Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv bestilt ifra Gamezone og enda ikke fått det. Bor i Bergen. Utrolig heldige dere som har fått spillet allerede 3 dager før! Må selv innrømme jeg er skuffet, men innerst inne vet jeg at jeg burde ikke forvente å få det så tidlig. Sålenge jeg har det på tirsdag har de gjort jobben sin, men uansett litt frustrerende å høre om dere andre som har det. Kos dere og ha en god helg! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gamezone prøver nok bare å redde seg selv ;)

Og folk er bra tette som skriker det ut... Hold det for dere selv. Ikke gøy for butikken om utgiver bestemmer seg for å straffe dem for det. I neste omgang går det kun utover oss som bestiller dersom butikken i fremtiden bestemmer seg for å være mer restriktive på utsendelsetidspunkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han bestilte fra Gamezone, så at han sa det i går.

 

Så hvorfor sier Gamezone selv at bare en person har fått tidlig? Nå er vi jo oppe i 3, bare fra denne tråden.

 

Men alle som har fått fra Gamezone i dag bor vel godt oppe i nord, eller? Kanskje med unntaket av han ene heldiggrisen som fikk det tideligere pga. feil. Men de sender jo før til disse for at spillet skal komme frem til 17., men kanskje posten var litt raskere enn de hadde regnet med?

Lenke til kommentar

Og folk er bra tette som skriker det ut... Hold det for dere selv. Ikke gøy for butikken om utgiver bestemmer seg for å straffe dem for det. I neste omgang går det kun utover oss som bestiller dersom butikken i fremtiden bestemmer seg for å være mer restriktive på utsendelsetidspunkter.

 

Nå er det såpass mange butikker som sender tidlig, at jeg tviler sterkt på at Rockstar gidder å foreta seg noe. Folk har for eksempel fått leveringer fra Amazon i postkassen sin allerede i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...