Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kansellerte nettopp en ordre via som jeg hadde gjort via one2cel, de mente de skulle få inn note 3 i dag fra samsung og kunne sende de ut fortløpende. men når jeg purret etter lunch så hadde pipa fått en annen klang, da mente de ville få den på lager 24.09.2013 istedet.. så jeg kansellerte ordren og får holde øynene oppe.

Lenke til kommentar

kansellerte nettopp en ordre via som jeg hadde gjort via one2cel, de mente de skulle få inn note 3 i dag fra samsung og kunne sende de ut fortløpende. men når jeg purret etter lunch så hadde pipa fått en annen klang, da mente de ville få den på lager 24.09.2013 istedet.. så jeg kansellerte ordren og får holde øynene oppe.

 

Da er det endret til " sendes 26.09" Da får vi vente 1 år til :p

Står fortsatt sendes 20.9 hos meg men har lite tru på det da jeg ikke har fått noe sporing på den.

Lenke til kommentar

 

Står fortsatt sendes 20.9 hos meg men har lite tru på det da jeg ikke har fått noe sporing på den.

 

 

Huff neste uke blir slitsom, hater å vente :(

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductDetail-Start?ProductRef=SAMN9005BLACK%40store-elkjop

 

Står der at den sendes 26.09. Står også hos meg at den sendes idag, men det stemmer jo ikke -_-

Lenke til kommentar

 

 

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductDetail-Start?ProductRef=SAMN9005BLACK%40store-elkjop

 

Står der at den sendes 26.09. Står også hos meg at den sendes idag, men det stemmer jo ikke -_-

Snakket med en på Elkjøp som sjekket ordentelig opp.Han sa at de skulle fått inn Note 3 i dag men pga problemer fra Samsung kommer de 23.9. på lager og sendes ut med en gang til de som har bestilt på nett.Så han regnet med at de fleste skal ha den rundt 24/25.9 så lover bra:)Gleder meg masse :dribble:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakket med en på Elkjøp som sjekket ordentelig opp.Han sa at de skulle fått inn Note 3 i dag men pga problemer fra Samsung kommer de 23.9. på lager og sendes ut med en gang til de som har bestilt på nett.Så han regnet med at de fleste skal ha den rundt 24/25.9 så lover bra:)Gleder meg masse :dribble:

Virker som ingen i elkjøp helt vet noe

Lenke til kommentar

Det er ikke riktig at Sony er bedre på oppdatering enn Samsung. S3 og Note2 er fjorårsmodeller og Sony har heller ikke oppdatert sine 2012 modeller til 4.2.2. Xperia Z ble sluppet i år med Android 4.1.2 og den er det riktigst å sammenligne med S4 som ble sluppet med 4.2.2

 

Det du sier er helt riktig, men Note 2 var Samsungs flaggskip helt til september 2013 selv om den er fjorårsmodell. Dessuten er det helt klart at Samsung ikke oppdaterte Note 2 pga Galaxy S4 salg (og nå pga Note 3 i salg kanskje) osv, så vi får ikke denne oppdateringen før desember tipper jeg. Det handler om tillit.

Lenke til kommentar

for min del så sparer jeg rundt 700 kr ved å ha den fortsatt der enn å handle noe andre sted, pga prisen 5555 kr på elkjøp. Jeg får overleve :p

 

Nå har jeg avbestilte note 3 fra elkjøp da de sa at den blir sendt på fredag og da tar det 100 år å vente gjennom hele helga -_-. Nå skal jeg håpe på å snatche en på enten siba, eller på picku up point

Endret av Mr. D
Lenke til kommentar

Snakket med en på Elkjøp som sjekket ordentelig opp.Han sa at de skulle fått inn Note 3 i dag men pga problemer fra Samsung kommer de 23.9. på lager og sendes ut med en gang til de som har bestilt på nett.Så han regnet med at de fleste skal ha den rundt 24/25.9 så lover bra:)Gleder meg masse :dribble:

Ser ikke ut som de sender den i dag allikevel

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/SAMN9005WHITE/samsung-galaxy-note-3-n9005-smarttelefon-hvit

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/SAMN9005BLACK/samsung-galaxy-note-3-n9005-smarttelefon-sort

Lefdal har fått 100+ på lager av begge farger, da kan det vel ikke være lenge til Elkjøp får inn, de har vel samme lager ?

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...