Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag står det som sendt hos Elkjøp hos meg også, men har ikke fått noen bekreftelse fra de pr.mail. Bare jeg har det innen tirsdag er jeg fornøyd, selv om jeg kommer til å se spent oppi postkassa på mandag =)

Skrevet (endret)

Er det ein sjangs får att Posten leverer seinere enn det her i kveld? :roll:

Eg får vell vente til eg kommer heim på Fredag og satse på att GTA og PES 2014 ligger i postkassen da...

Endret av Arsenal93
Skrevet

Noen andre som har bestilt fra Elkjøp og fortsatt ikke fått noe Mail/status endring (fortsatt under behandling)? eller er det virkelig bare meg igjen nå? :) :) :)

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt på Elkjøp(itillegg til spaceworld som tidliger nevnt her) Å står bare Ordre under behandling.

Endret av Sondremj
Skrevet

Ah, alt var så tilrettelagt for at GTA V skulle kome i dag! Kjæresten er bortreist. Jeg skal ingenting i morgen. Det er drittvær i Bergen.. Hvorfor kunne ikke komplett/posten spilt litt ball?!

Skrevet

Vel, elkjøp og lefdal sender fra Sverige så nå avhenger alt av Bring. Hadde jeg visst at de sender småting fra sitt store lager i Sverige så hadde ikke jeg bestilt fra Lefdal.

Skrevet

Helt utrolig at dere sitter her og surmuler side på side. Spillet har ikke release før om TRE dager, dere har overhodet ingen grunn til å klage før spillet eventuelt ikke dukker opp på tirsdag.

True story. De sier kun du skal ha spillet til release. Noe de sørger for ved å sende ut spillet 4 dager før.

Skrevet

Synes vi har grunn til å klage når noen får det og ikke andre!

Jeg bestilte mitt for 8 måneder på gamezone og synes det er jævlig irriterende at noen får det fra gamezone før meg! Skulle fått det på samme tid!

Skrevet

Helt utrolig at dere sitter her og surmuler side på side. Spillet har ikke release før om TRE dager, dere har overhodet ingen grunn til å klage før spillet eventuelt ikke dukker opp på tirsdag.

helt utrolig at du sitter her og klager over at andre klager.

pell deg vekk

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...