Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke den svarte på Lefdal jeg. BTW fikk dette svaret fra Elkjøp da jeg spurte om når de skulle sende telefonen:

 

Dessverre har det vært en liten forsinkelse på telefonen som gjør at den sendes 26/9. Det vil si at du mest sannsynlig har telefonen mot slutten av uken

 

 

Edit:

den kommer opp nå.

Endret av Elvis_is_music
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til meg sa de at den sendes i dag, på min ordre står det jo også "Sendes 20.9".

Ja da blir sikkert min sendt i dag også men har ikke fått noe sporing eller beskjed om at den er sendt i dag.Elkjøp har driti seg ut nå.Siste gang jeg gidder og bestille derfra da jeg vet andre butikker får inn Note 3 i morra :hm:

Lenke til kommentar

Ringte elkjøp nå og de sa min ble sendt den 20.9 men har da ikke fått noe beskjed om sporing eller beskjed om at den har kommet til postkontor????Så de skulle sjekke med posten og ringe meg tilbake kl 1300.Er sååååå lei denne ventinga :wallbash:

Det har jeg også opplevd, bare med expert. Jeg kjøpte mobil derifra i vår, og fikk aldri noe informasjon annet enn at ordren var bekreftet. Jeg tok kontakt etterhvert, for jeg lurte på hvor den ble av, og da fikk jeg beskjed om at den var fremme postkontoret. Må si det er merkelig praksis å ikke sende noe mer informasjon!

Vi får håpe at tilfellet er det samme, og at den venter på deg straks!

Lenke til kommentar

Leverandørene fikk inn Note 3 ikke dag.Jeg sitter med den hvite ikke hånda nå.For en lekker sak og for en skjerm.Gled dere

 

 

Forstod ikke helt den settningen din :p Men nå har siba også fått den på lager som da betyr at den venter på meg kl 18:00 idag :D skal ta masse bilder og poste her for dere, skal filme unboxing på norsk også ;)

Lenke til kommentar

Forstod ikke helt den settningen din :p Men nå har siba også fått den på lager som da betyr at den venter på meg kl 18:00 idag :D skal ta masse bilder og poste her for dere, skal filme unboxing på norsk også ;)

 

Etter en telefon til Siba hevder de at de ikke får den på lager i alnabru før i morgen. Har du snakket direkte med butikken eller? Hadde vært fint å fått den i dag! :)

Lenke til kommentar

Ringte elkjøp nå og de sa min ble sendt den 20.9 men har da ikke fått noe beskjed om sporing eller beskjed om at den har kommet til postkontor????Så de skulle sjekke med posten og ringe meg tilbake kl 1300.Er sååååå lei denne ventinga :wallbash:

Snakket med Elkjøp nå igjen, de hadde ikke sendingsnummer på pakka (?!) men mente at den var på vei da . Sendt fredag.

Valgte jo nest dyreste frakt så har de ikke sendingsnummer? :mad::ermm:

Lenke til kommentar

Etter en telefon til Siba hevder de at de ikke får den på lager i alnabru før i morgen. Har du snakket direkte med butikken eller? Hadde vært fint å fått den i dag! :)

 

 

Snakka via de som jobber på alnabru på face, har ikke ringt dem. Han sa at jeg får beskjed om den kommer før kl 18:00 idag, jeg får håpe på det , da de tydeligvis skulle komme med lastebil rundt kl 18:00 idag til dem, da de har lageret på alnabru

Lenke til kommentar

Snakket med Elkjøp nå igjen, de hadde ikke sendingsnummer på pakka (?!) men mente at den var på vei da . Sendt fredag.

Valgte jo nest dyreste frakt så har de ikke sendingsnummer? :mad::ermm:

Snakket med Elkjøp nå og de venter på Bring som skal hente telefonene nå så sporingsnr kommer i løpet av dagen.Først mente han de ikke hadde fått inn noen men etter og sjekket var alle telefoene pakket og klare til og bli sendt ut.Regnet med de fleste hadde dem på torsdag men vi får nå se. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...