og hvor lang tid tar evt. en slik installasjon?)

Skrevet

Fy fasan, spurte hvor mye gamestop solgte spillet sitt på midnight releasen som var 600 for bare spillet så jeg droppa det og bestilte fra gamezone istedenfor og er her nå med kompiser og alle fikk lapp som gir deg 100 kr rabatt på det.. ble litt små irritert nå :/

Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ
Skrevet

Har kjøpt og lastet ned på psn, men når jeg trykker på informasjon står det: Begynner 1:00???

Skrevet

Snakkes om et års tid da! :D

HELVETE som jeg gleder meg til posten i morgen.

Du bør glede deg. Alle som ikke har spillet bør glede seg. Og ja, snakkes om et års tid :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...